هوالحق

هوالحق
بایگانی

متحرفین منحرف!!! / شعبده فتوشاپ!!!

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۵۶ ب.ظ

فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِی أَنفُسِهِمْ نَادِمِین. مائده(52)

گروهی منافق را که دلهاشان ناپاک است خواهی دید که در (راه دوستی) ایشان (کفار) می شتابند و می گویند: ما از آن می ترسیم که (در گردش روزگار) مبادا آسیبی از آنها به ما رسد. باشد که خدا فتحی پیش آورد و یا امری دیگر از طرف خود، تا منافقان از آنچه (به نفاق) در دل نهان کردند سخت پشیمان شوند.

اگر ملّت ایران بخواهد به آن هدفها برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیّت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد. همه باید بدانند که هاضمه ی سیری ناپذیر استکبار جهانی چشم از کشورشان برنداشته است.امام خامنه ای 14/3/94

 

منافقین از صدر اسلام تا کنون همیشه تلاش کرده اند تا "اسلام" این چراغ هدایت را خاموش کنند. زمانی با ساختن مسجد ضرار سعی در نابود کردن اسلام داشتند و زمانی با برپا کردن سقیفه و غصب کردن حق مولا امیرالمومنین (علیه السلام)... و در نهایت که نتوانستند به اهداف پلید خود دست یابند، افراد سست عنصر و منافقی، از صحابه رسول الله (صلوات الله علیه و آله) را اجیر کردند تا جعل حدیث کنند. بطوری که قرآن را بر سینه آویخته بودند و با لحنی که به زودی از دنیا خواهند رفت و قصد گفتن حقیقت را دارند؛ احادیث را جعل می کردند. به طور مثال می‌گفتند ما خود از رسول الله شنیده ایم که در تفسیر آیاتی از سوره مبارکه صف، (یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۲﴾ ای کسانى که ایمان آورده اید چرا چیزى مى‏ گویید که انجام نمى‏ دهید. کبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۳﴾ نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید) فرمودند؛ منظور از کسی که زیاد حرف می زند ولی عمل نمی کند علی (علیه السلام) است و تحریفاتی از این قبیل، که البته آثار این خیانت بزرگ، متاسفانه همچنان باقی است. این شیوه ی کفار و منافقان، که هر گاه نمی توانستند شخصیتی را نابود یا لکه دار نمایند؛ صحبت ها و اعمال او را تحریف می کردند همیشه مرسوم بوده و هست.

 

مخالفان و معاندین این نظام مقدس نیز، برای تحقق هدف حذف اسلام انقلابی در ایران، همیشه سعی در مخدوش کردن راه امام و تحریف شخصیت، آرمان ها و اهداف امام را داشته اند. زیرا به خوبی می‌دانند که تنها قدرتی که می‌تواند از منحرف شدن مسیر انقلاب به سمت دشمنان جلوگیری کند رهبر معظم انقلاب است؛ به همین سبب دست به تحریف کلام و راه رهبر عزیز انقلاب زده اند، که البته به لطف الهی تاکنون  موفق نشده اند.

برای کشور بزرگ و ثروتمندی همچون ایران که با انقلاب اسلامی خود، برای تمام کشورهای مستضعف و ملت‌های مظلوم جهان، حکم چراغی روشن و هدایتگری بزرگ شده است بسیار مهم است، که از مسیر روشن و جاده زلال ولایت هرگز دور و جدا نشود که در این صورت، آرزوی دشمنان داخلی و خارجی این ملت تحقق خواهد یافت.

 

این روزها در گوشه و کنار تلاش خزنده ای در این راستا دیده می‌شود، که ضمن تحریف سخنان و شخصیت حضرت امام خمینی (قدس سره)، سعی در تحریف سخنان رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای را هم دارند. دشمن صهیونیستی نه تنها در فضای واقعی و با استفاده از حاجی خاطره های نسل جدید، برای به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند؛ بلکه از فضای مجازی و جنگ افزارهای خود نیز نهایت استفاده را برای جلوگیری از نفود کلام رهبری و میل و اشتیاق مسلمانان جهان به راه ایشان، را می‌برند.

 

مسئله تا آنجا برای عده ای حزب اللهی نما عادی شده است که اینان حتی به محتوای نشریه مجازی خط حزب الله سایت دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای نیز رحم نکرده اند و به جای واژه "فضای مجازی" از کلمه ی"شبکه های اجتماعی" استفاده کرده و آن را به مانند جاعلان ناشی اسناد و مدارک تبدیل به چیزی دیگری کرده که عرض خود را ببرند!!!

سابقاً نیز این دست از مورد نفوذ دشمن قرار گرفته های خوشحال!!!در اقدامی ضداخلاقی جمله ای به این عنوان که " در شبکه های اجتماعی فقط به فکر خوشگذرانی نباشید " را بسیار شیک و در قالب عکس نوشته بصورت گسترده ای پخش نمودند که چنین القاء نمایند که این سخنی از حضرت امام خامنه ای است!!!

 

مسئله ای که بیش از همه دشمن را شگفت زده کرده این است که، همه انقلاب های جهانی با چندین سناریو سخت و نرم و با عناوین و شگردهای خاصی از سوی صهیونیسم جهانی به آسانی مهار شده اند، اما دشمن، با تمامی توطئه ها و دسیسه هایش، در مقابل انقلاب اسلامی ایران عاجز و ناتوان شده است. چرا که، تمام تیرهای زهرآگین آنان همگی به سنگ خورده و می‌خورد -گر چه در این راه خونهای پاک زیادی بر زمین ریخته و جانهای بسیار عزیز و ارزشمندی فدا شده است (و همچنان می‌شود)- اما آنچه نگران کننده است، خطر تحریف سخنان و راه حضرت امام خمینی و در ادامه ی راه ایشان، حضرت امام خامنه ای است. دشمنان صهیونیستی به این مسئله به خوبی واقفند که حضرت امام خمینی و امام خامنه‌ای، بهترین شاخص‌ها  برای ملت ایران و همه ملت‌های مسلمان جهان هستند؛ لذا تمام تلاش خود را می‌کنند تا این شاخص‌ها، غلط تبیین شوند و یا پنهان بمانند. که اگر چنین شود مانند این است که در یک راه پر پیچ و خم و خطرناک قطب نمای خود را از دست بدهیم. در این صورت راه گم خواهد شد و دشمنان با استفاده از فرصت به دست آمده راه را طوری تبیین می‌کنند  که ملت به اشتباه وارد راهی شوند که در نهایت سر از آخور صهیونیست ها درآورند. و این کمال آرزوی آنان است.

 

تحمل اینکه، کشور اسلامی و بزرگ ایران علیرغم ناامن بودن منطقه، اکنون فضایی توام با امنیت و ثبات سیاسی دارد، -که این همه را مرهون رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای است- برای دشمن بسیار سخت و ناگوار است!! لذا برای به چالش کشیدن این امنیت و ثبات، هر دشمنی را انجام خواهد داد.که مهمترین آنها سعی در به انحراف کشیدن جریانات سیاسی و اجتماعی کشور با تحریف سخنان معظم له، تفسیرهای غلط و یا نسبت دروغ دادن به ایشان است؛ تا چنین القاء کنند که ایشان صلاحیت و اقتدار لازم را ندارند. این بزرگترین خیانت در حق امام، شهیدان، ملت و رهبر مظلوم ایران است که هرگز از اذهان ملت پاک نخواهد شد.

 

شگفتا از کسانی که برای خواندن نماز جماعت، پشت سر ایشان از هم سبقت می‌گیرند، اما در مقابل صحبت‌ها و اوامر ایشان تسلیم نیستند و دست به تحریف کلام ایشان می‌زنند. آیا براستی نمی‌دانند که این تحریفات و دروغ بستن به ایشان، بسیار خطرناک است و رهاورد آن همانطور که خود معظم له فرمودند آنست که: «مملکت و ملت سیلی خواهد خورد»؟؟؟ یا اینکه می دانند اما خائنانه و جهت ارضای امیال نفسانی خود و دلبستگی خویش به شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی صهیونیستی دست به چنین اعمال پلید و بی شرمانه ای می زنند؟!

 

چگونه ممکن است، افرادی خود را پیرو خط امام و رهبری بدانند، اما با کسانی که صریحا پرچم مبارزه با اسلام را در دست دارند هم پیمان شوند و در یک جبهه قرار بگیرند؟؟؟ آیا قابل تصور است، کسی که در راه رهبری قرار دارد، با دولت های صهیونیستی بر یک محور توافق کند و باعث تحسین دشمن شود؟؟؟!!! مگر نه اینکه بارها حضرت امام فرمودند: (اگر دشمن از ما تعریف کرد بدانیم که ما خیانتکاریم).

از مسؤولین و صاحبنظران انقلابی-ولایی، و از عموم جوانان، دانشگاهیان، فرزانگان و بخصوص حوزویان محترم انتظار داریم، با هشیاری و بصیرت مراقب باشند تا دشمنان، رهبری جامعه اسلامی را صرفا برای محبت و دوستی تفسیر و تعریف نکنند -که در نهایت به آن هم در عمل پایبند نباشند.

قوه قضائیه و دستگاه های امنیتی-انتظامی باید در چنین مواردی که عده ای عامدانه سخنان امام امت را تحریف و به ایشان مطلب کذب را نسبت می دهند برخورد قاطعی صورت داده تا دیگر شاهد چنین اقدامات کثیفی نباشیم.

دشمن باید بداند، ملت قدرتمند ایران و امت اسلامی بیدارند و او با این قبیل تهمت ها و دروغ بستن ها و تحریکات هرگز موفق نخواهد شد.إن شاء الله

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
seyed hossein hovalhagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی