هوالحق

هوالحق
بایگانی

نابودی کامل اسرائیل نزدیک است

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ

دستشان کژ پایشان کژ چشم کژ / مهرشان کژ صلحشان کژ خشم کژ


پاول دروف


سَنُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُوا الرُّعْبَ بِمَا أَشْرَکُوا بِاللَّهِ مَا لَمْ یُنَزِّلْ بِهِ سُلْطَانًا ۖ وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ ۚ وَبِئْسَ مَثْوَى الظَّالِمِینَ

151 آل عمران

به زودی در دل کافران بیم و هراس افکنیم، زیرا که آنان برای خدا چیزی را شریک قرار دادند که خدا اصلاً بر آن دلیلی فرو نفرستاده است. و منزلگاه آنان آتش است و سرای ستمکاران بد منزلگاهی است.

در تاریخ 5 مهر 96  دادستان تهران مستقیما پاول دروف مدیر تلگرام را مورد خطاب قرار داد و گفت: «علیه مدیریت تلگرام اعلام جرم شده و این پرونده به ناحیه امور بین‌الملل دادسرای تهران ارجاع شده است.» ایشان در ادامه افزودند: «و اینکه شبکه تلگرام خود را تابع قوانین غربی‌ می‌داند، مانع از رسیدگی به این اعلام جرم نخواهد بود؛ به موجب این اعلام جرم، شبکه تلگرام علاوه بر ارائه خدمات به گروه‌های تروریستی از جمله گروه داعش، به بستر مناسب برای فعالیت سایر گروه‌های مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده و ارتکاب جرایم هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد مخدر را ترویج و تسهیل کرده است.»
در پی انتشار این خبر، مدیر تلگرام سریعا دست به انتشار چند توییت با اختلاف زمانی کمی می زند.

وی در نخستین توییت  خود نوشت:

«از شنیدن این موضوع حیرت زده شدم. ما به شکل مستمر در حال مسدود کردن محتوای تروریستی و مستهجن در ایران هستیم. فکر می‌کنم دلایل اصلی چیزهای دیگری هستند

اما بعد از مدت کوتاهی از انتشار پیام اول اعلام کرد:

«دوباره با تیم مدیران چک کردم: آنها روزانه بیش از 1000 کانال، بات و چت مرتبط با محتوای تروریستی و مستهجن را در ایران مسدود می‌کنند.»

و سپس بعد از یکروز در کانال تلگرامی خود نوشت:

«امروز، ایران به لیست کشورهایی اضافه شد که دیگر نمی‌توانم به آنجا سفر کنم زیرا دادستان تهران علیه من اعلام جرم کرده است...»

بنده می خواهم از طرف ملت مسلمان، غیور و شجاع ایران به جناب پاول دروف جوابی واضح و صریح بدهم. 

بله درست است! مشکل اصلی اول خود شما که به اعتراف خودتان یک "Pastafarianist" پاستافاریانیسم هستید و شعارتان توهین و مسخره کردن خداوند و پیامبران الهیست؛ است. بعد هم دوستان صهیونیست شما در BND ، MI6 و موساد که هر روز و هر ساعت و دقیقه و ثانیه در حال جاسوسی از ملت و دولت ایران، و تمام ارگان های ما هستند.

آری موضوع چیز دیگری است! موضوع فتنه هایی است که شما علیه ملت و نظام اسلامی ما طرح ریزی کردید و با استفاده از تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر... در حال اجرای آن هستید و به خوبی می دانید که اگر تلگرام فیلتر شود یک بازوی قوی و فعال شما در ایران قطع خواهد شد.

شما ادعا کردید که ما به شکل مستمر در حال مسدود کردن محتوای تروریستی و مستهجن در ایران هستید و روزانه بیش از 1000 کانال، بات و چت مرتبط با محتوای تروریستی و مستهجن را در ایران مسدود می‌کنید

این جمله دروغ بسیار بزرگی است. روزانه دهها کانال مستهجن و اشاعه فحشا و فساد و کانال هایی برای نابودی اعتقادات و اخلاق اسلامی و رواج شیطان پرستی، همجنس گرایی، خودفروشی، آموزش های کامل تروریستی و بسیاری دیگر، در حال راه اندازی است که اگر پلیس فتا مدام هم آنان را فیلتر کند باز کانال جدیدی جایگزین آن خواهد شد.

شما و دوستان صهیونیستتان هرگز دلسوز ملت مسلمان ایران که هیچ، دلسوز ملت خودتان هم نیستید.

 جناب پاول دروف! شما مدیر شبکه اجتماعی VK در روسیه بودید و به علت همکاری با کودتاگران در اوکراین، سال 2014 و استفاده از این شبکه اجتماعی به عنوان بازوی اصلی کودتا در فضای مجازی باعث پیروزی این کودتای آمریکایی-اروپایی شدید و بعد از فرار از روسیه با کمک مالی مایکل میری لاشویلی "مهره ی نشان دار صهیونیست ها" اقدام به ساخت تلگرام کردید و در خدمت به صهیونیست های نجس واشغالگر آنقدر سریع پیش رفتید که به زاکربرگ (پسر خوب یهود) روسی معروف شدید و تلگرام این شبکه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست ها شد.

پس توقع نداشته باشید ذره ای به شما و حرف های پوچتان اعتماد داشته باشیم. دست فریبکاری شما و صهیونیست جهانی نه تنها برای ملت ما که برای تمام ملت های مسلمان باز شده است. بزودی تلگرام و اینستاگرام و تمامی جنگ افزارهای اینترنتی که توسط شما -دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین- برای نابودی ملت ها و به خصوص نظام اسلامی ایران ساخته شده است را مسدود خواهیم کرد. ان شاءالله

درست است که افراد نادان، جاهل و خائن در میان ملت ما کم نیستند و تا اینجا هم جهل و نادانی و خیانت آنان باعث پیروزی نسبی شما شده است. اما شما هرگز مسلمانان و بالاخص ملت ایران را نشناخته اید. ایرانیان مسلمان و شیعی در مقاطع مختلف از امتحان های بسیار سختی با سربلندی خارج شده اند؛ اما این بار به گفته سردار محبوبمان، فقط به نابودی کامل شما و رژیم نجس و غاصب صهیونیسم فکر می کنیم ولا غیر.


 "

سنت مسلّم الهی آن است که در چنین میدانی - در میدانی که ملتی مؤمن و انقلابی و برحق و هوشیار و بااراده، در آن با دشمنانی مادّی و زورگو و نابحق و شیطان‌صفت مبارزه می‌کند - پیروزی از آنِ جبهه‌ی حق است که از کمک خدا و اراده‌ی راسخ و روح فداکاری برخوردار است؛ و این همان چیزی است که ما در طول سالهای قبل و بعد از انقلاب تا امروز تجربه کرده‌ایم؛ و همان چیزی است که در سراسر تاریخ نبوت ها تحقق یافته و قرآن بارها از آن خبر داده است."

پیام ولی امر مسلمین جهان فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای به گردهمائی فرماندهان ارتش بیست میلیونی ۱۳۶۸/۰۹/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی