هوالحق

هوالحق
بایگانی

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:


اگر مردم را به بهشت نمی برید لااقل آنها را به جهنم حواله ندهید!

حسینیه باز کردن در زمین غصبی
حضور و فعالیت در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی خصوصا آنهایی که توسط قانون جمهوری اسلامی، فیلتر شده اند نشانه ی عدم التزام شما به قوانین است. مگر نه این است که الناس بامرائهم أشبه منهم بآبائهم؛ شباهت مردم به مسئولانشان، از تأثیرپذیری آنان از پدران و مادرانشان بیشتر است؟ بدین ترتیب شما مردم را به دنبال خود به بیراهه می کشانید و در چاههای صهیونیسم رها می کنید؛ اگر نمی خواهید مردم را به بهشت ببرید لااقل آنها را به جهنم حواله ندهید!

به گزارش جبهه اقدام؛ پس از صلح با دشمن کاملأ از دشمن بر حذر باش. زیرا دشمن چه بسا نزدیکی کرده تا تو را غافلگیر سازد. پس راه احتیاط را در پیش گیر و خوش گمانی به دشمن را متهم ساز. 1

از صدر اسلام تا کنون همیشه ملحدان و دشمنانی وجود داشته اند که هدایت ها و روشنگری های دین مبین اسلام، اهداف و منافعشان را با خطر مواجه کرده است. از آنجایی که ذات دشمن با دشمنی و ضربه زدن سرشته شده است لذا آیات و روایات بسیاری در باب خطرات و نیات درونی دشمن و دشمن ستیزی وارد شده است و مسلمانان را از دوستی با کفار بر حذر داشته اند.

دشمن بسته به شیوه ای که برای جنگ خود انتخاب می کند از ابزار متفاوتی هم استفاده می نماید؛ او در عرصه ی جنگ نرم، از کامپیوترها و صفحه کلیدها به عنوان جدیدترین صلاح ها و از فیسبوک، توئیتر، تلگرام و دیگر شبکه های ضداجتماعی به عنوان تازه ترین منابع استفاده می کند. منبع، همانطور که از نامش پیداست به عنوان یک بانک ذخیره کننده به کار می رود که اشیاء گرانبها (اطلاعات کاربران) برای حفظ و نگهداری هرچه بهتر، درون آن قرار می گیرد و در مواقع نیاز از آن ها استفاده می شود. این جاسوس کده های صهیونیستی نیز به عنوان بانک های ذخیره کننده اطلاعات در مقیاس کوچکتر، وصل به بانک اصلی ذخیره اطلاعات یعنی سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا هستند. این جنگ افزارهای اینترنتی، دست در دست هم نه تنها به حفظ و اعتلا و قدرتمندتر شدن صهیونیسم جهانی کمک می کنند که در بیشتر شدن ظلم به کودکان بی گناه، سلطه ی هرچه بیشتر یهود در جهان و مهمتر از همه استحاله ی مسلمانان جهان و از بین بردن اسلام ناب محمدی سهم به سزایی را ایفا می کنند. کاربران نیز با فعالیت در این شبکه ها و تقدیم اطلاعات خود، آنان را در رسیدن به مقاصد شومشان بیش از پیش یاری می دهند.

اما دشمن برای حفظ کاربران خود کاملا با احتیاط و به گفته ی قرآن مجید با تأسی از جد گرامش ابلیس2 گام به گام به سوی طعمه در دام افتاده اش به پیش می رود.

او در گام اول، پس از ورود کاربر به فضای آلوده، برای از کار انداختن شامه ی تیز مخاطب خود و متناسب با صحنه جنگ نرم، جهت نگه داشتن وی در فضا، از صلاح مهمتطمیع استفاده می کند. وی با سرگرم کردن شخص به امکانات فضای بازی مثل استفاده از جاذبه های جنسی، تنوع در مطالب، امکانات و استیکرها، رایگان بودن استفاده نامحدود از نرم افزار، تفاوت در سبک ها و مدل ها و... برای او ذائقه سازی می کند. و متناسب با روحیات، گرایش ها، حساسیت های گروهی، سنی، اجتماعی، مذهبی، نیازها و دغدغه های مخاطب خاص خود برای او برنامه ریزی می نماید. چون دشمن از اطلاعات رد و بدل شده در بین مخاطبان در فضای برنامه اطلاع کامل دارد و طبق اختیارات تلگرام می تواند قبل از اینکه پیام به شما نشان داده شود آن را حذف کند، خودش برای شما انقلابیون بیدار کانال ها و گروه های مذهبی را انتخاب و به شما پیشنهاد می دهد (!!!) و بیش از پیش موفق می شود شما را در این فضا به دام بیندازد.

پس از گذشت چندی از فعالیت فرد، دشمن به صورت غیر مستقیم و توسط همفکران استحاله شدة کاربر، شروع به تحقیر شخص برای از بین بردن شخصیت مخاطب و جایگزین کردن ارزش های دروغین به جای ارزش های والای انسانی می کند و توسط برچسب هایی مثل کودن، عقب مانده، متحجر، افراطی، اُمُل و... به مقصود خود دست می یابد. در نهایت امر نیز، با قراردادن وی در فیلترینگ حبابی، حوزه تاثیر گذاری او را که می توانسته میلیون ها نفر را آگاه کند به تعداد محدودی کاربر همفکر و عقیده تقلیل می دهد. عزیزان انقلابی از این نکته غفلت نورزند که وقتی کلام الله مجید دلیل اطاعت قوم فرعون از او را تحقیر شدنشان توسط فرعون ذکر می کند خود را از تحقیر شدن و در نتیجه پذیرش ولایت طاغوت مبرا ندانند. سند ننگین 2030 شاهد زننده ای بر این مسئله است.

دشمن طبق تجربیات قبلی خود وقتی می بیند که نیروی انقلابی همچنان از آرمان خود دفاع می کند، به خاطر ضعف و ترس خود، با تاخیر در اتصال ارتباط مخاطب با دیگران، ایجاد محدودیت در دسترسی کاربر  به صفحات مورد نظرش، یا حتی ارسال پیام های خاص به مخاطب با این عنوان که مطالب شما با سیاست های ما سازگار نیست یا بهتر است مطالبی با این محتوا را منتشر نکنید و... به تهدید شخص می پردازد. البته تهدید برای افراد سرسپرده و خود باخته همیشه کارگر است. وقتی مسئولین همیشه بیدار ما در مقابل این حربه ی دشمن تسلیم شدند و در برابر نقض جسم و روح بر باد رفته ی برجام نافرجام هیچ شکایتی نکردند (چرا که در صورت شکایت تمامی تحریم ها دوباره به حالت اول باز می گشت) و اینگونه حقوق شهروندی این مردم را زیر پا لگد مال کردند!! شما کاربران محترم نیز خود را از این حربه مصون مدارید.

اما زمانی که کاربران مومن و انقلابی با همه این تدابیر باز همچنان به راه خود ادامه دهند دشمن با تک کلیک، اکانت آنان را حذف می کند و در مواردی هم حتی با مسدود کردن شماره و آی پی آدرس فرد، مانع از این می شود که او مجددأ اکانتی از طریق این شماره و این آی پی آدرس بسازد. در مواردی هم اقدام به حذف صفحات متعلق به این کاربر که به مبارزه علیه صهیونیسم می پرداخته است می کند، مثل حذف صفحات بشار اسد، حسام بدران، ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم و بسیاری دیگر در فیس بوک. دشمن با استفاده از گزینه حذف می تواند افراد مؤثر در این فضا را به راحتی اخراج کند. شما ملت آگاه و بیدار به خوبی می دانید که گزینه حذف، صحنه ی مجازی و واقعی نمی شناسد، سند معتبر آن میلیون ها کشته و زخمی از ترورها و جنگ هایی است که توسط دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین، برای حذف افراد یا ملت های انقلابی انجام شده و می شود؛ که در رأس همه آنان، پرپر شدن معصومین علیهم السلام است.

پس ای انقلابیون بیدار، آیا بهتر نیست ابتدا دشمن را بشناسید و بعد به فکر اقدام علیه او و در زمین طراحی شده او باشید؟! اصلا اقدام علیه دشمن در زمین دشمن به چه معناست؟ آیا حسینیه بازکردن در زمین غصبی یا محیط غرق در فساد و فحشا عاقلانه است؟!

از طرفی شما مسئولین خصوصا شخص ریاست جمهوری و کابینه اش، مگر طبق ماده 28 قانون انتخابات مجلس یکی از شروط اصلی برای احراز صلاحیت کاندیداتوری ریاست جمهوری اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه نمی باشد؟ آیا سکوت و مسامحه در مقابل توهین و بی احترامی به ولی امر مسلمین و آشکارا مخالف فرامین دلسوزانه ایشان عمل کردن، نامش وفاداری است؟! چطور می توان از مردم انتظار قانون مداری داشت در حالی که خود به قانون عمل نمی کنید؟ حضور و فعالیت در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی خصوصا آنهایی که توسط قانون جمهوری اسلامی، فیلتر شده اند نشانه ی عدم التزام شما به قوانین است. مگر نه این است که الناس بامرائهم أشبه منهم بآبائهم3؛ شباهت مردم به مسئولانشان، از تأثیرپذیری آنان از پدران و مادرانشان بیشتر است؟ بدین ترتیب شما مردم را به دنبال خود به بیراهه می کشانید و در چاههای صهیونیسم رها می کنید؛ اگر نمی خواهید مردم را به بهشت ببرید لااقل آنها را به جهنم حواله ندهید!

خودکفایی در صحنه ی فضای مجازی کشور، با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات امریست ضروری که در اسناد بالادستی وزارت ارتباطات آمده است و دولت می بایست آن را بر سود حاصل از دلالی پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی مقدم شمارد و مو به مو اجرا کند. این همه اجتماع نقیضین و پنهان کاری، ظلم، اهمال کاری، خواری و زبونی در دنیا، برباد دادن آبرو و سرمایه های این ملت و... که تا به حال تاریخ ایران به خود ندیده است همان تدبیر و امیدیست که در دولت ظلم به این مردم وعده داده بودید؟ بیدار شوید و کمی از عقل و ایمان خود مدد بجویید قبل از اینکه به فرموده امیرالمومنین علیه السلام زیر لگدهای دشمن بیدار شوید.

رضوان موسی پور؛ فعال فضای مجازی

 

1. نامه 53 نهج البلاغه

2. خطوات شیطان؛ آیه 168 سوره بقره

3. تحف العقول. ص 208

نظرات  (۱)

۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۱:۵۶ محمدباقر قنبری نصرآبادی
لعنت به ظالمان و خائنان!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی