هوالحق

هوالحق
بایگانی

شمشیرهای زهرآلود

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:

قوای سه گانه! که در قانون مداری پیشگامی شما طلب می شود؛ تا دیر نشده جلوی این جاسوس کده های همیشه همراه و این شمشیرهای آلوده به زهر را بگیرید.

به گزارش جبهه اقدام؛ "وَلاتَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَکْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ /42 بقره. و حق را به وسیله باطل نپوشانید و آن را انکار نکنید درحالی که شما به خوبی می دانید."

دولتمردان هر کشوری برای اجرای بهتر سیاست های خود و اداره هر چه بهتر کشور، نیاز به فرهنگ سازی در عرصه های مختلف دارند. از جمله فوائد این فرهنگ سازی گسترده، کاهش آمار جرایم، همکاری بیشتر اقشار گوناگون مردم جامعه، در مسائل مورد اتفاق دولت و مردم، همدلی و هم زبانی بیشتر آنان در همه امور است. فرهنگ سازی از جمله مقوله های دشواری است که با توجه به اهمیت بالای آن نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد. البته آن چه در این بین اهمیت دارد انتخاب کوتاه ترین و مؤثر ترین مسیر ممکن است، چرا که سریع تر به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

نقش فضای مجازی در دنیای امروز غیر قابل انکار است و به حق می توان از آن به عنوان کوتاه ترین و مؤثرترین مسیر استفاده کرد. اگر به عنوان یک فرصت در پیاده سازی اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود در مسیر انقلاب اسلامی از آن بهره کافی را نجوییم، باید منتظر صحنه نابرابر جنگ نرم، به فرماندهی دشمنان اسلام و مسلمین باشیم. این هشدار جدی را دولتمردان کشورمان، آژیر خطری برای خود بدانند. در بسیاری از کشورهای دنیا، فیلترینگ در دستور کار دولت ها قرار دارد. حتی رژیم اشغالگر صهیونیستی با استفاده از دو قانونِ منع فعالیت نرم افزارها در کشورشان، که اولا باعث خروج اطلاعات از کشور شود و دومأ در صورت کسب اجازه فعالیت نیز باید مالیات پرداخت کنند، چیزی بیش از90 درصد از سایت هایشان را فیلتر کرده اند!!!

سقوط حق با مطالبه نکردن آن رخ می دهد. اینجاست که فرهنگ مطالبه گری را از دل سخنان امام خامنه ای متوجه می شویم که "مطالبه گری تنها راه نجات کشور است". حال سوال ما از مسئولین و دست اندرکاران جمهوری اسلامی ایران این است: در عصری که هیچ کجا نمی پذیرد جنگ افزار های اینترنتی و شبکه های ضد اجتماعی و به عبارتی جاسوس کده های همیشه همراه، اطلاعات ملت و دولت را به راحتی سرقت کنند، چگونه شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی تلگرام، اینستاگرام و... بدون هیچ مجوز و نظارتی و متأسفانه با تاییدات دولت فعالیت می کنند؟!! و این در حالی است که نرم افزارهای مشابه ملی باید برای اخذ مجوز هزینه های سنگین و موانع متعددی را پشت سر گذارند؟!

قوای سه گانه! که در قانون مداری پیشگامی شما طلب می شود؛ تا دیر نشده جلوی این جاسوس کده های همیشه همراه و این شمشیرهای آلوده به زهر را بگیرید. اگر قانونی هست چرا به طور جدی به آن پرداخته نمی شود؟! چرا به عنوان حافظ قانون به ظایف خود عمل نمی کنید؟!! به شما رجال سیاسی و دولتمردان یادآوری می کنیم که طبق ماده 501 قانون مجازات اسلامی هرکس اسرار یا اسناد راجع به سیاست های داخلی و خارجی کشور را عالمأ و عامدأ در اختیار افراد غیر قرار دهد به یک تا ده سال حبس محکوم می شود. ماده 502 همین قانون متذکر می شود هر کس به نفع دولت بیگانه در قلمرو ایران مرتکب جرایم جاسوسی شود، که به امنیت ملی صدمه وارد  نماید به یک تا پنج سال حبس محکوم خواهد شد. آیا این قوانین فقط مربوط به ملت است؟ و شامل شما مسئولان که حافظ قوانین هستید نمی شود؟!!

متأسفانه شاهد روی زمین ماندن فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، که منجر به عدم بازی در زمین طراحی شده توسط دشمن است، هستیم. درد آورتر اینکه در این بین، صدا و سیمای جمهوری اسلامی به جای روشنگری در مورد این نرم افزارهای جاسوسی، در برنامه های مختلف مردم را به عضویت در کانال های تلگرامی خود دعوت می کنند! مسئولان و مدیران محترم صدا و سیما! آیا فرهنگ سازی و آگاه ساختن ملت از ماهیت اصلی این نجس افزارها عمدتأ به عهده صدا و سیما نیست؟!! آیا وقت آن نرسیده است که برنامه های بسیار جدی و منظم در این زمینه ساخته شود و در زمانی مناسب و پربازدید پخش شود؟

کمسیون های امنیت ملی، فرهنگی و اقتصادی! چرا به وظایف ذاتی خود در بحث مطالبه و همچنین سوال و حتی فشار برای حذف خائنین به حقوق نظام و ملت، کاری صورت نداده اید؟ قوه قضاییه چرا به صورت محکم و بدون مماشات، از طریق اختیارات قانونی خود و با حکم قضایی برخورد مقتضی با این جاسوس کده ها و فحشا خانه های همیشه همراه ندارد؟! و یا اگر هم حکمی بوده چرا ضمانت اجرایی نداشته است؟! و با کسانی که محکم در مقابل قانون ایستاده و دست دشمنان اسلام و سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی را باز گذاشته اند برخورد مقتضی نمی شود؟!

اما قوه مجریه که مهمترین قوه اجرایی کشور است چرا شبکه ملی اطلاعات را آن طور که باید، راه اندازی نمی کند؟!! شما دولتمردان به خوبی می دانید که اینک دغدغه ملت غیور ایران، افزایش پهنای باند اینترنت آمریکایی نیست! آن هم به قیمت نابودی امنیت ملی، اقتصادی و فرهنگی کشور. باید به این سوال پاسخ دهید که چرا وزارت خانه های مرتبط، از اطلاعات تا ارتباطات و ارشاد و سازمان های نظارتی، امنیت ملی را در نظر نمی گیرند؟!

وزارت اطلاعات! شما که حافظ امنیت ملی کشور هستید و در طول  سال های دفاع مقدس و پس از آن، پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بوده اید و رشادت ها و دلاوری های فراوانی در کارنامه خود ثبت کرده اید، چرا با عوامل دشمن در وزارت خانه های ارتباطات و ارشاد و نهادهای دولتی دیگر که ضد امنیت ملی شهروندان و مسئولین عمل می کنند برخورد نمی کنید؟! شما عزیزان باید بدون وابستگی به جریانات جناحی و سیاسی، اکنون نیز طبق وظیفه خود وارد این عرصه شوید و پاسدار انقلاب اسلامی عزیز باشید.

فاطمه زمانی؛ فعال فضای مجازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی