هوالحق

هوالحق
بایگانی

نرم افزار جاسوسی تلگرام، با شعار فریبنده حافظ امنیت کاربران اینترنتی وارد کارزار شد!!

وی با اضافه نمودن تمامی آنچه یک یوزر به آن نیاز دارد و حتی بالاتر از نیاز وی را به او تقدیم کرد و البته تمامی جذابیت های اغواگرایانه خود را بکار بست تا بتواند افراد بیشتری را به خود جلب نماید. 

 اما ملت بزرگ ایران و تمامی کسانی که حتی کمترین شناخت ممکن را از تاریخ جهان دارند به خوبی می‌دانند که دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین جهان جز به نابودی و حذف ملتی که به بردگی و استثمار آنان در نیاید، راضی نخواهند شد!!!

حال چه شده است که چنین نرم افزارهایی که میلیون ها دلار هزینه ساخت و نگهداری آنها شده است را رایگان در اختیار ما قرار داده اند؟! 

کدام مسلمان می تواند این فاجعه را تحمل کند که حدود 8 میلیون نفر از جوانان کشورش را در کانال های ضد اخلاقی و فاسد، که روز به روز در لجن زار بی عفتی و دین ستیزی فرو می روند، ببیند و سکوت کند؟!!! 

آری تلهگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست!

 بلکه یک اپلیکیشن شناسایی مخفی کار است که می خواهد با نفوذ در عمق سخت افزار و نرم افزار کاربران، اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.

مهم نیست که شما چقدر خودتان را در شبکه های ضد اجتماعی مؤثر می دانید! 

مهم آن است که آیا دشمن هم شما را مؤثر می داند؟!!

اگر شما را موثر می داند چرا تا کنون حذف نشده اید؟!!




نظرات  (۱)

۰۶ آبان ۹۶ ، ۲۱:۲۷ پرستوی منتظر
از سروش پیام رسان ایرانی استفاده کنیم
پاسخ:
سلام... بله کاملا درسته 
در حال حاضر بهترین نرم افزار سروش است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی