هوالحق

هوالحق
بایگانی

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:

کدام دین و آئینی و کدام ملت و دولتی در این کره خاکی می پذیرد، که نرم افزارهای جاسوسی متعلق به خونخوارترین دشمنان بشریت، آزادانه در حریم فضای مجازی کشورش جولان دهند و در تمام خانه ها، مدارس، ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی نفوذ کرده و اطلاعات آنان را کد گذاری شده به سرقت ببرند؟!!

به گزارش جبهه اقدام؛ «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصارى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْض وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظّالِمینَ»

«اى کسانى که ایمان آورده اید! یهود و نصارى را ولىّ (و دوست و تکیه گاه خود،) انتخاب نکنید! آنها اولیاى یکدیگرند؛ و کسانى که از شما با آنان دوستى کنند، از آنها هستند؛ خداوند، جمعیت ستمکار را هدایت نمى کند!» مائده 51

حضرت امام خمینی (قدس سره) پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان، آن را «انقلاب دوم» نامیدند و فرمودند: « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و جوان ها مطمئن باشند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.1»

تسخیر لانه جاسوسی در سیزده آبان 58، برای سفارت تاریک آمریکا آنچنان به کابوسی وحشتناک بدل شد که اقرار کردند: کسی که برنامه‌های ما را با شکست مواجه کرده است، ایران است که با محوریت‌بخشی به مقاومت دائماً زمین زیر پای ما را به لرزه در می‌آورد. آری شیطان بزرگ نمی دانست درخت توطئه و نفاق را سرانجام، توفان های بیداری در هم خواهد شکست و دست خدا از آستین اخلاص جوانان ظهور خواهد کرد و انقلاب دیگری را رقم خواهد زد. پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای صهیونیست ها قابل باور نبود! چرا که در کشور ما اشراف امنیتی کامل داشتند. اما اکنون که امیدی به پیروزی در جنگ نظامی را ندارند، از فضای مجازی به عنوان یک ابزار قوی و آسیب زا استفاده کرده و انواع توطئه ها، فتنه ها و آسیب های غیر قابل جبران را طراحی و برنامه ریزی می کنند. جاسوس خانه هایی چون تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، وایبر، فیسبوک و توئیتر، به مراتب خطرناک تر و مخوف تر از لانه جاسوسی چهل سال پیش هستند!!!

حضرت امام خامنه ای در سخنان گهرباری در توصیف آمریکا فرمودند: «دشمن را بشناسید؛ فریب نخورید. البتّه ملّت ما دشمنانی دارد، کوچک و بزرگ، [امّا] آن که من رویش تکیه می کنم که به ‌معنای واقعی کلمه دشمن است و دشمنی می کند و خباثت می کند، آمریکا است.2» درتمام این سال ها، مهمترین برنامه آمریکایی ها تغییر نظام و سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بود؛ که به آن دست نیافتند. اما اکنون با استفاده از این ابر جاسوس خانه ها، لانه های امنی برای هماهنگی با مخالفان، ضد انقلابیون و اشرار ساخته اند و در دقیقه و ثانیه به شستشوی مغزی جوانان و نوجوانان ما مشغولند.

بنده از مسئولان محترم سؤال می کنم: کدام دین و آئینی و کدام ملت و دولتی در این کره خاکی می پذیرد، که نرم افزارهای جاسوسی متعلق به خونخوارترین دشمنان بشریت، آزادانه در حریم فضای مجازی کشورش جولان دهند و در تمام خانه ها، مدارس، ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی نفوذ کرده و اطلاعات آنان را کد گذاری شده به سرقت ببرند؟!! چرا هیچ ارگان و نهاد و وزارت خانه ای پاسخگوی این ملت نیست؟!! وزارت ارتباطات و اطلاعات به خوبی می دانند که دیتا سنترها و سرورهای این نجس افزارها در همسایگی سازمان های جاسوسی آمریکا و انگلیس قرار دارد؛ اما همچنان به سرگرم کردن ملت و بازی های کودکانه خود ادامه می دهند!!!

آری اکنون تلگرام و اینستاگرام، لانه جاسوسی دشمن است. لانه عصیان، لانه شرارت، خانه شیطان و بلندگوی ابلیس است که فرمان های ویرانگر خود را به گوش و چشم ملت مظلوم ما می رساند. تلگرام صهیونیستی، مانند زهری کشنده است که با شیرین ترین مواد مخلوط شده تا کشنده بودنش پنهان بماند. اما متأسفانه در سایه بی تدبیری و یا خیانت مسئولان، عدم استفاده از این جاسوس افزار، تأثیری منفی در کار و درس عده ای ایجاد می کند.

به فرمایش مقام معظم رهبری، هیچ مصلحتی بالاتر از حراست و حفاظت از امنیت نظام مقدس اسلامی در حوزه فضای مجازی وجود ندارد. پس چگونه است که مسئولان دولتی و اعضای شورای عالی فضای مجازی مدافع سرسخت منافع صهیونیست ها و لانه های جاسوسی آن ها شده اند؟!! و برای حفظ این نجس افزارها، برای مالکان آن نسخه های کودکانه می پیچند. "انتقال دیتا سنترهای صهیونیستی به ایران"

مسئولان وزارت اطلاعات! آیا حادثه تروریستی داعش در بهارستان تهران، در بستر تلگرام هماهنگی و برنامه ریزی نشد؟!! آیا به راستی نمی دانید تلگرام به دلیل استفاده از پرتکل های رمزنگاری شده، یک فضای غیر قابل رصد و غیر قابل مدیریت است؟!!

مسئولان محترم قوه قضائیه! آیا وقت آن نرسیده است که با یک اقدام انقلابی، این لانه ی جاسوسی را از بین برده و کسانیکه همچنان در حال دفاع و پشتیبانی از این جاسوس خانه صهیونیستی هستند را مورد تعقیب قضایی قراردهید؟!!

هشیار باشید «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.» پس در نهایت، پیروزی با حق است و روسیاهی با زغال.

ریحانه سادات اتابکی؛ کارشناس فضای مجازی

-------------------------------------------------

  1. صحیفه نور، ج ۱۰، صص ۱۵۷ـ ۱۴۸؛  ۱۶/۸/۱۳۵۸
  2. دهم آبان 1396


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی