هوالحق

هوالحق
بایگانی

تسامح و تساهل دولتمردان!

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:


عزت جمهوری اسلامی در فضای مجازی در گرو راه اندازی شبکه ملی اطلاعات
عالیجنابان! با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی، چرا باید فضای مجازی ایران اسلامی تحت سیطره ی جاسوسکده های صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام با محتوایی مستهجن، فاسد و ضد خدا باشد؟!! چگونه اجازه می دهید کشوری مثل ایران که در زمینه های انرژی هسته ای، پزشکی و ساخت موشک بالستیک نقطه زن و... خود کفاست، این چنین اسیر و برده اینترنت نجس آمریکایی و ملحقات ضد دینی آن باشد؟! آیا حمایت از نخبگان در حوزه فناوری اطلاعات و تقویت زیر ساخت ها و شبکه های اجتماعی بومی از وظایف مبرهن شما نیست؟!


به گزارش جبهه اقدام؛ «وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ » و هر آنچه می توانید از نیرو فراهم کنید تا به وسیله آن دشمنان خدا و خودتان را بترسانید.1
از آنجایی که اسلام، خواهان حفظ عزت و سربلندی جوامع اسلامی در بین سایر جوامع است، خودکفایی و تأمین نیازهای این جوامع را یکی از راه های مقابله با نفوذ و تهدیدات دشمن می داند. چرا که در بسیاری از موارد وابستگی اقتصادی، استقلال سیاسی و فرهنگی کشورهای اسلامی را نیز تحت تاثیر نفوذ استکبار جهانی قرار خواهد داد. شهید نواب صفوی برای حفظ استقلال می فرماید: "اگر کاشتن گندم بر پشت بام خانه ها، رفع احتیاج از بیگانه می کند بهتر است به آن کار اقدام کنی؛ نه اینکه دست گدایی به سوی دشمنان اسلام دراز کنی...!"2 عدم استقلال در فضای مجازی و بی توجهی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، باعث شده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی اذهان، افکار و فرهنگ ملت ما را مورد هدف قرار دهند و این فضا را کاملا تحت مدیریت و سلطه خود بگیرند!
 امروز وضعیت اسفناک کشور ما در فضای مجازی به مانند برده ای است که بی اراده و اختیار محکوم به خدمت رسانی به خونخوارترین دشمنان بشریت است!! بر همین اساس و طبق اصل 153 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هر گونه قراردادی که موجب سلطه بیگانگان بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگ، ارتش و دیگر شئون کشور شود ممنوع اعلام شده است.
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولین کشور می فرمایند: "امروز فضای مجازی مخصوص ما که نیست، همه دنیا امروز درگیرند با فضای مجازی؛ کشورهایی که شبکه ملی اطلاعات درست کرده اند و (فضای مجازی را) کنترل کرده اند به نفع خودشان و به نفع ارزش های مورد نظر خودشان، یکی دو تا نیستند. بهترین کشورها، قوی ترین کشورها در این زمینه ها خط قرمز دارند؛ خیلی از بخش های فضای مجازی اعزام شده از سوی آمریکا و دستگاه های پشت سر و پشت صحنه این قضیه را راه نمی دهند، کنترل می کنند. ما هم کنترل کنیم، این کنترل کردن معنایش این نیست که ما ملت را از فضای مجازی محروم کنیم؛ نه، معنایش این نیست."3
آیا مسئولین تصور می کنند کنترل فضای مجازی به معنای مسامحه در برابر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است؟! به طوری که پس از گذشت سال ها همچنان این فضا تحت مدیریت و سیطره دولت های صهیونیستی اداره شود و شهروندان ایرانی و مسلمان تحت نفوذ و سیطره صهیونیسم جهانی باشند؟!
آیا مسئولین نمی دانند شبکه ملی اطلاعات با توجه به اینکه موجب افزایش سرعت خدمات دهی در فضای مجازی می شود، می تواند تأثیرات مثبتی بر سرعت توسعه نرم افزارهای بومی و ملی نیز داشته باشد؟! آیا جناب وزیر ارتباطات نمی دانند راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در ضمن اینکه باعث بی نیازی از خرید بی رویه پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی می شود، فرصت اشتغال زایی را برای جوانان ایرانی فراهم می سازد؟ آیا راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که موجب افزایش سرعت اینترنت، کاهش هزینه ها، ایجاد محیطی امن و سالم، دفع نفوذ و اشراف اطلاعاتی سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی می شود از حقوق اساسی و مسلم هر شهروند مسلمان و ایرانی نیست؟! مبادا آقایان مسئول موافق شیوع جرائم سایبری هستند(!) و نمی توانند از سود سرشاری که از طریق دلالی پهنای باند و فروش اطلاعات کاربران به جیب خودشان و دولت های صهیونیستی سرازیر می شود چشم پوشی کنند؟!!
متأسفانه در حالی که بسیاری از کشورهای دنیا پس از افشاگری های ادوارد اسنودن در خصوص جاسوسی سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس، تدابیر خاص امنیتی در فضای مجازی کشورشان در نظر گرفته اند و متعاقباً شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کرده اند، مسئولین کشور ما در حال رد و بدل کردن توئیت با عناصر مزدور و بی مقدار صهیونیستی هم چون پاول دروف هستند!!! به عنوان نمونه "اوباما در سال 2016 برای تأمین امنیت آمریکا در فضای مجازی بودجه ای معادل 19 میلیارد دلار را از کنگره تقاضا کرده بود."4 کشورهای آمریکا، کره جنوبی، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس نیز شبکه ملی اطلاعات را طبق قوانین و فرهنگ ملی و بومی خودشان طراحی کرده و در اختیار مردم قرار داده اند. "در این بین کشور کره جنوبی با پر سرعت ترین اینترنت در دنیا، (80 درصد پهنای باند) در رتبه نخست قرار دارد. در کشور های دیگری نیز مثل کره شمالی، چین، آلمان، استرالیا، برزیل، هند (شبکه ای به نام شبکه سلامت) ساخته شده است و بحرین و کویت نیز از شبکه ملی اطلاعات بهره مند هستند."5
آری! تمامی این کشورها قوانین فیلترینگ را نیز برای حفظ امنیت کاربران و صیانت از چارچوب های سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، مقابله با نفوذگران خارجی و تروریسم، عدم دسترسی کودکان به محتوای مستهجن و هرزه نگاری و جلوگیری از نشر مطالب نژاد پرستانه و... به صورت کاملا جدی پیگیری می کنند. اما فضای مجازی ایران اسلامی، به دلیل بی توجهی و غفلت در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، جولانگاه جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی چون تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و... شده است که با تمام قوا، لطمات و ضربات سختی به اعتقادات، فرهنگ، اخلاق و امنیت مردم وارد کرده اند! و این نفوذ در فضای مجازی افسار گسیخته تا جایی ادامه یافته است که معاون دادستان نیز اعلام می کند: "هشت هزار کانال تلگرامی مجرمانه علیه امنیت کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران و علیه مقدسات و هویت ملی، دینی و فرهنگی مردم مشغول فعالیت هستند. حتی عملیات تروریستی داعش علیه مجلس شورای اسلامی نیز، در بستر شبکه ضد اجتماعی-صهیونیستی تلگرام اجرایی شد."6 دریغا! که مسئولین مربوطه هیچ واکنشی در برابر این سرویس های جاسوسی-تروریستی نشان نمی دهند!! در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال 1396 تاکید کردند: "واردات کالاهایی که در داخل به قدر کافی تولید می شود، بایستی به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود."
 چگونه است که وزیر ارتباطات به جای حمایت از نرم افزارهای بومی و ملی، به دنبال رفع فیلتر توئیتر است؟!! آیا ایشان واقعا نقش توئیتر در فتنه 88 را فراموش کرده اند؟!
 جناب وزیر ارتباطات! شما در برابر حفظ حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از سوء استفاده بیگانگان از اطلاعات ملت شهید پرور ایران و مقابله با جرائمی که در فضای مجازی اتفاق می افتد در پیشگاه پروردگار مسئول هستید!!! چگونه سکوت کرده اید و وانمود می کنید که استفاده از این نرم افزارهای صهیونیستی تعامل با دنیا است؟!
مسئولین شورای عالی فضای مجازی! چگونه با وقت کشی نسبت به تعطیل فحشاخانه های اینترنتی-صهیونیستی مانند تلگرام، اینستاگرام و... که جولانگاه فحشا و فساد و سرقت اطلاعات و جاسوسی از کاربران ایرانی شده است؛ همدست خونخوارترین دشمنان اسلام و مسلمین شده اید؟! آیا نمی دانید "کشوری مثل روسیه به خاطر افشای اطلاعات محرمانه برخی کاربرانش تلگرام را جریمه می کند؟!"7 اما کانال های ضد انقلابی مانند آمد نیوز، گروهک منافقین و مروجین شیطان پرستی و فراماسونری و... آزادانه در فضای مجازی ایران علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند؟!
آقای دبیرکار گروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه! چگونه هیچ اقدامی برای فیلتر کردن این کانال های خائن و وابسته و دشمنان صهیونیستی اقدامی انجام نمی دهید؟!
عالیجنابان! با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در عرصه فضای مجازی، چرا باید فضای مجازی ایران اسلامی تحت سیطره ی جاسوسکده های صهیونیستی تلگرام و اینستاگرام با محتوایی مستهجن، فاسد و ضد خدا باشد؟!! چگونه اجازه می دهید کشوری مثل ایران که در زمینه های انرژی هسته ای، پزشکی و ساخت موشک بالستیک نقطه زن و... خود کفاست، این چنین اسیر و برده ی اینترنت نجس آمریکایی و ملحقات ضد دینی آن باشد؟! آیا حمایت از نخبگان در حوزه فناوری اطلاعات و تقویت زیر ساخت ها و شبکه های اجتماعی بومی از وظایف مبرهن شما نیست؟!
 آقایان مسئول! مبادا روشنفکری و غرب زدگی، شما را از اجرای اصول اسلامی غافل کند؟!  تا کجا باید ارزش ها و مقدسات مردم مسلمان ایران شهید پرور نابود شوند تا شما را درد دین حاصل شود؟!! مبادا مصداق آیه شریفه «فویل للقاسیه قلوبهم من ذکر الله اولئک فی ضلال مبین»8 قرار گرفته اید؟! چرا چنین منفعلانه در برابر اعمال شیطانی مدیران شبکه های صهیونیستی سر تعظیم فرود آورده اید؟! عالیجنابان! آگاه باشید مادامی که شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نکنید، ما جوانان مسلمان و ایرانی دست از مطالبه گری بر نخواهیم داشت چرا که داشتن شبکه ای سالم، ارزان و پر سرعت حق ملت ایران است...
 و آگاه باشید؛ کسی که در قفس غرب استحاله شود به پنجه هوس غریبان مچاله شود!
مرضیه سادات حسینی؛ کاردان فضای مجازی
------------------------------------------------------------
1-سوره انفال/60
2-کتاب سحر طیب/ص139
3- بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین کشور22/3/96
4-سایت گرداب4/12/94
5-سایت گرداب6/6/94
6-خبر گزاری فارس24/4/96
7-خبرگزاری مهر25/7/96
8-سوره زمر/22

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱
seyed hossein hovalhagh

جبهه اقدام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی