هوالحق

هوالحق
بایگانی

آزادی بی حد و حصر جاسوسان در ایران

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ
یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت؛

رفع فیلتر توئیتر خیانتی بزرگ استهیلاری کلینتون در اجلاس سالانه سابان فوروم در تاریخ 5 دسامبر 2014 بیان می دارد: شما نمی توانید تصور کنید ما چه کمک هایی به معترضان (فتنه گران) انجام دادیم. "توئیتر" (Twitter) در زمان حوادث 88 ایران (فتنه 88) به دنبال دو ماه تعطیلی جهت تعمیرات بود اما ما دستور دادیم که جهت کمک به معترضان (فتنه گران) این کار انجام نشود تا آنان (فتنه گران) بتوانند از این طریق با یکدیگر ارتباط داشته باشند!!!

به گزارش جبهه اقدام ; فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یَکْذِبُونَ؛ در دلهایشان مرضى است و خدا بر مرضشان افزود و به [سزاى] آنچه به دروغ مى گفتند عذابى دردناک [در پیش] خواهند داشت.1
 رهبر انقلاب می فرماید: هرکس در کشور مسئولیتی پذیرفته است، باید همه وقت و توان خود را به ادای صحیح آن مسئولیت اختصاص دهد.2 طبق فرمایش معظم له، تمامی افرادی که بر مسئولیتی گماشته می شوند باید در آن پست از همه قدرت و توان خویش استفاده کنند. آیا مسئولان و مدیران دولت تدبیر و امید طبق فرمان امام خامنه ای عمل می کنند؟!
 توئیتر صهیونیستی، دومین شبکه پرطرفدار بعد از فیس بوک می باشد، که به دلایل امنیتی بعد از وقوع فتنه ۸۸ توسط کار گروه مصادیق مجرمانه فیلتر شد. هیلاری کلینتون در اجلاس سالانه سابان فوروم در تاریخ 5 دسامبر 2014 بیان می دارد: شما نمی توانید تصور کنید ما چه کمک هایی به معترضان (فتنه گران) انجام دادیم. "توئیتر" (Twitter) در زمان حوادث 88 ایران (فتنه 88) به دنبال دو ماه تعطیلی جهت تعمیرات بود اما ما دستور دادیم که جهت کمک به معترضان (فتنه گران) این کار انجام نشود تا آنان (فتنه گران) بتوانند از این طریق با یکدیگر ارتباط داشته باشند!!!
 با این توصیف، جای بسی تأسف است که می شنویم جناب جهرمی _جوان ترین وزیر دولت دوازدهم_ قصد دارد تا توئیتر را از فیلتر خارج کند. ایشان با حضور در برنامه "حالا خورشید" که از شبکه سه سیما پخش می شود اینگونه اظهار داشتند: "دولت در حال رفع فیلتر توییتر است و این موضوع در سر تا سر کشور بررسی می شود". چگونه است که آقای جهرمی به جای حمایت از پیام رسان های داخلی از شبکه های جاسوسی_صهیونیستی حمایت می کند.
 اول اینستاگرام و تلگرام صهیونیستی را که مهمترین ابزار فتنه 96 بود، از فیلتر درآوردند؛ حال برای رفع فیلتر جاسوسکده دیگری تلاش می کنند. آیا این همان فساد در زمین نیست که به صراحت در قرآن آمده است. وَ إِذا قِیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌3؛ هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمین فساد نکنید، مى‌گویند: همانا ما اصلاح گریم.
 وزیر ارتباطات! در جریان هستید که مهمترین عامل به وجود آمدن انقلاب رنگین (فتنه88) همین جاسوس کده صهیونیستی بود؟!! پس چرا تلاش می کنید تا دوباره دشمنان قسم خورده با فتنه ای جدیدتر و پیچیده تر، شرف و آبروی نظام اسلامی ایران عزیز را گلوله باران کنند. آیا جولان دادن شبکه های ضد اجتماعی_صهیونیستی کافی نیست که می خواهید این فساد کده را نیز رفع فیلتر نمایید؟!! چرا در انجام وظایف خود به عنوان وزیر ارتباطات کوتاهی و اهمال کاری می‌کنید؟!! و به منافع دشمنان بیشتر توجه دارید؟!!
 چرا مسئولان ما سعی دارند با دروغ های خود مردم را فریب دهند؟!! آیا این فریب نیست که به ملت بقبولانید، برای سهولت در ارتباط با دنیا باید توییتر رفع فیلتر شود؟!! شما به خوبی می دانید که تنها راه ارتباط با ملت های دنیا توئیتر نیست! اما چرا برای رفع فیلتر آن تلاش می کنید؟!! خدا عالم است!!!
آیا انصاف است که به وعده های داده شده ی خود عمل نمی کنید؟! جناب جهرمی مگر شما وعده ی حمایت از تولیدات داخلی را به ملت نداده بودید؟!! چرا در انجام مسئولیتی که به امانت در اختیار شما قرار گرفته خیانت می کنید؟ شما نه تنها نتوانسته اید در انجام امور و مسئولیت خود صداقت را رعایت کنید، که تبدیل به نور امیدی برای دشمن شده اید تا به کمک شما، اهداف شوم خود را پیش ببرد.
جای تاسف است که عده ای از مسئولان، خون هزاران شهید را نادیده گرفته اند؛ و بازیچه دست دشمنان خونخوار شده اند. آقای جهرمی از شما توقع داریم به جای تلاش برای رفع فیلتر شبکه جاسوسی دشمن، حمایت خود را بر روی پیام رسان های داخلی قرار دهید تا علاوه بر قطع دست دشمنان، باعث رونق اقتصادی نیز شوید.
مسئولان باید مراقب باشند تا مصداق این حدیث از پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله) نباشند که می فرمایند: منافقین سه ویژگی دارند. 1- دروغگو هستند. 2- به وعده های خود عمل نمی کنند. 3- در امانت و مسئولیت خود خیانت می کنند.4 
مریم حدادی
----------------------------------------------
  1. بقره 10
  1. بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران ۸/۲/۹۵
  1. بقره 11
  1. تحف العقول صفحه 316
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی