هوالحق

هوالحق
بایگانی

ایرانیان در هزارتوی شبکه های صهیونیستی!

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ب.ظ

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت؛


نخبگان پاسخگو باشندمتأسفانه برخی از مردم برای توجیه فعالیت خود در این گونه شبکه ها به برخی از اشخاص معروف و مطرح کشوری و به ظاهر انقلابی استدلال و احتجاج می کنند. کاربران حزب اللهی در نجس افزارهای صهیونیستی! برای ادامه فعالیت خود، از تنفس برخی چهره های مطرح انقلابی در این شبکه ها خبر ندهید چون رسول مکرم اسلام ما را از این رفتار و تأثیر پذیری نادرست از اجتماع، بر حذر داشته اند.


به گزارش جبهه اقدام؛ "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَىٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ"1
 از زمان خلقت انسان ها تا کنون همیشه جبهه باطل بر علیه جبهه حق توطئه کرده است. دشمنان اسلام و مسلمین نیز همیشه از مکر و حیله جهت نابودی و بر اندازی حق استفاده کرده اند. امروزه یکی از حربه های مهم دشمنان اسلام، استفاده از جنگ نرم و تضعیف افکار و اندیشه های اعتقادی مردم به خصوص قشر جوان و آینده ساز است. از مهمترین ابزار این جنگ نرم راه اندازی شبکه ها و پیام رسان های به ظاهر اجتماعی است.
 نقشه ها و برنامه ریزی های دشمن به قدری دقیق است که به گفته کارشناسان فضای مجازی بیش از چهل میلیون از مردم مسلمان و شیعی ایران را توانسته اند در این شبکه ها و پیام رسان ها با بهانه های مختلف سرگرم و گرفتار سازند. عده ای را با وقت گذرانی و تفریح و عده ای را در منجلاب فساد و نا هنجاری و عده ی کثیری را نیز با اهداف پاسخ گویی به شبهات و روشنگری و هدایت مردم سرگرم کرده اند.
مردم عزیز و کاربران گرامی شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی! به هوش باشید و از خواب غفلت بیدار شوید. آیا تا به حال به تحقیق و جستجوی ماهیت و علت وجودی این نجس افزارهای به ظاهر رایگان، پرداخته اید؟!! یا صرفا برای توجیه کار خود از حضور اشخاص معروف و مطرح کشوری استفاده کرده اید؟ آیا نمی دانید که سازنده و مدیر اجرایی تلگرام (پاول دروف) یک پاستافارین، با عقایدی شیطانی است؟!! عقاید فکری این نحله منحط و فاسد، براساس نفی خداوند متعال، پیامبران الهی، خلقت و شریعت و همچنین تمسخر آنان پایه گذاری شده است. این فرقه منحرف، ضاله و ضد دین با توهینی بی شرمانه پیامبران الهی را دزدان دریایی می داند و آنان را اشخاصی معرفی می کند که از طرف خداوند مامور شده اند که مردم را فریب دهند و سر کیسه کنند. در حالی که خداوند متعال در سوره مائده به عدم پیروی و تبعیت مسلمانان از یهود و نصاری اشاره می فرماید: "ای اهل ایمان یهود و نصاری را سر پرستان و دوستان خود مگیرید، آنان سرپرستان و دوستان یکدیگرند و تنها به روابط میان خود وفا دارند و هر کس از شما یهود و نصاری را سرپرست و دوست خود گیرد از زمره آنان است و بی تردید خداوند گروه ستمکار را هدایت نمی کند.2
یکی از نمونه های بارز سلطه کفار و یهود و نصاری بر مسلمانان، ساخت این نجس افزارهای ضداجتماعی است. اما جای تأسف است که اکثر کاربران این نرم افزارهای صهیونیستی افرادی دیندار، مذهبی و انقلابی از قبیل روحانیون، سپاهیان، فرهنگیان، بسیجیان و... هستند. با توجه به آیه شریفه فوق، کسانی که از این نجس افزارهایی که ساخت یهود و کفار است استفاده می کنند، به خاطر همکاری و سود سرشاری که به ستمکاران از طریق این شبکه ها می رسانند، از زمره یهود و کفار به شمار می روند و خداوند سبحان آنها را هدایت نمی کند.
متأسفانه برخی از مردم برای توجیه فعالیت خود در این گونه شبکه ها به برخی از اشخاص معروف و مطرح کشوری و به ظاهر انقلابی استدلال و احتجاج می کنند.
پیامبر اکرم (علیه آلاف التحیة و الثناء) می فرمایند: "لا تکونوا إمعه، تقولون إن أحسن الناس أحسنا، و إن ظلموا ظلمنا و لکن وطنوا أنفسکم إن أحسن الناس أن تحسنوا، و إن أساؤوا فال تظلموا" حضرت در اینجا اشاره می کنند که از إمعه نباشید (سست رأی و دهن بین) که بگویید: اگر مردم خوبی کردند، خوبی کنیم و اگر ستم کردند، ستم کنیم؛ و خود را چنین آماده کنید که اگر مردم نیکی کردند نیکی کنید و اگر بدی کردند، ستم نکنید.  
کاربران حزب اللهی در نجس افزارهای صهیونیستی! برای ادامه فعالیت خود، از تنفس برخی چهره های مطرح انقلابی در این شبکه ها خبر ندهید چون رسول مکرم اسلام ما را از این رفتار و تأثیر پذیری نادرست از اجتماع، بر حذر داشته اند.
آقایان مسئول! شما با تأخیر در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات باعث شدید تا جمع کثیری از ملت ایران، به بردگی دشمن فروخته شوند؟!! و البته قطعا می دانید! اما به خاطر حفظ منافع و دستاوردهای خود، سکوت کرده و هیچ حرکتی انجام نمی دهید و اجازه می دهید تا دشمنان اسلام و مسلمین به راحتی اطلاعات کاربران ایرانی را به یغما ببرند!!!
چندی پیش رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور (سردار جلالی) گفت: تلگرام به ما خیانت کرده است و باید برای افشای اطلاعات ما محاکمه شود نباید اجازه برگشت به آن داده شود. ما باید از شبکه های بومی خود استفاده کنیم و برای استفاده از فضای مجازی باید همه زیر ساخت ها را در داخل و به صورت بومی داشته باشیم.3
 وزیر ارتباطات جناب آذری جهرمی نیز خود اعتراف می کند: ما دو سال است خودمان با تفویض اختیاری که کارگروه به ما کرده است، کانال های غیر مجاز را، از کانال های مستهجن تا کانال های داعشی، مسدود می کنیم و اکنون هفته ای 3300 کانال به طور میانگین مسدود می شود. این جملات در حالی گفته می شود که کانال های مربوط به گروهک تروریستی منافقین و کانال آمد نیوز، با نام های جدید چند نمونه بارز از کانال‌های مجرمانه تلگرامی است که همچنان فعال هستند.
بنده از جناب جهرمی سؤال می کنم: حال که خود کامل می دانید که این جنگ افزارهای اینترنتی (اینستاگرام و تلگرام و...) مانند یک کالای قاچاق در کشور ما به رایگان عرضه می شود و باعث شده تا سرویس های داخلی رشد نکنند؛ و از طرفی مشغول خیانت و جاسوسی هستند، چرا فقط به فیلتر کردن چند کانال اکتفا کرده و این عامل اصلی فتنه، فساد و اغتشاش را در کشور مسدود نمی کنید؟!!
جناب وزیر! شما به خوبی می دانید که برای رفع همه مشکلات دینی، اجتماعی، سیاسی و ناهنجاری های اخلاقی باید این نرم افزارهای صهیونیستی را فیلتر کنید و به فکر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات -که از تأکیدات مقام معظم رهبری است- باشید.
و شما کاربران فضای مجازی، به خصوص طلاب انقلابی و ولایتمدار! با پشتوانه حوزه های علمیه انقلابی، پرچم دار مبارزه با کفر و طاغوت باشید و با ایجاد گفتمان مطالبه گری و گفتمان عدالت طلبی -مد نظر مقام معظم رهبری- این امکان را به وجود آورید تا ارکان نظام جمهوری اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمنان صهیونیستی استوار گردد و مقدمات دولت ظهور حضرت حجت (صلوات الله علیه و علی آبائه) را که با ظالمان و ستمگران به مبارزه برمی خیزد را فراهم سازید.
و بدانید که حضور و فعالیت در این شبکه های ضد تعاملی-صهیونیستی نه تنها باعث تبلیغ دین و قوت اعتقادات و اندیشه های اسلامی نمی شود که متأسفانه باعث افزایش بسیاری از ناهنجاری های اخلاقی و اعتقادی نیز شده است.
 محمد جواد میرزائی نوش آبادی
----------------------
1 سوره مائده آیه 51
2 همان
3 دنیای اقتصاد پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی