هوالحق

هوالحق
بایگانی

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت؛


عروسک خیمه شب بازیاین جوانان جسور، بی باک و دانا برای بیرون کردن این دزدان و شیادان، اسرار پشت پرده و دسیسه های کارگردانان عمارت را فاش می کنند تا مسئولان شهر به کمک مردم، این عمارت را نابود کرده و این دزدان را از دیار خود بیرون کنند. اما افسوس که گوش شنوایی یافت نمی شود. همان مبارزه کنندگان با این دزدان شیاد، که در داخل عمارت بر ضد شیادانِ صاحب عمارت فعالیت می کنند، اولین مخالفان نابودی این عمارتند!!!


به گزارش جبهه اقدام؛ "در میدان تنظیم شده‌ از سوی دشمن بازی نکنید. این را مراقب باشید. همه مراقب باشند؛ سیاسیون هم مراقب باشند، مطبوعاتی ها هم مراقب باشند، جوان‌ها هم مراقب باشند، خود مسئولین هم مراقب باشند.دشمن طراحی می کند. در میدانی که او درست کرده، بازی نکنید؛ چون چه ببرید، چه ببازید، به نفع اوست."1
در توضیح و تفسیر و تشبیه قریب به ذهن بازی در زمین طراحی شده ی استکبار و بازیگران این میدان که اکثرا ایرانیان مسلمان -به عنوان مهمترین و اصلی ترین هدف دشمن- هستند، می توان به قصه ی عروسکان خیمه شب بازی تمسک جست.
در صهیونیستی بودن نرم افزارهای طراحی شده ی دشمن (تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و...) شکی نیست و نیز این واقعیت که فعالیت کردن در این جنگ افزارها سود سرشاری برای دشمن دارد، بر کسی پوشیده نیست؛ اما توجیهی که باعث باقی ماندن عده ای از بهترین جوانان حزب الله در زمین دشمن شده این است که تصور می کنند می توانند از سلاح دشمن علیه اواستفاده کنند!
برای فهم بیشتر موضوع می توان از مثالی ساده استفاده کرد. عده ای دزد و شیاد را درنظر بگیرید که برای به دست آوردن قدرت و ثروت بیشتر و برای رسیدن به سروری و سالاری در حد اعلا، وارد سرزمینی می شوند و عمارتی بسیار زیبا و محکم، همراه با خدم و حشم بسیار و با امکاناتی بی نظیر، با عنوان شرکتی تجاری، بسیار شیک و مدرن بنا می کنند.
 سپس شروع به تبلیغ کرده که هر کس وارد این عمارت شود، ما امکانات بسیار عالی به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می دهیم و ضمن داشتن لحظاتی شاد و شیرین سود سرشاری نیز به دست خواهند آورد. اما غافل از اینکه هر کس وارد می شود، تبدیل به عروسک های خیمه شب بازی آنان می گردد.
افراد بدون اینکه بدانند هر کدام به تنهایی خود منبع درآمد هنگفتی برای صاحبان این شرکت ها هستند، چه آنان که برای استفاده از لذائذ و تفریح وارد این عمارت می شوند و چه آنان که برای کار و فعالیت وارد می شوند و چه آنان که برای مبارزه و روکردن دست این دزدان و شیادان وارد این شرکت می شوند همه و همه مانند عروسکان خیمه شب بازی در دست کارگردانان این شرکت هستند!!!
 برخی خود را تاجر و بازرگان می پندارند و برای خود تشکیلات کسب و کار به راه می اندازند؛ عده ای خود را سرباز، مبارز و جنگجو می بینند و مجدانه در حال روشنگری و گفتگو و پاسخ به سوالات دیگر کارمندان شرکت هستند و برخی دیگر نیز صرفا برای شادی، بازی و تماشا آمده اند. اما همگی بدون اینکه بدانند در حال سود رساندن به صاحبان مکار این شرکت هستند.
اولا: افراد فقط با صرف حضور خود در این شرکت باعث رونق و قوت و قدرت آن شده به طوری که به خاطر داشتن تعداد زیاد کارمندانش توانسته خود را ثبت جهانی کند. و چون لحظه به لحظه اعمال و رفتار و گفتار این افراد در حال کنترل است و بسیار دقیق تحلیل می شود لذا بدون آنکه متوجه شوند، اطلاعات ذی قیمتی را در دست این دزدان و شیادان قرار می دهند. و نمی دانند که اگر لحظه ای ضرر حضور آنان، بیش از منفعتی شود که به صاحبان مکار آن عمارت می رسد، از مهمترین، تا معمولی ترین افراد به راحتی اخراج می شوند. بدون داشتن هیچگونه حق اعتراضی!!
دوما: در ضمن فعالیت های مصلحانه و مفید خود، ناآگاهانه اطلاعات سیاسی، اجتماعی، پزشکی و حتی بانکی و امور اداری داخل شهر را کامل در اختیار این دزدان قرار می دهند؛ و دست آنان را برای به وجود آوردن جَوی بحرانی و غیر قابل پیش بینی در شهر، باز می گذارند.
در این میان، فقط چند جوان شجاع توانستند در نهایت زیرکی، از پله های پشتی عمارت بالا رفته و به اتاق کارگردانان سرک بکشند و متوجه شوند که این مستان از خدا بی خبر، سرخوش و شاد از پول های به دست آورده، با قدرت در حال طرح توطئه های جدیدتر و پیچیده تر و شبهاتی به مراتب سخت تر هستند تا کارمندان خود را بیش از پیش سرگرم کرده تا خود بهتر به غارت و چپاول این مردم بپردازند.
این جوانان جسور، بی باک و دانا برای بیرون کردن این دزدان و شیادان، اسرار پشت پرده و دسیسه های کارگردانان عمارت را فاش می کنند تا مسئولان شهر به کمک مردم، این عمارت را نابود کرده و این دزدان را از دیار خود بیرون کنند. اما افسوس که گوش شنوایی یافت نمی شود. همان مبارزه کنندگان با این دزدان شیاد، که در داخل عمارت بر ضد شیادانِ صاحب عمارت فعالیت می کنند، اولین مخالفان نابودی این عمارتند!!!
این مثال بسیار ساده، گویای آن است که کاربران شبکه های ضداجتماعی و پیام رسان هایی مثل تلگرام، توئیتر و اینستاگرام به منزله ی همان عروسک های خیمه شب بازی برای مالکانشان هستند و هر کدام نقشی را که مدیران سایت ها از آنها طلب می کنند ایفا می کنند. در واقع بازیگر میدانی هستند که دشمن کارگردان آن می باشد.
حال از ملت حزب الله که در این جنگ افزارها فعالیت دارند سؤال می کنم: این مبارزه ی جدی شما در این نرم افزارها چگونه تعبیر می شود؟ آیا همانگونه نیست که دشمن می پسندد؟ آیا مدیریت، سلاح و ماشه این اسلحه در دست شماست؟ آیا اختیار دارید که هر صفحه ای را که می خواهید مسدود کنید؟
 ملت هوشیار و بصیر ایران بدانید! تلگرام، اینستاگرام و... به منزله سلاحی هستند که فقط در دست دشمن کار می کند؛ حتی اگر انگشتان شما روی ماشه باشد، هدف را دشمن تعیین می کند! حضور و فعالیت شما عزیزان در این نجس افزارها به هر دلیلی که باشد، باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین و تمام بشریت می شود. هشیارانه عمل کنید. اگر شما ذره ای مؤثر باشید به سرعت حذف خواهید شد. تنها راه مبارزه با این شیاطین (صهیونیسم جهانی) در فضای مجازی، کم کردن وابستگی به اینترنت نجس آمریکایی است. و این مهم تنها با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات میسر خواهد شد است. اما متأسفانه دولت نه تنها در فکر ساخت و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات نیست، که خود به نوعی مبلغ و مدافع سرسخت این جاسوس کده ها نیز شده است!!!
عزیزان حزب الله! این نرم افزارهای ضداجتماعی، کار جاسوسی را برای دشمن بسیار آسان تر کرده است. باید هر مقدار که می توانیم میزان وابستگی خود به دشمن و میزان اشراف حداکثری و تسلط و سیطره ی همه جانبه ی دشمن را کم و کمتر نماییم. نگویید فایده ای ندارد و اگر از فلان شبکه صهیونیستی خارج شویم، دشمن از طریق بسترهای دیگر مانند خودِ اینترنت از ما جاسوسی می کند! این تصور اشتباهی است که اگر دشمن درصدی از خاک ما را به تصرف خود درآورده، ما داوطلبانه تمام کشور خود را تقدیمش کنیم!!! بلکه کار منطقی و عقلانی آن است که ضمن حفظ کشورمان، برای نجات درصد از دست رفته نیز تلاش کنیم. به بیان دیگر اگر تا کمر در باتلاق گرفتار شده ایم، تلاش کنیم تا سینه و سر خود را خارج از باتلاق نگه داریم تا به طور کامل نجات یابیم. در واقع باید از میزان آنچه باعث تقویت بیشتر دشمن می شود بکاهیم و همزمان از دولت، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و پروژه های اقماری آن را که موضوعی بسیار حیاتی است، مطالبه کنیم.
امروزه صهیونیسم جهانی مظهر بیماری و مرض است. انسان های سالم که فطرت حق جویی دارند و به سلامت بشریت و خود اهمیت می دهند، باید انزجار خود را از این بیماری مهلک و خطرناک نشان دهند.
ریحانه سادات اتابکی
 
  1. حضرت امام خامنه ای 87/8/8

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی