هوالحق

هوالحق
بایگانی

اوامر فرمانده کل قوا بر زمین مانده است!

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ
خاطرات یک طلبه

تلگرام! زهری کشنده با ظاهری زیبا و خوش طعم


استاد! هند هم یک کشور پرجمعیته اما اصلا پیشرفته تر از ایران نیست... چرا اونا الان شبکه ملی اطلاعات دارن ولی ما بعد از 10 سال که از دستور حضرت آقا میگذره هنوز شبکه ملی اطلاعات نداریم؟!!

به گزارش جبهه اقدام ; آیا می توانید فرزندان خود را در تلگرام کنترل کنید؟!!

قسمت_سوم:

 رو کردم به بقیه بچه ها و دوباره با تأیید گفتم:

اگر براستی شمااا و امثال شما بزرگااااان به عنوان یه مبلغ و روشنگر و هدایت کننده ی جوانان، آااااانقدر مفید هستید که باااااید در تلگرام حتماااااا بمونید...

پس چرا بی دینی بین جوانان و خانواده ها بیداد می کند؟!!

اگر واقعا این عزیزان که افسران جنگ نرم در تلگرام هستن؛ می تونن فرزندان و شاگردان دبیرستانی خودشون را کنترل کنن، چرا اینقدر دایم نگرانید که مبادا بچه ها منحرف بشن؟!!

 خب شما بزرگواران که تو تلگرام هستید و ازشون دارید مراقبت میکنید، دیگه چرا نگرانی؟؟؟؟!!!!

 خیلی راحت میشد فهمید که استاد این استدلالات را کامل قبول داره و با دقت داره به حرفهای من گوش میده...

گفتم: لطفا به ما بگید شما در جایگاه یک مادر چگونه فرزندان خودتون را کنترل میکنید؟

 آیا می تونید فرزندان خودتون را تو خونه، داخل دستشویی، زیر زمین ، پارکینگ و زیر پتو و بیرون از خانه در خیابون، پارک، مهمونی های دوستانه و حتی در مدرسه کنترل کنید؟!!

 بچه ها شروع به پچ پچ و هم همه کردند ولی من از جا بلند شدم و مهربانانه ادامه دادم:

آیا این درسته که یه شیشه سم را با ظاهری زیبا و جذاب و طعم و بویی شیرین و لذیذ، کاملا در دسترس همه قرار بدیم بعد سفارش کنیم آاااای بچه ها یه وقت نرید سراغش هاا!!!!! خیلی خطرناکه یه وقت نخوریدااااا

آیا آدم عاقل هرگز چنین کاری انجام میده...؟!!
 بعد نشستم سرجام و با صدای آرامتری اما دلسوزانه، ادامه دادم:

استاد! هند هم یک کشور پرجمعیته اما اصلا پیشرفته تر از ایران نیست...

چرا اونا الان شبکه ملی اطلاعات دارن، ولی ما بعد از 10 سال که از دستور حضرت آقا میگذره هنوز شبکه ملی اطلاعات نداریم؟!!

 بعد وقتی دیدم اوضاع مناسبه زدم به صحرای کربلا...

با شیرین زبونی و بسیار مودب و شمرده گفتم: استااااد!چرا شما که استاااااد زبان هستید!!! و استاااااد مقاله نویسی و پایان نامه نویسی و تحقیق هم هستید!!! با قلم خیلی خوبی هم که دارید ...مقاله نمی نویسید ...؟؟!!

چرا از دولت مطالبه نمی کنید؟؟ که چرا فرمان امام خامنه ای را زمین گذاشته و شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی نمی کنند؟!!

 .......... بعد دیگه ساکت شدم...

خیلی حرف زده بودم گلوم خشک شده بود...

استاد یه مدت در سکوت به من و بقیه بچه ها نگاه کرد بعد کتاب زبان را که همچنان در دستش باز بود، بست و شروع به صحبت کرد... 

ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی