هوالحق

هوالحق
بایگانی

راهی که کج است!

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ


یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت؛
راهی که کج است!عملکرد کنونی صدا و سیما آیا زمینه‌ساز برای دستیابی به خودکفایی و رهایی از اینترنت نجس آمریکایی است؟ یا تثبیت قدم های طاغوت بزرگ آمریکای جنایتکار در فضای مجازی کشور؟ چرا نسبت به حاکمیّت ارزش‌های اسلامی - براساس قانون و اندیشه های امام خمینی (رحمه الله) و امام خامنه ای (حفظه الله ) دچار کجروی و پارادُکس شده اید؟



جبهه_اقدام " ألَّذِینَ آمَنُواْ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا ؛ اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آنها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است." نساء/76
 
طغیان و سرکشی، نتیجه استکبار ورزی و درنهایت خارج شدن از دایره ی بندگی است. اولین طاغی شیطان رجیم و لعین بود؛ که در این باره قرآن کریم، سوره مبارکه بقره، آیه 34 می فرماید: " وَ إِذْ قُلْنا لِلْمَلائِکَةِ اسْجُدُوا لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلاَّ إِبْلیسَ أَبی‏ وَ اسْتَکْبَرَ وَ کانَ مِنَ الْکافِرینَ ؛ و (به یاد آر) هنگامی که به فرشتگان گفتیم: به آدم سجده کنید و خضوع نمایید. همه سجده کردند؛ جز ابلیس که سرباز زد و تکبّر ورزید و او از کافران بود (که کفر خود را پنهان می داشت)."
 
التقاط فکری و برخورد گزینشی با اوامر ولایت، جادّه سُلطه طاغوت را برای شخص هموار می سازد و او را به وادی طاغوت می کشاند. کسانی که نیز وارد جُرگه­ ی کفر شدند به ولایت طاغوت وارد شدند. چرا که؛ " وَالَّذینَ کَفَروا أَولِیاؤُهُمُ الطّاغوتُ " 257/بقره و طاغوت همان ولایت شیطان است که خداوند سبحان در باره ی اطاعت از شیطان لعین می فرماید: " یَا أَیُّهَا الَّذِینَ امَنُوا لَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ وَمَن یَتَّبِعْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ فَإِنَّهُ یَأْمُرُ بِالْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ ...؛نور/21 اى کسانى که ایمان آورده‏اید، پاى از پى گام هاى شیطان منهید، و هر کس پاى بر جاى گام هاى شیطان نهد [بداند که‏] او را به زشتکارى و ناپسند وامى‏دارد..."
 
شیطان مصادیق زیادی دارد که در عصر حاضر " آمریکا شیطان بزرگ است؛ این « شیطان بزرگ » خیلی حرف پرمغزی است. رئیس همه‌ی شیطانهای عالم، ابلیس است؛ امّا ابلیس بنا به تصریح قرآن، تنها کاری که می تواند بکند این است که انسانها را اغواء می کند؛ بیشتر از اغواء، کاری نمی تواند بکند؛ ( انسان ها را اغواء می کند، فریب می دهد، وسوسه می کند. امّا آمریکا؛ هم اغواء می کند، هم کشتار می کند، هم تحریم می کند، هم فریب می دهد، هم ریاکاری می کند، پرچم حقوق بشر را بلند می کند، ادّعای طرف‌داری از حقوق بشر می کند. [امّا] هر چند روز یک بار در خیابان های شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک‌ و خون می غلتد؛ غیر از بقیّه‌ی جنایات و فجایعشان. این هم رفتارشان در ایران در دوران رژیم طاغوت و جنگ‌آفرینی‌هایشان، جنگ‌افروزی‌هایشان، به راه انداختن جریان های جنگ ‌افروز از قبیل همین هایی که حالا در عراق و سوریه و بقیّه‌ی جاها مشغول خرابکاری هستند؛ این ها کارهای آمریکا است. حالا بعضی‌ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را با این خصوصیّات -که از ابلیس بدتر است-  بَزک کنند و به شکل فرشته وانمود کنند. چرا؟ دین به‌کنار، انقلابیگری به‌کنار، وفاداری به مصالح کشور چه می شود؟ عقل چه می شود؟ کدام عقلی و کدام وجدانی اجازه می دهد که انسان قدرتی مثل قدرت آمریکا را به‌عنوان دوست، به‌عنوان مورد اعتماد، به‌عنوان فرشته‌ی نجات انتخاب بکند؟ این‌[گونه‌] هستند؛ حقیقت امر این است." امام خامنه ای 18 /6/94
 
تبعیّت از دشمن انسان را از ولایت و انقلابی بودن خارج می کند ، آرمان ها در دیدگاه شخص بی ارزش، جلوه گر می شود و در این مرحله التقاط فکری بر انسان حاکم می شود که همان" نُؤمِنُ بِبَعضٍ وَنَکفُرُ بِبَعضٍ " آیه150 سوره نساء است. زمینه ی کفر و در نهایت ورود به ولایت شیطان را مُیسّر می نماید.
انقلاب اسلامی خط بطلانی بر ولایت طاغوت، شیطان بزرگ آمریکا  بوده است؛ امّا جنگ نرم شروع شده از سوی سرزمین های کفر که همان اَیادی و مصادیق شیطان هستند. صدای زنگ خطر تهدید همه جانبه ای علیه جمهوری اسلامی را به گوش می رساند.
 
در انقلاب اسلامی تنها چیزی که هم تراز با آن قرار گرفت، فضای مجازی کشور است؛ که همین فضای مجازی محل تاخت و تاز دشمنان صهیونیستی و نقطه ی امید آنان برای فتح اَذهان و قلوب جوانان و نوجوانان جمهوری اسلامی شده است؛ به طوری که حتّی آن ها را بی نیاز از حضور فیزیکی جاسوسان خود در خاک جمهوری اسلامی کرده است. موضوعی ناگوار و ننگی برپیشانی مسئولین مربوطه در جمهوری اسلامی ، وابستگی بی قید و شرط در فضای مجازی به آمریکای جنایتکار است. لکن تلخ تر از آن حضور دایِگان دلسوزتر از مادری هستند که در کشور به خاطر خوش خدمتی به جناب کدخدا، درآمد هنگفت از دلالی پهنای باند و سرگرم کردن مردم به منجلابی متعفّن _که به ناکجا آباد می رسد تا با آسودگی های خاطر به بازی های سیاسی خود مشغول باشند_  مانع از ایجاد شبکه ملّی اطّلاعات شده است، شبکه ای که تنها به جرم امنیّت، سریع، ارزان و سالم بودن مطرود حضرات مسئولین است.
 
خاموش بودن رسانه ی ملّی در این آشفتگی جنگ نرم مفاد این کاپیتالاسیون را در فضای مجازی زَهرتر می کند. دانشگاه عمومی که حافظ ارزش های حاکمیّت ، ولایت و انقلاب است، و در جایگاه روشنگری نسبت به دشمنان نظام قرار دارد. چنان نسبت به این مسأله با اغماض برخورد نموده است؛ که اذهان عمومی یا در بی اطّلاعی کامل نسبت به ماهیّت فضای مجازی و به خصوص شبکه های ضد اجتماعی فضای مجازی هستند(!) و یا متعجّب از این حقیقت کتمان شده ی جامعه ی امروز، در ناباوری کامل از این خیانت آشکار به سر می برند(!)
 
علاوه بر عدم اطلاع رسانی و روشنگری نسبت به ماهیّت و حضور این نجس افزارها؛ مخاطبین به طور مداوم از سوی شبکه های ملّی با تبلیغ این نجس افزارها در بستر اینترنت نجس آمریکایی رو به رو هستند. و با حساسیّت زدایی نسبت به دشمنان صهیونیستی زمینه سرازیر شدن مردم به سمت ولایت طاغوت را فراهم کرده است.
آیا به این امر واقفید که این قبح شکنی از سوی متصدّیان رسانه چه هزینه ی گزافی را به نظام مقدّس جمهوری اسلامی وارد نموده است؟
 
چه شده است که در روز قدس دائم از جنایات رژیم نحس و نجس اسرائیل سخن به زبان می آورید و کودکان مُثله شده ای را نشان می دهید؛ امّا از پشت پرده و هزینه های تأمین حنگ اسرائیل کلامی به میان نمی آورید؟ و این اصل را با خبرهای فرع و بعضاً طنز به حاشیه می کشانید(!) مگر غیر از این است که بخشی از هزینه های بمب های خوشه ای و گلوله های جنگی رژیم صهیونیستی از قِبَل نجس افزارهایی چون؛ تلگرام و واتس اپ و اینستاگرام حاصل می آید؟ چرا این حقیقت را به گوش میلیون ها ایرانی مسلمان نمی رسانید؟ و ایشان را نسبت به آثار تاچ هایشان که محل تأمین هزینه های جنگ دولت های صهیونیستی علیه اسلام و مسلمین هست، آگاه نمی سازید؟ این همان لمپنیسم است که دانسته یا ندانسته رسانه ی ملّی در آن فرو رفته است و در پی آن حقیقتی آشکار را در نطفه خفه کرده است و اذهان عمومی را نسبت به تهدیدی خطرناک از سوی صاحبان پلید استکبار به انحراف کشانده است و در کنار این کوتاهی های غیر قابل بخشش با زیر نویس های مکرّر آدرس های خود در شبکه های ملّی علاوه بر جولانگاه کردن جنگ افزارهای نحس و نجس صهیونیستی، کمک به تطهیر این نجاستکده های صهیونیستی نیز کرده است(!) لمپنیسم رسانه ای حاکم بر فضای صدا و سیما پایه های طاغوت و حکومت کفر را در فضای مجازی کشور ما مستحکم تر کرده و کار جبهه حق را که مبارزه با باطل و طاغوت هست را چند برابر نموده است. صدا و سیمای جمهوری اسلامی وظیفه شما در این نقشه راه سنگین تر از مابقی ارگان های دولتی و حکومتی است .
 
طبق مادّه 4 مأموریّت سازمان و خط مَشی کلّی و اصول ارزش‌های حاکم بر برنامه‌ها ، آیا مأموریّت سازمان؛ که هدایت فرهنگ و افکار عمومی بر اساس موازین اسلامی و مصالح کشوراست، با برخورد متصدّیان امر و اِغفال و اِغماض ایشان نسبت به جنگ نرم به طور عام و استقبال و سینه ی گشوده نسبت به نجس افزارهای صهیونیستی به طور خاص سنخیّتی دارد؟
 
طبق مادّه 5 سیاست‌های تَبیینی و تبلیغی و ضد استکباری این سازمان، نسبت به دشمنان صهیونیستی در فضای مجازی جمهوری اسلامی، جز برنامه های رفع تکلیفی و همزمان با این برنامه های سفارشی تبلیغ جنگ افزارهای صهیونیستی چه بوده است؟
آیا تبلیغات بی وقفه این دانشگاه عمومی در جهت حضور مردم در جاسوسکده های صهیونیستی فضای مجازی و در نتیجه مشروعیّت بخشی به نطفه های نجس دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در راستای گسترش و تعمیق بینش سیاسی - انقلابی مردم، برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم بوده است؟ آیا صدا و سیما نسبت به وظیفه ی خود در ارائه ی نقشه ای جامع برای رسیدن به شبکه ملّی اطّلاعات و بهره برداری از فرصت های فضای مجازی بسنده کردن به تبلیغات و زیرنویس کردن شبکه های اجتماعی صهیونیستی فضای مجازی است؟آیا لزوم حضور فعّال و غیر انفعالی در فضای مجازی با این فضای لمپنیسمی حاکم بر صدا و سیما محقّق می شود؟
آیا این تناقُض مُهلک همان سَهم صدا و سیما در " استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای جوان کشور" همراه " با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان، به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه‌ی فضای مجازی و حضور فعّال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی مُتقن و جذّاب" است؟امام خامنه ای ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
 
سوق دادن فوج فوج مردم در فحشاخانه های صهیونیستی همان تأکید مؤکّد امام خامنه ای، " بر لزوم حفظ حریم امنیّت اخلاقی جامعه در این فضا " است؟ آیا " لازمه‌ی حضور تأثیرگذار در فضای مجازی،"تمرکز در تصمیم‌گیری، جدّیّت در اجرا؛ بدون ازدست‌دادن زمان، هماهنگی بین دستگاه‌ها و پرهیز از موازی کاری" نیست؟ امام خامنه ای ۱۳۹۴/۰۶/۱۶ این اتّفاق تلخ بَزَک کردن چهره ی منحوس استکبار نیست؟ فراموش کرده اید که اینها " اهل خدعه ‌اند" و خدعه می کنند ؟ امام خامنه ای ۱۳۹۴/۱۰/۳۰ و "آمریکای دوران ریگان و آمریکای دوران بوش با آمریکای امروز هیچ فرقی ندارند، هیچ تفاوتی ندارند. همچنان‌که آمریکای دوران ریگان یک‌ وقتی لازم دانست و مناطق ما را در خلیج فارس، از روی حُقد و غضب بمباران کرد، امروز هم اگر بتوانند همین کار را می کنند. آمریکا تفاوتی نکرده؛ سیاست های آمریکا در مقابل اسلام و در مقابل جمهوری اسلامی، سیاست های ثابتی بوده. البتّه روشهایشان متفاوت است؛ یکی این روش را دنبال می کند، یکی آن روش را دنبال می کند، امّا هدفشان یک چیز است." امام خامنه ای ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
 
عملکرد کنونی صدا و سیما آیا زمینه‌ساز برای دستیابی به خودکفایی و رهایی از اینترنت نجس آمریکایی است؟ یا تثبیت قدم های طاغوت بزرگ آمریکای جنایتکار در فضای مجازی کشور؟ چرا نسبت به حاکمیّت ارزش‌های اسلامی - براساس قانون و اندیشه های امام خمینی (رحمه الله) و امام خامنه ای (حفظه الله ) دچار کجروی و پارادُکس شده اید؟
"چرا هنگامی که کشورهای دیگر برای حفاظت از فرهنگ خود، در استفاده از فضای مجازی چارچوب‌هایی قرار می‌دهند"، رسانه ملّی جمهوری اسلامی در این حرکت خلاف جریان انقلاب و فرامین امام عمل می کند و به جای حفظ ارزش های انقلاب و ولایت مُبلِّغ بی مزد و مواجب نجس افزارهای صهیونیستی شده است ؟امام خامنه ای۱۳۹۵/۰۲/۱۳ صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان امانتدار ارزش های انقلابی در جهت ایجاد " عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه‌ی جنگ نرم اعم از عرصه‌های فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی" چه قدمی برداشته است؟امام خامنه ای ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ چرا خروجی عملکرد رسانه ی ملّی ما در میدان جنگ نرم به خصوص مواجهه با نجس افزارهای صهیونیستی این بوده است که " چهره‌ی هیولایی دشمن خبیث را با بَزک‌کردن رسانه‌ای بپوشانند؟" امام خامنه ای ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ مگر غیر از این است که کسانی که می‌خواهند دشمنی خباثت‌آلود آمریکا و برخی دنباله‌روهای آن را با بَزک تبلیغاتی و رسانه‌ای بپوشانند در واقع به ملّت و کشور خیانت می‌کنند" امام خامنه ای ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
بیاد آورید" آن پنجاه نفری که دچار نفرین و شکوه ی همه ی مسلمانها در طول این چهارده قرن شدند، مسلمان بودند؛ اصحاب پیغمبر بودند؛ خیلی از آنها در جنگ بدر شرکت کرده بودند؛ مردمان بدی نبودند؛ اما همین ها دچار آن آفت شدند؛ یعنی به خاطر جمع آوری غنیمت، گردنه را رها کردند؛ میدان را به دشمن دادند و موجب شدند که مقدار زیادی از خونهای پاک بر زمین ریخته شود؛ خونی مثل خون حمزه ی سیّدالشّهداء بر زمین ریخته شد؛ پیغمبر زخم خورد و حکومت اسلام و نظام نوپای اسلامی دچار تزَلزُل شد؛ به خاطر کوتاهی این پنجاه نفر قرآن درباره ی این پنجاه نفر می فرماید: « إنّ الّذین تولّوا منکم یوم التقی الجمعان انّما استزلّهم الشّیطان ببعض ما کسبوا؛ یعنی کاری که اینها کردند، نتیجه ی اشتباهات و لغزشهایی بود که قبل از این کرده بودند." امام خامنه ای ۱۳۸۳/۰۸/۲  
یاَیُّهَاالنَّبِیُّ اتَّقِ اللهَ وَ لا تُطِعِ الکفِرینَ و المنِفقینَ اِنَّ اللهَ کانَ عَلیمًا حَکیمًا؛
"ای پیامبر! تقوای الهی پیشه کن و از کافران و منافقان اطاعت مکن که خداوند عالم و حکیم است".احزاب آیه/1
سیده فاطمه محیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی