هوالحق

هوالحق
بایگانی

هجوم خاموش!

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ب.ظ

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت؛


هجوم خاموش!آیا مسئولین پیام "بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)" را فراموش کرده­ اند که فرمودند: "مسئولین دست اندرکاران در هر رده نیز می­گویم که شرعا بر همه شما واجب است که همت کنید تا آخرین رگ و ریشه­ های وابستگی این کشور به بیگانگان را در هر زمینه­ای قطع نمایید.



به گزارش جبهه اقدام؛ "یا ایها الذین امنو لاتتخذوا الیهود و النصاری اولیاء بعضهم اولیاء بعض و من یتولهم منکم فانه منهم ان الله لایهدی القوم الظالمین: ای کسانی که ایمان آورده­اید! یهود و نصاری را دوست و تکیه­گاه خود قرار ندهید! آنها اولیای یکدیگرند و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند خداوند جمعیت ستمکار را هدایت نمی­کند."1
 
"برای رسیدن به یک نگاه صحیح و واقعی از وضعیت کشور باید شرایط فعلی منطقه و جهان را در نظر گرفت زیرا بیداری اسلامی کنونی در منطقه و بحران اقتصادی عجیبی که گریبانگیر غرب شده و همچنین رشد جریان­ های افراطی در غرب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بی­سابقه است؛ وجود چنین شرایط بی­سابقه­ای در منطقه و دنیا فرصت­های بزرگی را پیش روی نظام اسلامی قرار داده است که اگر ارزیابی واقع  بینانه­ای از شرایط کشور وجود نداشته باشد ممکن است این فرصت­ها از دست بروند و یا حتی تبدیل به تهدید شوند؛ در بررسی شرایط کشور باید هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف را دید و از نگاه منفی و یا نگاه مثبت مطلق پرهیز کرد."2
 
BDS مخفف عبارت Boycott Divestment Sanctions است که به عنوان کمپین انزوا، عدم سرمایه گذاری و تحریم کالاهای اسرائیلی شناخته می شود. هدف این جنبش که در سال 2005 به وسیله صد و هفتاد سازمان غیر دولتی فلسطینی ایجاد شد، تحت فشار قراردادن دولت اسرائیل از طریق اهرم­های اقتصادی بود. این کمپین هر محصول، کالا و قراردادی که به اقتصاد اسرائیل کمک می­کند را مورد تحریم قرار داده است. در سال 2013 کمپین "بی دی اس" به یکی از نگرانی­های مقامات اسرائیلی تبدیل گشت؛ رژیم غاصب اسرائیل برای بیرون آمدن از بحران بد اقتصادی، احیای دوباره اقتصاد و شسکت این کمپین به فکر چاره افتاد. فکر مبتکرانه دشمن بکارگیری شبکه ­های ضد اجتماعی بود...
 
شبکه­ های ضد­ اجتماعی به دلیل تنوع امکانات مورد استقبال افراد با سلایق و شرایط سنی مختلفی قرار گرفتند؛ کاربران برای عضویت در این برنامه ها، ابتدا باید شماره تلفن خود را وارد کنند و به این ترتیب اطلاعات شخصی آنان در اختیار سازندگان شبکه ­های ضد اجتماعی قرار می­گیرد. صاحبان این جاسوس کده­ ها با کاوش داده­های کاربران (از قبیل اطلاعات شخصی، روابط میان دوستان، موضوعات مورد علاقه، تعداد و محتوای نوشته­ ها، زمان حضور افراد در شبکه و...) به افکار و الگوی رفتاری آنها پی می­برند و با توجه به ذائقه شناسی افراد کسب درآمد می­کنند؛ یعنی ایمیل کاربران را براساس میل و ذائقه­ ای که از آنها بدست آورده­اند به شرکت­های تبلیغاتی می­فروشند. علاوه بر فروش اطلاعات کاربران از طریق ارسال و دریافت تبلیغات سود بی­شماری را بدست می­آورند.
 
مالکان این نجس افزارها روز به روز امکانات و مزایای بیشتری را برای جذب کاربر به این برنامه­ ها اضافه می­کنند زیرا حیات اقتصادی رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حیات این فحشا خانه­ های همیشه همراه، به فعالیت کاربران در این محیط­ها بستگی دارد. کاربران با حضور در این جنگ افزارهای جاسوسی صهیونیستی با انتقال اطلاعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به خارج از کشور دانسته یا ندانسته به دشمنان کمک می­کنند. کاربران در محیط این جاسوس­کده­ها مانند خدمتکار برای دشمن کار و در نهایت میلیارد­ها دلار درآمدزایی می­کنند؛ هرچه گستره­ی استفاده کاربران از یک نرم افزار بیشتر شود ارزش سهام بیشتری برای صاحبان شبکه­ های ضد اجتماعی به دست می­آید.
دشمنان اسلام و مسلمین از طریق اینترنت، فروش پهنای باند، فروش ترافیک و فروش فیلتر شکن نیز درآمدزایی می­کنند، در نتیجه می توانند در معاملات بورس حضور پررنگ تری داشته باشند... این چنین است که اکنون این دشمنان صهیونیستی از نظر اقتصادی به خودکفایی رسیده اند...
نصب بودن این برنامه ها روی گوشی تلفن همراه به خودی خود به صاحبان صهیونیست این فحشاخانه ها سود می رساند و موجب افزایش رونق اقتصادی می­شود؛ حتی اگر از آن استفاده نکنند... کاربران ایرانی باید بدانند هر کلیکی که در این محیط­ها انجام می دهند چهار تا بیست سنت ارزش گذاری شده است و حضور در این نجس افزارها باعث ضرر به اقتصاد کشور، افزایش روز افزون مشکلات اقتصادی و بیکاری بیش از حد جوانان خواهد شد.
درآمدزایی و سوءاستفاده این شبکه­های ضد اجتماعی از اطلاعات شخصی و تصاویر خصوصی کاربران و همچنین روانشناسی فردی و اجتماعی حاصل از این فحشا خانه­ ها بر کسی پوشیده نیست؛ واقعا جای تاسف دارد که این نرم افزار­ها بدون هیچ مجوز و نظارتی در کشور ما فعالیت می­کنند و حتی خود دولت مردان از این شبکه­ های ضد اجتماعی استفاده می­کنند و با عضویت در این جاسوس کده ­ها زمینه فعالیت راحت­تر دشمنان اسلام و مسلمین را فراهم می­آورند؛ دشمنان با وجود چنین سربازان گوش به فرمانی که علاوه بر تبلیغ جاسوس کده­ ها، افزایش پهنای باند اینترنت و ورود بی­ ضابطه نسل­های سوم و چهارم اینترنت را وظیفه خویش می­دانند، می­توانند با خیالی آسوده طرح­ های خود را محقق یافته بدانند.
سال­ها پیش سخن این بود که خرید یک کالای خارجی باعث بیکاری یک کارگر داخلی می­شود اما توجه زیادی با این امر مهم نشد و ما امروز شاهد به ثمر رسیدن این بی­توجهی­ها از طریق شبکه­ های ضد اجتماعی هستیم و اکنون به این پرسش می­رسیم که "بی توجهی تا کِی"؟!
چرا صدا و سیما به جای معرفی چهره واقعی این نجس افزار­ها و روشنگری برای مردم، به مدیران ارشد توصیه می­کند جهت تبادل اطلاعات و اخبار، از نرم افزار­ صهیونیستی تلگرام استفاده شود و به تبلیغ آنها می­پردازد؟! قوه قضائیه با اینکه از فساد اخلاقی موجود در جامعه مطلع است چرا حکم مسدود سازی این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی را تصویب نمی­کند؟! چرا مسئولین وزارت ارتباطات در مقابل اجرای احکام قضایی مقاومت می­کنند؟! چرا وزارت ارتباطات با راه اندازی اینترنت نسل سوم و چهارم و همچنین دلالی پهنای باند، کشور را در زمینه فناوری به کشورهای مستکبر غربی وابسته­ تر می­کند؟! چرا نمایندگان دولت در برابر تخلفات قوه مجریه سکوت اختیار کردند؟! چرا باید مسئولان ایرانی، ده دستور "اوباما" را در مورد فضای مجازی با جدیت و نکته به نکته اجرا کنند و چهل دستور "مقام معظم رهبری" که پایه آن بر راه اندازی شبکه­ ملی اطلاعات است، هم چنان بر زمین بماند؟!
آیا مسئولین پیام "بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)" را فراموش کرده­ اند که فرمودند: "مسئولین دست اندرکاران در هر رده نیز می­گویم که شرعا بر همه شما واجب است که همت کنید تا آخرین رگ و ریشه­ های وابستگی این کشور به بیگانگان را در هر زمینه­ای قطع نمایید..."3
انتظار می­ رود مسئولین که متاسفانه خود با عضویت در این فحشا خانه­ ها باعث ارزش بخشی و تقویت این شبکه­ ها و در نتیجه افزایش درآمد آنها می­شوند به خود آمده و ضمن خروج از این شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی به طور جدی و قاطعانه از حضور و فعالیت این جاسوس­کده­ های همیشه همراه که به بنگاه­ های اقتصادی دشمن صهیونیستی در کشور تبدیل شده­ اند جلوگیری به عمل آورند و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را در دستور کار خود قرار دهند، تا علاوه بر کاهش مشکلات اقتصادی زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم آید.
بنا به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) "مطالبه گر اگر بداند یا احتمال دهد که امر به معروف و یا نهی از منکر او با تکرار موثر می­شود واجب است تکرار کند."
بنابراین ما تا رسیدن به نتیجه مطالبه و پیگیری خواهیم کرد...
مریم حدادی
 
1-   سوره مائده/ آیه51
2-    دیدار امام خامنه ای با کار گزاران سه قوه در سال1390
3-   صحیفه امام/ ج21/ص156/ 11 مهر 1367

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی