هوالحق

هوالحق
بایگانی

توئیتر عامل فتنه و آشوب

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ق.ظ


#جبهه_اقدام 



بعد از ارائه مستندات و مشخص شدن نقش توئیتر در جریان فتنه که به فرمایش امام خامنه ای "کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند1"، این ابزار جاسوسی در کشور به تشخیص مراجع ذی ربط فیلتر شد.

اما آنچه که این روزها باعث ایجاد سوال در اذهان شده فعالیت بی وقفه ی بعضی از حضرات حزب اللهی در توئیتر و تلگرام است و تأسف بارتر اینکه قشر حزب الله را تشویق به فعالیت در توئیتر و بعضا در تلگرام می کنند!!!


آیا جای نگرانی برای دغدغه مندان واقعی انقلاب اسلامی نیست که شاهد فعالیت برخی مسئولین و حضرات حزب اللهی، در شبکه های معلوم الحال صهیونیستی مانند اینستاگرام و تلگرام و توئیتر هستند؟؟؟!!!


چگونه است که افرادی با سابقه درخشان فعالیت بر علیه صهیونیسم جهانی هم در تلگرام صهیونیستی (این جاسوسکده بزرگ اینترنتی فیلتر شده) مشغول فعالیتند و هم امت حزب الله را تشویق به فعالیت در جاسوسکده ی (فیلتر شده) دیگر دشمن (توئیتر) می کنند؟؟!!!


  آیا حفظ امنیت جمهوری اسلامی ارجحیت بر تمام مسائل دیگر ندارد؟! مگر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) نفرمودند: "حفظ نظام جمهوری اسلامی (...) از اهمّ واجبات عقلی و شرعی است2»؟!!


«... آحاد مردم یکی یکیشان تکلیف دارند برای حفظ جمهوری اسلامی. از نماز اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه این حفظ اسلام است...»3


امت حزب الله هشیار باشید و بدانید فعالیت در توئیتر، تلگرام، اینستاگرام و دیگر نرم افزارهای صهیونیستی، همکاری مستقیم با دشمن است...


اگر در قیامت می توانید در حضور پروردگار جواب این همکاری با دشمنان (که در قرآن سفارش شده با اینان همکاری نکنید) را بدهید!

 بسم الله فعالیت کنید! !!!


1_ بیانات امام خامنه ای در دیدار دانشجویان ۶/۵/۱۳۹۲

 2_ صحیفه امام، ج ۱۹، ص ۱۵۳

3_ صحیفه امام، ج‏۱۹، ص ۴۸۶

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی