هوالحق

هوالحق
بایگانی

اجرای علنی سند 2030.. تکمیلی

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ


🚩کسب ۴ مدال دانش آموزان ایران در المپیاد زیست شناسی/ توضیحات بطحایی درباره حواشی مسابقات


وزیر آموزش و پرورش درباره تصاویری که در خلال المپیاد در فضای مجازی منتشر شده بود و تعدادی از دانش آموزان دختر سایر کشورها روسری خود را برداشته بودند, گفت:


🔹️حجاب شرکت کنندگان خارجی در حدی که در افتتاحیه و اختتامیه دیدیم با تذکراتی که در سالن داده می‌شد در حد مطلوب بود. در چند مورد هنگام مسابقه حجاب دخترها کنار رفته بود و یک مورد چون پسرها کلاهشان را به نشانه احترام برداشته بودند چند تن از دخترها تصور کرده بودند باید  به نشانه احترام حجابشان را بردارند.

🔹️باید از این اتفاقی که در شبکه های مجازی اتفاق افتاده گلایه کنم، گاهی بی انصافی هایی صورت میگیرد و دستاوردها نادیده گرفته میشود و اگر برای چند لحظه غفلتی صورت گرفته و روسری شرکت کنندگان کنار رفته عکس می‌گیرند و فضاسازی می کنند.

🔹️ اینها بداخلاقی هایی هست که برخی دچارش میشوند و اتفاقات خوبی که افتاده را نادیده می گیرند



صرفا جهت خوش اخلاقی!!!

جناب وزیر! برای اینکه شائبه توهین به شعور مخاطبتان، به ذهن نرسد 

بفرمایید در کجای دنیا و در کدام کشور رسم است که خانمها برای احترام چیزی از سر بردارند؟؟؟!!!

 در ضمن اصلا چیزی دور گردن یا روی شانه ی این خانم ها میبینید که میگویید سهوا کنار رفته یا افتاده است؟؟؟!!!!

اگر شما و همکارانتان که خود را مدیران عالیرتبه این کشور میدانید! از تفهیم مسائل شرعی و عرفی و قانونی موجود در ایران، برای شرکت کنندگان و میهمانان عاجز هستید! چرا همچنان در جایگاه وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران تکیه زده اید؟؟؟!!!

در کدام کشور دنیا اینگونه علنی وزرا و رئیس دولت! قوانین کشور را زیر پا میگذارند و در مقام پاسخگویی بسیار خونسرد، همراه با توهین به ملت خود آن را توجیه میکنند؟؟؟!!!! 


🌟رعایت حجاااااب از قواااانین کشور ایرااااان اسلااااااامی است.🌟


جناب وزیر! بدانید اگر تمام علوم دنیا را به دست آورید، ولی ارزش های اسلام و انقلاب را زیر پا بگذارید، تمام دستاوردهای خون شهدا و امام راحل را زیر پا گذاشته اید و ظلمی غیر قابل بخشش نسبت به رهبر عزیز و ملت ایران انجام داده اید که به زودی باید پاسخگو باشید!!!

 خسر الدنیا و الآخره!

پس به متاع و دستاورد ناچیز دنیا دل مبندید !!!

🇮🇷امین


sapp.ir/jebheeqdam

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی