هوالحق

هوالحق
بایگانی

خندق دشمنان برای انقلاب

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۳۷ ب.ظ



همانگونه که سکاندار کشتی انقلاب فرمودند، ما در عصر سونامی اطلاعات قرار داریم. فن آوری اطلاعات وسلطه اطلاعات، خود می تواند به تنهایی قدرت فراوانی تولید کند و این موضوع نوعی امپریالیسم -یا به عبارتی حاکمیت یک سازمان واحد حکومتی بر چند کشور و ملت- بوده و سلطه جهانی را برای آن به ارمغان می آورد. در حال حاضر این قدرت و توان در دستان پلید و مستکبر آمریکا قرار دارد که خود حامی اصلی صهیونیسم است و راه را برای نفوذ و تسلط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا بر سایر ملل و کشورهای جهان علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران میسر می نماید.

تسلط بر امواج که از نتایج آن کنترل شبکه های اینترنتی می باشد، می تواند علاوه بر تسلط سیاسی و اقتصادی به نوعی تسلط فرهنگی نیز منجر شود و بر طرز تلقی، باورها، نگرش­ ها و رفتارهای ملل دیگر به خصوص جوامع مورد هدف از جمله جمهوری اسلامی ایران، تأثیر بگذارد.

دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی و به دنبال آن ایجاد مرکزی به نام مرکز ملی فضای مجازی کشور از سوی امام خامنه ای نشان از اهمیت این بعد از زندگی شهروندان مجازی ایرانیان می دهد. معظم له در حکم تشکیل این شورا می فرمایند: "گسترش فزاینده‌ فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطاتی به ویژه شبکه‌ی جهانی اینترنت و آثار چشمگیر آن در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی، و لزوم سرمایه‌گذاری وسیع و هدفمند در جهت بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌های ناشی از آن در جهت پیشرفت همه جانبه کشور و ارائه خدمات گسترده و مفید به اقشار گوناگون مردم و همچنین ضرورت برنامه‌ریزی و هماهنگی مستمر به منظور صیانت از آسیب‌های ناشی از آن اقتضا می کند که نقطه‌ی کانونی متمرکزی برای سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هماهنگی در فضای مجازی کشور بوجود آید. به این مناسبت شورای عالی فضای مجازی کشور با اختیارات کافی به ریاستِ رئیس جمهور تشکیل می گردد و لازم است به کلیه‌ی مصوبات آن ترتیب آثار قانونی داده شود."۱ 

مهمترین قیدی که در این فرمان بدان اشاره گردیده، این موضوع است که: «لازم است به کلیه مصوبات آن ترتیب آثار قانونی داده شود». از مهمترین دستاوردهای این شورا، قانونی بودن مصوبات آن در عرصه فضای مجازی می باشد؛ اما به راستی این شورا تا چه اندازه توانسته است از عهده وظایف و ماموریت های محوله خود برآید؟

به جرأت میتوان ادعا نمود هیچ شورایی در کشور تنوعی این چنین، در شخصیت های حقیقی و اعضای حقوقی ندارد. این امر نیز مؤید اهمیت این فضا در نگاه مقام معظم رهبری و استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران در بهره گیری مناسب از فضای مجازی و مقابله با خطرات آن است. اما بر خلاف آنچه انتظار می رفت که با تشکیل این کانون متمرکز، اوامر و دغدغه های امام خامنه ای، با تدابیر و تصمیمات اتخاذ شده در این شورا به سرانجام برسد، شاهد کوتاهی غیر قابل توجیه اعضای این شورا هستیم.

جای بسی تاسف است که ایجاد شبکه ملی اطلاعات که به گفته ی متخصصین می تواند در بازه ی زمانی شش ماهه به سرانجام برسد و خدمات فضای مجازی کشور در یک بستر ملی و با ویژگی های سالم، سریع، ارزان و امن به کاربران خود ارائه گردد، با وجود هزینه ها ی مالی و نیروهای انسانی خبره در این زمینه، هنوز بعد از چهار سال، بر زمین مانده است. به راستی چه موضوعی میتواند باعث شود که دولتمردان ما چشم خود را بر تاراج فرهنگ و امنیت کشور ببندند و احساس غیرت نسبت به حضور جوانان و نوجوانان در این فحشا خانه های صهیونیستی نکنند؟

اگر با هزاران اغماض و مسامحه از سوالات و شبهات خود نسبت به کوتاهی دولتمردان بگذریم، این سوال از اعضای غیر دولتی شورا همچنان باقی می ماند! که سکوت آن ها به چه معناست؟ آیا این سکوت معنا دار در پی تایید عملکرد اعضای دولتی این شورا می باشد؟ یا قصد عملی کردن منویات امام را ندارند؟ آیا دغدغه های امام امت را نشنیده اند؟ یا به باد نسیان داده اند؟

آقایان بزرگوار! آیا این سکوت شما میدان را برای تاخت و تاز برخی دستان آلوده جهت رسیدن به اهداف شوم و پشت پرده، مهیا نکرده است؟ برخی از شما از خانواده های معظم شهدا هستید و برای انقلاب هزینه داده اید. چگونه می توانید خون شهدا را فراموش کرده و به این راحتی عرصه را برای جولان دادن اینترنت نجس آمریکایی_صهیونیستی خالی کنید؟

بستر اینترنتی که برای جوانان این مرزو بوم فراهم شده، خندق های دشمن است که عوامل داخلی و برخی مسئولین ما آن را به نیابت از دشمن در خاک جمهوری اسلامی حفر کرده اند.

و شما اعضای حقیقی و حقوقی غیر دولتی شورا! در این آشفته بازار که دم از عمل به منویات امام زده می شود و خلاف آن عمل می شود، وظیفه تان سنگین تر شده است. این سکوت شما جواب کدام عمل شایسته دولتمردان در مورد اوامر امام خامنه ای به شورای عالی فضای مجازی است؟ جواب کدام دغدغه های فرهنگی ایشان نسبت به این خاک می باشد؟ و در مقابل بحران های امنیتی و فرهنگی که فضای مجازی تحت سلطه صهیونیسم جهانی به وجود آورده است، آیا این سکوت شما می تواند در روز جزا که: «و من یعمل مثقال ذره شرا یره» است، جوابگوی خداوند عادل باشد؟

از شما انتظار آن داریم در این روزها که زمینه فیلتر این نجس افزارهااز هر حیث فراهم شده، منویات مقام عظمای ولایت در باب فضای مجازی خصوصا راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تقویت شبکه های داخلی را هر چه سریعتر اجرا نموده و خندق دشمنان اسلام و مسلمین برای نابودی انقلاب اسلامی را از بین ببرید.

 کشاورز 

 

۱_ حکم تشکیل و انتصاب اعضای شورای عالی فضای مجازی در ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۰ 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی