هوالحق

هوالحق
بایگانی

غیرت و شرافت انسانی کجاست؟!!

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۳ ق.ظ


«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَنْ تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ . کسانی که دوست دارند زشتیها در میان مردم با ایمان شیوع یابد عذاب دردناکی برای آنها در دنیا و آخرت است، و خداوند می‏داند و شما نمی‏دانید.»۱

"وقتی که جوانان یک نسل فاسد شدند، دیگر ملتی وجود ندارد و مقاومتی به چشم نمی خورد."۲

حیا، عفت و غیرت از جمله ارزش هایی هستند که امروزه متأثر از فرهنگ اباحه گر غرب کمرنگ گردیده و ارزش های انسانی را به زیر کشانده است.

متاسفانه حربه ای که در چندسال اخیر دشمنان اسلام و مسلمین برای تخریب شخصیت، اعتقاد، فرهنگ، غیرت و حیای جوانان شیعه تدارک دیده اند، شبکه های جاسوسی-تروریستی است. پدیده ای که امروزه شاهد بروز و ظهور آن در جامعه ی اسلامی هستیم، فساد و فحشایی ست که در فضای مجازی تبدیل به فاجعه ی قرن بیست و یکم شده است! دولت های غاصب صهیونیستی برای فاسد کردن همه ی دنیا، یک نقشه ی عمومی دارند و آن این است: "فحشا را زیاد کنید، خیالتان از ناحیه ی مردم راحت باشد!" چندین سال قبل از انقلاب اسلامی، مدیر یکی از مجلات آمریکایی در مجله خود اینگونه نوشته بود: "کاری خواهم کرد که تا ده سال دیگر یک دختر ۱۰سال به بالای باکره، در تهران پیدا نشود!!!" (آرزویی که به گور برد)

اما شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی بهترین ابزاریست که بر اساس سیاست ها و فرهنگ مختص این دولت های صهیونیستی ساخته و پرداخته شده است. حمله ی ناجوانمردانه صهیونیسم جهانی به فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی، جوانان این مرز و بوم را به مسلخگاه بی غیرتی، بی عفتی و فحشا کشانده است. تا جایی که پدر از ترس بی آبرویی دختر جوان خود را و شوهر همسر خود را به ضرب گلوله به قتل می رسانند. مدیران و طراحان صهیونیستی این نجس افزارها، توانسته اند با القاء فرهنگ منحط خود مسیر انحراف فکری و عقیدتی جوانان این مرز و بوم را هموار سازند. آنان در این شبکه های به ظاهر اجتماعی اما صهیونیستی، کلاس های آموزش فحشا نیز برای جوانان و نوجوانان شیعه ایرانی برگزار می کنند! کدام دختر جوانی با ورود به این جاسوسکده ها و فحشاخانه های همیشه همراه می تواند سرنوشت شوم خود را حدس بزند؟ مسلماً هیچکس!

آقایان مسئول! بزودی در پیشگاه رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله چه جوابی برای توجیه این سهل انگاری و غفلت خود خواهید داشت؟؟ به راستی این سکوت دولتمردان نشانه ی چیست؟!! تا کی سوء استفاده از بی اطلاعی و ناآگاهی مردم؟!! شما مسئولان فضای مجازی! چه پدرکشتگی با رهبر عظیم الشأن دارید که هرچه ایشان دستور می فرمایند دقیقاً بر عکس آن را انجام می دهید؟! کجاست آن شبکه ملی اطلاعات که فرمان آن بیش از یک دهه پیش صادر شد؟!! به راستی در قبال چه چیزی سند بردگی کشور را امضا کرده اید؟!! نکند از دشمن امان نامه گرفته اید؟؟!! نه! دشمنان اسلام و مسلمین به هیچ کس رحم نمی کنند. تاچ ها و کلیک های امروزتان در این جاسوس خانه ها و فحشاخانه ها، روزی خنجری زهر آلود بر جان خود و عزیزانتان خواهد شد. چرا باید در کشوری که طبق قوانین اسلامی اداره می شود، دختران و پسران جوان به خاطر بی عفتی و بی غیرتی به هلاکت برسند؟!! اگر فردای قیامت هزاران جوان شما را خطاب قرار دهند بای ذنب قتلت، چه جوابی خواهید داشت؟!!

آقایان مسئول آیا می دانید که جوانان ما در تلگرام و اینستاگرام صهیونیستی تنفس می کنند و ذره ذره در حال سقوط در منجلاب فساد و فحشا هستند؟!! چرا وقتی دستور فیلترینگ تلگرام صادر شد آن را دور زدید و زمانی که همه آماده خارج شدن از تلگرام بودند، دوباره همه را به تلگرام برگرداندید؟!! چرا اجازه می دهید اینستاگرامی را که یک بازیگر -غیر مسلمان- مطرح آمریکایی با بیش از ۱۵۰ میلیون فالوور به علت صدمات جبران ناپذیرش از گوشی خود پاک میکند و میگوید: "اینستاگرام را طوری طراحی کرده اند که مردم مدام تأسف و حسرت بخورند و در طول زمان دچار افسردگی شوند"؛ در فضای مجازی کشور اسلامی ایران آزادانه فعالیت کند؟!! مسدود سازی این شبکه های صهیونیستی عین عزت و آزادگیست.

مسئولان محترم!

... صد بار اگر توبه شکستی باز آی!! «وّأنیبوا إلى رّبِّکُم وَ أسلِموا لَهُ مِن قَبلِ أنْ یَاتیکُمُ العَذابُ ثُمَّ لا تُنصَرونَ. و به درگاه پروردگارتان بازگردید و در برابر او تسلیم شوید، پیش از آنکه عذاب به سراغ شما آید، سپس از سوى هیچ کس یارى نشوید!»۳

و چه پر مفهوم است کلام مولا علی علیه السلام که فرموده اند: هرگز یک انسان شریف و غیور زنا نمی‎کند. نفرموده است: انسان حسود زنا نمی‎کند، بلکه فرمودند: انسان غیور زنا نمی‎کند، چرا؟ برای اینکه غیرت یک شرافت انسانی و یک حساسیت انسانی نسبت به پاکی و طهارت جامعه است انسان غیور همان‌طور که راضی نمی‎شود دامن ناموس خودش آلوده گردد، راضی نمی‎شود دامن ناموس اجتماع هم آلوده شود. غیرت، نوعی پاسبان است که آفرینش برای مشخص بودن و مختلط نشدن نسل‌ها در وجود بشر نهاده است و متأسفانه امروزه دشمنان لجوج و سرسخت اسلام و مسلمین زیرکانه در حال نابودی این نعمت الهی در جوانان مسلمان ایرانی هستند و مسئولان در خواب غفلت...!!!

 والسلام

طاهر

 

 

  1. (آیه۱۹سوره نور)
  2. بیانات در دیدار با دانشجویان سیستان و بلوچستان ۱۳۸۱/۱۲/۰۶
  3. سوره زمر آیه۵۴

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی