هوالحق

هوالحق
بایگانی

هدفی مقدس؛ ابزاری نجس

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


غفلت بزرگ!


المُؤمِنُ کَیِّسٌ فَطِنٌ حَذِرٌ . پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: مؤمن زیرک باهوش و محتاط است. 1 
بسیاری از شبکه ها و نرم افزارهایی که با ظاهری موجه و غیرموجه در فضای مجازی فعالند، اسلحه و ابزار بسیار قوی دشمن برای جنگی نابرابر در مقابل مسلمانان است. حضرت امام خامنه‌ای  بارها هشدار داده اند: «آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛... در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد.2.» .. ما در مورد فضای مجازی؛ می‌گوییم مواظب شلّیک توپخانه‌ی دشمن باشید در این فضا؛ حواستان باشد. از این فضا، دشمن علیه هویّت شما، موجودیّت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند.3
پرواضح است (به روشنی روز) که نرم افزارهایی چون تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، گوگل و... برای پیاده سازی اهداف خبیثانه دشمن راه اندازی شده است. اهدافی چون جاسوسی، دین زدایی، گمراه کردن انسانها، اختلاف افکنی در جوامع مختلف، تحقیر و تمسخر دین و دینداران، گسترش فحشاء و فساد و سرگرم کردن انسانها به فحشاء، فشارهای سنگین اقتصادی، تحریف دین چه تحریف لفظی که ظاهر مطلبی را عوض و یا عبارتی را حذف و اضافه میکنند و چه تحریف معنوی که مطالب را خلاف مقصد و معنای گوینده معنا می کنند.4، مبارزه با رهبری مسلمین و در نهایت نابودی جبهه حق با استفاده از جنگ نرم است!
حال یک سؤال مهم از خواص مؤمن و انقلابی! آیا چنین نرم افزارهایی که با چنین اهداف سنگینی ساخته شده اند، به من و شما اجازه می دهند که از آنها آزادانه برای پیروزی حق و شناساندن اسلام و اهل بیت علیهم السلام به دنیا، استفاده کنیم؟!!

از شما التماس تفکر دارم!


اگر دشمنان بدانند اکانتی که برضد آنها فعالیت می کند آنقدر قوی و موثر است که ضرر او بیشتر از سودی است که در این شبکه ها به دشمنان می رساند، قطعا با یک کلیک او را حذف خواهند کرد. و قطعا برای دشمنان ما، حذف کردن اکانت افراد انقلابی یا صفحه  های منتسب به علماء و بزرگان، حتی صفحه منسوب به رهبری و یا بنده حقیر، هیچ فرقی نمی کند!

البته بسته به سودی که از خواص میبرند آنها را دیرتر حذف میکنند!
شاید ندانید که این دعوتی که از جوانان انقلابی برای شرکت در توئیتر و اینستاگرام شد چه خدمت بزرگی به دشمنان بود! 
جوانانی که هرگز تطمیع دشمن نمی شدند، به صرف اطمینانی که به شما خواص انقلابی دارند به راحتی در دام دشمن گرفتار شدند!!!


 آیا به هر وسیله‌ای -حتی اگر نجس و ناپاک باشد- جایز است به هدفی مقدّس رسید؟ که در این صورت، قداستِ هدف، موجبِ قداست وسیله می‌شود؛ و مقایسه بین وظیفه‏ ها و اهم و مهم‌کردن آنها مفهومى ندارد؛ یا خیر، هدفِ مقدّس، وسیله‌اش نیز باید مقدّس باشد؟ 


از آیت‌الله بهجت سؤال می شود: در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به سبب کار و شغلمان فعالیت می‌کنیم توصیه‌ای بکنید. ایشان مکثی کرده و پاسخ می دهند: "همیشه مراقب باشید که در ظرف نجس غذا می‌خورید." ظرف نجس مظروف را نیز نجس می‌کند. مقام معظم رهبری نیز فرمودند: این ظرف نجس را کنار بگذارید و ظرف پاک بسازید. 


متاسفانه خیل عظیمی از کانال های انقلابی به تبعیت از شما بزرگواران، جوانان را برای حضور در اینستاگرام و تؤئیتر و متأسفانه با معرفی فیلترشکن! تشویق میکردند. امروز که بحث این طوفان توئیتری تمام شده و شور و احساسات خیلی از بچه‌های انقلابی فروکش کرده است؛ تکلیف جوانان و حتی نوجوانان انقلابی و پاکی که به خاطر توصیه شما عزیزان وارد اینستاگرام و توئیتر شدند، چه می‌شود؟؟؟

آیا غیر از اینست که با هربار استفاده از توئیتر یا اینستاگرام و تلگرام، مبلغی ارز از کشور خارج شده و به حساب این نرم‌افزارهای آمریکایی-اسرائیلی واریز می شود؟!! بگذریم از اینکه تعداد زیادی از توییت‌ها هم علیه آقا امام زمان (عج) نوشته شده بود و با هشتکی که شما اعلام کرده بودید منتشر شد، که روی موجِ ترند دوستان انقلابی سوار شدند! آیا واقعا تصور می کنید که به بزرگ‌ترین دشمنان حضرت حجت (علیه السلام) ضربه زده اید؟!! یا کمک مالی کرده اید؟!! جالب است که برای غرق شدن در فحشا و فساد و شکستن قلب مولا، داوطلبانه پول هم میدهیم!!


 آیا ممکن است کسی از راه گناه به مقصد برسد؟!!

پشت پرده های فضای مجازی اینروزها کاملا آشکار شده است و تقریبا همه میدانند که این ابزارها، نوعی سلاح مرگبار است که گرچه انگشت ما روی ماشه ی آن است، لیکن هدف گیری اسلحه با دشمن خونخوار است! بنده قصد ندارم وارد مبحث فضای مجازی شوم که میدانم شما داناتر و آگاه تر از بنده هستید. فقط از شما خواص انقلابی خواهش میکنم شخصا روی گوشی خود اینستاگرام را نصب کنید و فقط یک ساعت در آن بمانید و به دنبال کانال ها و صفحه های انقلابیون جستجو کنید.

مطمئن باشید! 
مطمئن باشید!

شما با همه قدرتی که در مبارزه با نفس دارید و با همه پاکی و قداستتان، تا ماهها دیگر نمیتوانید با حال و هوای گذشته نماز شب بخوانید!
 حال خود قضاوت کنید، برای آن جوان و نوجوان پر شروشوری که با خیل عظیمی از عکسها و کلیپ هایی که سراسر جذابیت برای نفس سرکش است، مواجه می شود چه اتفاقی می افتد؟!! 
جوانی که از دین  و سیاست اطلاع چندانی ندارد، وقتی با سیل عظیمی از شبهات و اشاره ها و بحثهای سیاسی جهت دار و مخرب مواجه می شود، چه اتفاقی برایش می افتد؟!!
شاید بگویید جوانان انقلابی باید قوی و غنی از اطلاعات باشند، ولی آیا راهش اینست، با آلوده شدن به گناه؟!!
آیا الان وظیفه ی شما خواص محترم این نیست که با تمام توان و قدرت روی دولت و ارگانهای مربوطه فشار وارد کنید تا فرمان زمین مانده حضرت امام خامنه ای، مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تقویت نرم افزارهای بومی، اجرایی شود؟!! و این جاسوس افزارها و فحشاخانه های آنلاین را مسدود کرده و ملت ما را از این باتلاق متعفن نجات دهند؟!!!

آیا وقت آن نشده که علما و خواص ما یک صدا به دولت اعتراض کنند که چرا جلوی نفوذ موذیانه این دشمنان قسم خورده به خانه های این ملت گرفته نمی شود؟! چرا باید فضای مجازی کشور اسلامی مان، که استقلال و امنیتش، به بهای خون هزاران شهید بدست آمده اینچنین جولانگاه بدکاره هایی شود، که با انتشار کلیپ های پورن واضح، آموزش های جنسی، ترویج بی حجابی و بی حیایی، قتل و تجاوز، مواد مخدر و قاچاق و... قصد از بین بردن فرهنگ ایرانی-اسلامی این مردم را دارند؟! آیا میدانید ایران تنها کشوری است که از کودک دبستانی، نوجوان و جوان تا پدرها و مادرها و حتی سالمندان 70 - 80 ساله همگی با آزادی کامل بدون هیچ مزاحمتی در خلوت خود براحتی در حال دیدن بدترین و مسموم ترین صحنه ها هستند!!
در سیره و روش امام علی (علیه السلام) وسیله‌ی رسیدن به هدف الهی، نباید گناه باشد، اگر چنین شد، هدف از قداست، بیرون می‌رود؛ چرا که در این راه، وسیله از هدف جدا نیست. آیا برای یاری مولا و شناساندن ایشان به دنیا باید از اسلحه نکبت بار و نجس دشمن استفاده کرد؟!! اگر ایران اینترنت ملی و نرم افزارهای قوی داخلی داشته باشد نمیتواند مولا را به جهان بشناساند؟!!
هدف عالی به این دلیل عالی است که معمولا راه رسیدن به آنها دشوار و مشکل است و برای رسیدن به اهداف خوب باید صبر و تلاش را پیشه کرد والا ممکن نیست بدون زحمت به آنها رسید! از همین رو، پاداش الهی نیز برای کسانی است، که با صبر و مقاومت مجاهده می کنند و از راه صحیح به نتیجه می رسند.


پس ممکن نیست کسی از راه گناه به مقصد برسد!!!


«ولا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم ان استطاعوا؛ و آنان پیوسته با شما می‌جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند.«5

 بزرگان و دلسوزان انقلاب و اسلام و ایران، تا دیر نشده بداد این ملت برسید!!!

نشر حداکثری... تا برسد به دست خواص انقلابیِ فعال در اینستاگرام و تلگرام و توئیتر

اتابکی

 

 

  1. بحار الأنوار : 67 ص 307. 
  2. 11/2/1398
  3. 6/10/1396
  4. (کلمه تحریف را به خصوص در مورد یهودی‌ها زیاد به کار برده‌اند معلوم می‌شود که اینها قهرمان تحریف در طول تاریخ هستند) «من الذین هادوا یحرفون الکلم عن مواضعه و یقولون سمعنا و عصینا (نساء: ۴۶)؛ برخی از کسانی که یهودیند برخی از کلمات (خدا) را از جاهای خود تغییر داده و گویند فرمان خدا را شنیدیم و سرپیچی کردیم.»
  5. سوره مبارکه بقره آیه ۲۱۷

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی