هوالحق

هوالحق
بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مسئولان فضای مجازی ایران! خون سردار سلیمانی ها و مدافعان امنیت حریم این سرزمین، بر گردن شما تا ابد سنگینی خواهد کرد! چرا که سردار سلیمانی ها مظلومانه تکه تکه شدند تا آمریکا و صهیونیسم جهانی را از منطقه بیرون کنند، اما شما همه آنان را یکجا وارد حریم مجازی ایران کرده اید. آقای روحانی و جهرمی! و جناب فیروزآبادی و جهانگرد! و دیگر مسئولان فضای مجازی، بدانید! هر ایرانی که در این شبکه های جاسوسی و فتنه گر، فعال است گناهش اول بر گردن شماست.

نقش توئیتر و تلگرام و اینستاگرام در فتنه های سالهای 88 و 96 و 98، و در تمامی اغتشاشات بسیار واضح و عیان بوده است. اما من از بیگانگان هرگز ننالم... روی سخنم با شما دوستان انقلابی و فعالان مذهبی و بخصوص صفحه ی منسوب به رهبری در این شبکه هاست!

اینکه بارها وزیر امور خارجه آمریکا علنا به خاطر مبادله ی اطلاعات بین اغتشاشگران از توئیتر تشکر کرده، برای شما چه معنایی دارد؟ و اینکه مشاور سابق امنیت‌ ملی بوش، در مـقاله ای‌ در‌ روزنـامه ی "کریستین ساینس مانیتور"، به دلیل نقش توئیتر در رخدادهای پس از انتخابات سال 88 در ایران، خواستار تعلق جایزه ی صلح نوبل به مالکان توئیتر شد، به چه معناست؟1 خدماتی که این شبکه ها از تلگرام و اینستاگرام تا توئیتر و فیس بوک و گوگل و یوتیوپ، طی سال های اخیر به دشمن کرده اند، بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه؛ آتش فتنه هایی که این شبکه ها در کشور عزیز اسلامی ما و دیگر کشورها به پا کرده اند بر همگان آشکار شده و واضح است که این شبکه ها نه تنها برای تعامل ملتها با هم ساخته نشده، که برای جاسوسی و به بردگی درآوردن آنها طراحی شده است. تاکید حضرت آقا بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و تقویت شبکه های بومی، از 10 سال پیش و حتی قبل تر از آن، خود تاییدی بر این سخنان است.

«ابزار بایستی پیشرفته باشد؛ بایستی ناوابسته باشد؛ ابزار مال خود شما باید باشد؛ خود شما بایستی ابزار را به وجود آورده باشید، تولید کرده باشید، ابداع کرده باشید؛ به معنای حقیقی کلمه مالک ابزار باید باشید... مسئله‌ی فضای مجازی، امروز جزو ابزارها است؛ مسئله‌ی بازی جنگ، امروز جزو ابزارها است؛ به اینها بایستی توجّه کنید.»2

حتی اگر ذره ای نسبت به نقش مخرب شبکه‌های اجتماعی آمریکایی شک داشته باشید، اعتراف‌های هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در زمان فتنه ۸۸ نیز این شک را تبدیل به یقین می‌کند، جایی که وی در کتاب «انتخاب‌های دشوار» که مربوط به خاطراتش است، درباره پشت صحنه آشوب‌های سال ۸۸ و به تعویق انداختن تغییرات توئیتر نوشته است: «در پشت صحنه، گروه من در وزارت خارجه به طور مداوم با فعالان در ایران در ارتباط بودند و برای جلوگیری از تعطیل شدن توئیتر، به طور فوریتی مداخله کردند؛ قطع شدن توئیتر به معنای از بین رفتن یکی از وسایل اصلی ارتباطی معترضان بود.»

 پس بسیار کودکانه است!

بسیار کودکانه است اگر فکر کنید که این ابزارها برای تعامل ملتها و دولتها ساخته شده است!! ...اگر فکر میکنید که میتوانید با یک چاقوی قصابی، کودک خود را نوازش کنید؟!! ...اگر فکر میکنید تنها راه تصرف یک باتلاق و خشک کردن آن، ریختن میلیونها انسان به داخل آن است؟!! ...اگر فکر میکنید با سخنرانی و بحث و موعظه میتوانید وارد کاخ سفید شده و پرچم اسلام را بر بالای آن نصب کنید؟!! ...اگر فکر میکنید که میتوانید بدون هیچ سپری در مقابل رگبار مسلسل بایستید و پیشروی کنید، در این مورد هم میتوانید!!! ...اگر فکر می کنید میتوانید در این شبکه ها و جاسوس افزارها، اسلام را به دنیا عرضه کنید و صحبت های حضرت آقا را به گوش ملت ها برسانید بدون اینکه دین و دنیای خود و دیگران را در معرض تسلط صهیونیستها قرار دهید!!!

چرا باور نمی کنید که این شبکه ها برای راحتی ملتها ساخته نشده اند؟ گردانندگان اصلی این شبکه ها تعیین می‌کنند که چه صدایی از کشورها به گوش جهانیان برسد و ملت ها به چه فکر کنند. در واقع آنها تصمیم میگیرند کدام کشورها را متوحش نشان دهند و کدام کشورها را متمدن. این یعنی آنها تصمیم می‌گیرند نگاه ملت‌ها حتی به خودشان چگونه باشد. به بهانه عدم انتشار مطالب تروریستی و خشن، اعتراضات به خشونت و ترور را حذف می‌کنند. یمن را از اخبار جهانی حذف میکنند. تمام صفحات مربوط به حاج قاسم و یا سید مقاومت (سید حسن نصرالله) را حذف میکنند. در واقع این گردانندگان شعار آزادی سر می‌دهند اما آزادی را به قربانگاه می‌برند.
اینکه گفته شده "جنگ با دشمن در زمین خودش دشوارتر ولی عاقلانه تر است، اگر با اینها در توئیتر نجنگیم باید در مرزهای رسانه ای داخلی بجنگیم"! ابلهانه ترین جمله ایست که توسط خود دشمنان نشر پیدا کرده تا بهانه ای باشد برای افراد ناآگاه که به زعم خود با جدیت بیشتری در توئیتر (یا اینستاگرام و تلگرام) به مبارزه با دشمن بپردازند! اما آیا تا به حال از خود سوال کرده اید که واقعا منظورشان کدام مرز رسانه ای است؟! دشمن که اکنون نه تنها در فضای مجازی کشور حضور دارد، که در تک تک خانه های ما و در اتاق خواب من و شما و فرزندان ماست!

اتابکی

ادامه دارد...

 

  1. http://eghdam.blog.ir/post/28
  2. ۱۳۹۸/۰۷/۲۱بیانات در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه امام‌حسین
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی