هوالحق

هوالحق
بایگانی

عالمان بی عمل

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

اقرار مسئولان به تروریستی بودن اینستاگرام!

 

 

 

وزیر محترم ارتباطات، در صحن علنی مجلس می گوید: «اینستاگرام به دلیل سیاست‌های ما و از دور خارج کردن بقیه پلتفرم‌ها امروز به قطب سرگرمی تبدیل شده است، همه چیز با دست روی دست گذاشتن و بستن شبکه‌های اجتماعی حل نمی‌شود»! و از طرفی دیگر همین اینستاگرام را تروریست خطاب میکند و میگوید: "اگر سردار دل‌های ما، حاج قاسم عزیز رو در بغداد به شهادت رسوندند، آیا جمهوری اسلامی منطقه رو خالی کرد؟ چرا با اقدام تروریستی آن‌ها در حذف تصاویر سردار سلیمانی باید فضای اینستاگرام و سایر رسانه‌های بین‌المللی را خالی کنیم؟ خود شما نماینده‌های مجلس، امروز چگونه با مردم در ارتباط هستید؟ جز فضای مجازی" !1

چرا باید ارتباط مجلس و مسئولان با ملت، از فیلتر تروریست های صهیونیستی عبور کند؟!! در کدام کشور دنیا مسئولان با حضور صهیونیست های تروریست، با مردم خود صحبت میکنند، که در ایران باید اینچنین باشد؟!! آیا فضای مجازی صرفا همین توئیتر و اینستاگرام و تلگرام است؟!!

آیا جوانان با همت ما که ماه ها از خواب و استراحت شان گذشتند تا موفق به ساخت یک پیام رسان بومی شوند، ارزش حمایت کردن ندارند؟ شما به جای حمایت کردن از نرم افزارهای بومی که حاصل نبوغ و تلاش و ابتکار جوانان ایرانی است از نرم افزاریی حمایت می کنید که هیچ تعلقی به ایران و ایرانی ندارد. حتی تاب عکس های شهید سلیمانی عزیز را نمی آورد!!!  شما حتی در برابر اقدام گستاخانه آنها و حذف اعضای انقلابی در توئیتر و اینستاگرام و... نمی توانید عکس العملی نشان دهید؛ پس دلیل حمایت همه جانبه ی شما از این شبکه های جاسوسی چیست؟!! 

 امروز اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان شده، کم نیستند خانواده هایی که به خاطر وجود این فضا متلاشی شدند.

ما از شما جناب وزیر سوال میکنیم: چه کسی باید تهدیدهای این فضای خانمان سوز، بی دینی، بی غیرتی، غرب گرایی و بی اخلاقی که در این پیام رسان های تروریستی و جاسوسی وجود دارد را برطرف کند؟!! آقای وزیر ارتباطات، در این حوزه مسئولیتی ندارند؟ چه اصراری وجود دارد که این پیام رسان های خارجی تقویت شوند، اما پیام رسان های بومی اینچنین مورد کم لطفی قرار بگیرند؟!! آیا شما به عنوان یک وزیر جوان و متدین نباید اقدامی صورت دهید؟! آیا از بیرون القائاتی به وزارت ارتباطات می شود؟! آیا کنترل این فضای رها شده انتظار زیاذی از وزارت ارتباطات است؟! اگر حقیقتا به شما ارتباطی ندارد پس اجازه دهید جوانان انقلابی و متعهد به اسلام و قرآن آن را کنترل کنند.

جناب وزیر! چرا مسدود سازی یک نرم افزار صهیونیستی را که خود به تروریست بودن آن اقرار کرده اید را مساوی با تعطیلی فضای مجازی میدانید و می گویید: فضای مجازی را نباید تعطیل کرد؟! خودتان بهتر از هر کس دیگری می دانید که این فضای به ظاهر مجازی، اعتقادات و بنیان خانواده های بسیاری از این ملت را در فضای حقیقی متزلزل کرده و جوانان را به سوی فساد و بی بند و باری و مخالفت و تقابل با نظام جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری سوق داده  است. و به همین دلیل به فرزندان خود اجازه استفاده از این فضا را نمی دهید!!!

بهتر است برای مردم توضیح دهید؛ بر اساس بعضی برآوردها برای شبکه ملی اطلاعات حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان تا سال ۱۳۹۸ هزینه شده است، چرا با صرف این هزینه سنگین همچنان چیزی دیده نمی شود؟!! آیا حقیقتا شبکه ی ملی اطلاات راه اندازی شده است؟! کدام نرم افزار بومی حمایت یا ارتقا یافته است؟ چه مقدار سرور به شبکه های داخلی اختصاص داده شده است؟!! کدام موتور جستجوگر ایرانی به اندازه ی گوگل ارتقا وحمایت یافته است؟!! اکنون جستجوگرهای پارسی جو و یوز با کمترین سرعت، کم ترین نتیجه جستجو را به کاربران می دهند اما گوگل در کسری از ثانیه جدیدترین اطلاعات را در اختیار کاربران می گذارد!!!

بدتر اینکه، خود شما به عنوان قانون گذار؛ قانون شکن هستید. بعد از فیلتر تلگرام چه کردید؟ نه تنها هیچ اقدام در خور و شایسته ای برای حمایت و ورود ایرانیان به نرم افزارهای داخلی انجام ندادید که با جایگزین کردن طلا گرام و هاتگرام موجب فرار و رویگردانی مردم از نرم افزارهای ایرانی و بازگشت به تلگرام با فیلتر شکن های مخرب شدید! اصلا به فیلترینگ متعهد نیستید! رطب خورده منع رطب می کنید!! چرا اصرار بر رفع فیلتر توئیتر و یوتیوب دارید؟! به تعبیر واضح تر می خواهید مردم را از چاله به چاه بیندازید. از طرفی ادعا می کنید می توانید بر محتوای یوتیوب نظارت داشته باشید اما عملا در اینستاگرام هیچ اقدام متقابلی در برابر حذف اعضا یا پست های اشتراکی نمی توانید انجام دهید؛ حتی بر شبکه های داخلی نظیر ویسگون و آپارات که عکس و فیلم های غیر اخلاقی و ضد دین به اشتراک گذاشته می شود، نظارتی ندارید! این نظارتی که می گویید دقیقا کجاست؟!! بهتر نیست به جای تلاش برای رفع فیلترها و حمایت از شبکه های خارجی، شبکه امن و ملی اطلاعات را به طور کامل راه اندازی کنید و آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت را در روستاها تقویت کنید.

 

مطالبه ی همه ی ما جوانان، از شما و وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی، نظارت دقیق و صحیح بر این فضای افسار گسیخته که مهمترین عامل فتنه و آشوب و دو دستگی در کشور است؛ می باشد و حمایت بی قید و شرط از نخبگان جوان ایرانی و نرم افزارهای داخلی و راه اندازی شبکه ملی و امن اطلاعات است؛ که  اگر چنین شود مطمئن باشید این قتلگاه ها خود بخود خالی خواهند شد. 
نباشیم روزی که جمهوری اسلامی نباشد 

عبادی تیر 99

 

  1. اول تیرماه ۹۹
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی