هوالحق

هوالحق
بایگانی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم


غفلت بزرگ!


المُؤمِنُ کَیِّسٌ فَطِنٌ حَذِرٌ . پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: مؤمن زیرک باهوش و محتاط است. 1 
بسیاری از شبکه ها و نرم افزارهایی که با ظاهری موجه و غیرموجه در فضای مجازی فعالند، اسلحه و ابزار بسیار قوی دشمن برای جنگی نابرابر در مقابل مسلمانان است. حضرت امام خامنه‌ای  بارها هشدار داده اند: «آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛... در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد.2.» .. ما در مورد فضای مجازی؛ می‌گوییم مواظب شلّیک توپخانه‌ی دشمن باشید در این فضا؛ حواستان باشد. از این فضا، دشمن علیه هویّت شما، موجودیّت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند.3
پرواضح است (به روشنی روز) که نرم افزارهایی چون تلگرام، اینستاگرام، توئیتر، فیس بوک، گوگل و... برای پیاده سازی اهداف خبیثانه دشمن راه اندازی شده است. اهدافی چون جاسوسی، دین زدایی، گمراه کردن انسانها، اختلاف افکنی در جوامع مختلف، تحقیر و تمسخر دین و دینداران، گسترش فحشاء و فساد و سرگرم کردن انسانها به فحشاء، فشارهای سنگین اقتصادی، تحریف دین چه تحریف لفظی که ظاهر مطلبی را عوض و یا عبارتی را حذف و اضافه میکنند و چه تحریف معنوی که مطالب را خلاف مقصد و معنای گوینده معنا می کنند.4، مبارزه با رهبری مسلمین و در نهایت نابودی جبهه حق با استفاده از جنگ نرم است!
حال یک سؤال مهم از خواص مؤمن و انقلابی! آیا چنین نرم افزارهایی که با چنین اهداف سنگینی ساخته شده اند، به من و شما اجازه می دهند که از آنها آزادانه برای پیروزی حق و شناساندن اسلام و اهل بیت علیهم السلام به دنیا، استفاده کنیم؟!!

از شما التماس تفکر دارم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۵۴
seyed hossein hovalhagh

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

معرفی کتاب سه دقیقه در قیامت

داستانی واقعی و عبرت آموز

با کسب اجازه از انتشارات نشر هادی تصمیم گرفتم قسمتهایی از این کتاب را برای شما منتشر کرده و توصیه کنم حتما این کتاب را مطالعه کنید.

در انتها شماره تلفن انتشارات نشر هادی نوشته شده.

 

یکی از بزرگترین رازها و ناشناخته ترین پدیده ها، مرگ است...

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۷:۴۴
seyed hossein hovalhagh

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا شکرت، بهار از راه رسید.

 

 

وَ اللَّهُ الَّذِی أَرْسَلَ الرِّیاحَ فَتُثِیرُ سَحاباً فَسُقْناهُ إِلى‌ بَلَدٍ مَیِّتٍ فَأَحْیَیْنا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها کَذلِکَ النُّشُورُ «فاطر 9» «و خداوند کسی است که بادها را می‌فرستد که ابرها را برانگیزد. آن‌گاه آن را به سوی سرزمین مرده می‌رانیم و بدان زمین را بعد از مرگش زنده می‌داریم، رستاخیز نیز همین‌گونه است.»

 

چه آرامشی می ریزد در جان آدمی بعضی واژه ها؛

بهار! زیباترین واژه ای که سرشار از امید و زندگیست، بهار یعنی جوانه زدن و شکوفا شدن، نم نم باران و صدای نغمه بلبل.

بهار! زندگی و زیبایی را به زمین هدیه می دهد. بهار! به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. درس تحول و نو شدن.

 بهار! زیباترین تابلویی ست که نشان می دهد، زمین عرصه کوچ است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۳۵
seyed hossein hovalhagh