هوالحق

هوالحق
بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر قلب زینب صبور

مدتی است خناسان و شایعه پراکنانی که گوش به دهان استکبار جهانی دارند، ماجرای بیماری همه گیر آبله  در زمان امیر کبیر و امتناع مردم از آبله کوبی به دلیل جهل و نادانی و شایعه پراکنی خناسان و بیمار دلان مبنی بر اینکه آبله کوبی موجب ورود جن به بدن بیمار می شود؛ استفاده کرده و مقایسه می کنند با اوضاع امروز کشور که چرا برخی مخالف واکسن کرونا و آنفلوانزا هستند؟!! و اینکه چرا با شایعه پراکنی سدی در برابر وزارت بهداشت شده اید و مانع خرید واکسن کرونا می شوید!


بله درست است آن زمان جهل و نادانی زیاد بود مردم به کتاب و کتابخانه دسترسی چندانی نداشتند و از طرفی بیمار دلان همه جا می چرخیدند و شایعه پراکنی می کردند. اما امروزه با پیشرفت علم و دانش و سرعت اطلاع رسانی، اطلاعات و آگاهی مردم از مسائل مختلف بسیار بیشتر شده، گرچه در کنارش بیمار دلان و نوکران استکبار جهانی هم افزون تر شده اند! 


باید گفت آقایان! برادران! خواهران! ملت بزرگ ایران! 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۰:۰۸
seyed hossein hovalhagh

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بعد از پخش یک ویدئو غیر اخلاقی در اینستاگرام و انتشار آن در شبکه های اجتماعی جناب وزیر جوان فرمودند: افرادی که فیلم ها را پخش می کنند طوری سیاه نمایی نکنند که ضدانقلاب تصور کند تمام نوجوان های تربیت شده درجمهوری اسلامی مشکل دارند.

وی گفت: اگر یکی از نوجوانان ما وضعیت این چنین دارد باید به مشکل رسیدگی کرد، این رفتار نتیجه مشکلات دیگر در جامعه است. کشور ما شهید حججی دارد، نوجوانان دیندار دارد. به گونه‌ای سیاه‌نمایی نکنیم که بگویند نوجوانان‌های تربیت شده در جمهوری اسلامی همگی این چنین هستند.

جناب جهرمی از شما سوال میکنیم: آیا این نوجوان تنها دنبال کننده این زن فاسد است؟! آیا در اینستاگرام تنها همین زن فاسد چنین فعالیتی دارد؟! آیا محسن حججی با اینستاگرام به آن مقام والا رسید؟! آیا نوجوانان و جوانان شما اجازه دارند وارد چنین فضاهایی شوند؟! آیا این نوجوان زمینه شهید حججی شدن را نداشت؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۵:۴۹
seyed hossein hovalhagh