هوالحق

هوالحق
بایگانی

وکیل مدافع شیطان نباشید!

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ب.ظ

جرائم رایانه ای و سایبری موضوعی است که به تازگی بر سر زبان ها افتاده است. همواره اتفاقاتی در اطراف ما رخ می دهد و اقداماتی صورت می گیرد که قانون گذار برای حفظ نظم و امنیت عمومی، امنیت خانواده، فرهنگ و نظام، ناگزیر از وضع قوانین جدید می‌شود. جرائم سایبری نیز در زمره همین مسائل است.

به گفته اسنودن، ایران اولین هدف حملات سایبری آمریکا بوده است. به گزارش ای. وای. نیوز از خبرگزاری فارس به نقل از دیلی کالر، ادوارد اسنودن، (افشاگر جاسوسی های سایبری دولت آمریکا) می گوید: "اگر آمریکا هدف حملات سایبری قرار گرفته باید از این بابت تنها خودش را ملامت کند. زیرا این دولت روند جهانی برای انجام حملات سایبری تخریبی علیه دیگر کشورها را با حمله هکر ها به تاسیسات هسته ‌ای ایران آغاز کرد. آمریکا اولین کشوری بود که از بدافزار علیه دیگر کشورها استفاده نمود." اسنودن می گوید: "منصفانه است بگوییم، روند حملات سایبری را آمریکا با طراحی ویروس استاکس نت علیه برنامه هسته‌ ای ایران شروع کرد." این واقعیت که حمله یاد شده با مجوز آمریکا صورت گرفته نشانگر تحولی جدی در سبک تحلیل سنتی ما از سطوح خطراتی است که به دنبال مقابله با آنها هستیم. ویروس استاکس نت پیچیده ترین تهدید سایبری در زمان خود توصیف شده که علی رغم تصور دولت های صهیونیستی، ایران اسلامی توان مقابله با چنین تهدید هایی را دارد.

اما باید هشدار داد که با انتشار این ویروس ها در اینترنت، زندگی شخصی افراد به خطر افتاده و عجیب این که در حال حاضر این ویروس ها به طور رایگان در سایت های ایرانی قابل دانلود است! در همین راستا، باید به سایت های حاوی تصاویر و فیلم ‌های غیر اخلاقی یا همان هرزه نگاری نیز، توجه ویژه ای داشت، زیرا با توجه با فناوری‌ های جدید مانند محصولات اینترنتی نظیر شبکه های به اصطلاح اجتماعی، کودکان و نوجوانان نیز به راحتی به آنها دسترسی دارند. این موضوع خانواده ‌ها، اقشار فرهنگی، مذهبی و فرهیخته جامعه ما را نگران ساخته است و البته جای بسی تعجب است که چطور مسئولین وزارت ارتباطات، هم چنان به فکر افزایش پهنای باند اینترنت از دولت های نجس صهیونیستی هستند؟! و چرا همچنان از تشکیل شبکه ملی اطلاعات، آن هم به همان صورتی که در اسناد بالادستی آمده است، امتناع می ورزند؟! آیا رواج عکس ها و فیلم های مستهجن و به تبع آن رواج فحشا و فساد به خصوص در بین نسل جوان و حتی کودکان باعث نگرانی مسئولین نیست؟! چگونه سایت های دانلود فیلم های خارجی که اکثرا فیلم های بدون سانسور و متاسفانه مستهجن را برای دانلود عرضه می کنند، می توانند به راحتی در فضای مجازی کشورمان فعالیت کنند؟ چگونه هیچ نهاد نظارتی، به فعالیت های ضد اخلاقی آنان ایراد نمی گیرد؟

نکته قابل توجه و خطرناک این است که ظواهر شبکه های ضد اجتماعی و همچنین سایت هایی که با مطالب زرد و فیلم های غیر اخلاقی به دنبال دزدی کلیک هستند، باعث می شود که افراد حتی به طور ناخواسته، در معرض محتوای پر ایراد و خطرناک موجود در این شبکه های ضد اجتماعی و سایت ها قرار بگیرند.

این شبکه ها و سایت ها با استفاده از الفاظ غیر اخلاقی و مستهجن درباره مسائلی که هرگز نباید در فضای عمومی بیان شوند، و یا نسبت دادن یک موضوع غیر اخلاقی به یک چهره مشهور کشور، یا پخش تلفن های غیر اخلاقی، و انتشار عکس ها و مسائل خصوصی بازیگران سینما، و لینک کردن این مطالب به کانال ها و گروه های خود، کاربران را برای یک بار هم که شده، به چنین سایت هایی می کشانند و با فراهم آوردن جذابیت، و استفاده از تصاویر مبتذل و فایل های صوتی، کاربران یا بهتر است بگوئیم قربانیان را در چنین فضایی نگه می دارند. از سوی دیگر این سایت های دانلود فیلم دارای نرم افزارهایی، از قبیل بد افزارها و ویروس ها و پچ ها و حفره هایی هستند که بواسطه ی بازدید از این سایت ها، به طور مخفیانه عمل کرده و در گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی کاربران بارگذاری می‌شوند، و می‌توانند به اطلاعات خصوصی و رمزهای عبور، اطلاهات حساب های بانکی و... دسترسی پیدا کنند و همچنین سایت و وبلاگ خود را به عنوان صفحه خانگی کاربران قرار دهند، و تا زمانی که ویندوز و سیستم عامل رایانه کاربر عوض نشود، امکان تغییر صفحه خانگی وجود ندارد. هم چنین با استفاده از یک حربه تازه به این صورت که با پیام‌ های تبلیغاتی و سایت ‌های ارتباط آنلاین و تالارهای گفتگوی اینترنتی، به یکباره و در فواصل زمانی مشخص برای تعداد زیادی از کاربران ایمیل‌هایی ارسال می‌شود که یک مضمون واحد دارند (تبلیغ سایت های مستهجن) و برنامه اصلی آنان، انحراف اخلاقی با ضریب بالاست. حال با توجه به تأثیر و نفوذ خطرناک این سایت ها و فعالیت روز افزون کاربران، که بیشتر آنان قطعا از قشر جوان و کنجکاو هستند، مسئولین دولت، بخصوص وزارت ارتباطات نباید احساس خطر کرده و اقدامات لازم را به عمل آورند؟؟؟!!! نکند لزوم بررسی دقیق و برخورد با چنین سایت هایی به اندازه مقابله با سایت های مستهجن، برای مسئولان ما مهم و دارای اولویت نیست؟! آیا کاملا روشن و واضح نیست که بنیان خانواده‌ها و فرهنگ جامعه را هدف قرارداده اند؟! حال این سوال مطرح می‌شود که چرا مسئولین دولت، از کنار این مسئله با اغماض می گذرند؟!!!

مسئولین دولت؛ به راستی در برابر این هجمه گسترده اخلاقی که روز به روز هم بیشتر می‌شود چه کرده اید؟! در برابر سایت ‌های مبتذل و غیراخلاقی که اقدام به فروش پستی سی دی فیلم ‌های غیراخلاقی بدون سانسور خارجی، فیلم های مبتذل زمان طاغوت، باز نشر و انتشار تصاویر غیر اخلاقی و گاه مونتاژی از دختران ایرانی، بازیگران ایرانی، تصاویر مبتذل از بازیگران و خوانندگان زن خارجی، نمایش‌های مد و... می‌کنند و متأسفانه در حاشیه امن هم قرار گرفته اند و همچنان مشغول فعالیت های چشمگیر و پررنگ هستند، چه طرح و برنامه ای دارید و تا کنون چه اقدامات موثری انجام داده اید؟؟؟ شما با سایت هایی که هدف اصلی شان، اجرای طرح فروپاشی بر ضد جمهوری اسلامی ایران است و سعی در اجرای آن دارند چگونه برخورد کرده اید؟!!! آیا از مقدمات بسیار مهم و پیش زمینه طرح فروپاشی و احیای حاکمیت نظام سلطه بر ایران، تهاجم فرهنگی نیست؟؟؟آیا نمود این تهاجم فرهنگی را در سایت های دانلود فیلم و عکس موجود در فضای مجازی کشور نمی بینید؟!

آیا باید سایت هایی که برای تضعیف اسلام و ارزش های اعتقادی و هم چنین کم رنگ ساختن روحیه ایثار، جهاد، شهادت، خوداتکایی و ضدیت با ظلم، در راستای ایجاد بحران هویت، طرح تهاجم فرهنگی را با برنامه ریزی حساب شده ای به مرحله اجراء در آورده اند، آزادانه به فعالیت های خود ادامه دهند؟؟؟ آیا باید چنین سایت‌ هایی که با حساسیت زدایی از چشمان کاربران و ارائه محتوای ضد دینی و ضد اخلاقی در فضای وب فارسی که پشتیبانی موتورهای جستجو از جمله گوگل و... را با خود به همراه دارد، همچنان آزادانه فعالیت کنند؟؟؟!!! آیا اینها همه و همه نشان دهنده اهمیت این مسئله و متأسفانه بیانگر غفلت مسئولین نیست؟؟؟!!!

مسئولین دستگاه های امنیتی! غفلت نکنید! هجمه اخلاقی و اعتقادی این سایت‌ های شهوانی را جدی بگیرید! این سایت ‌های مبتذل بنیان اصلی خانواده ها را هدف قرار داده اند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن اخلاق اسلامی متمرکز کرده اند... بدون شک تنها راه مقابله، انهدام این سایت ‌ها و فیلتر کردن آنها به همراه فرهنگ سازی گسترده است.

هر چند عملکرد مثبت بررسی‌های جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران موجب شد که بسیاری از سایت‌ های مستهجن ایرانی، که به جنگ با دین و مذهب و بنیان خانواده ‌های ایرانی آمده بودند، از فضای مجازی جمع شده و بسیاری دیگر، دست از اقدامات شنیع خود برداشته اند، اما با جایگرین شدن سایت های دانلود سریال و فیلم های خارجی، و محتوای بسیار پرخطر آنان، که متاسفانه حساسیت مسئولان فرهنگی و امنیتی ما را در پی نداشته است، باز هم از مسئولان امنیتی در سپاه پاسداران درخواست می کنیم که با این سایت های ضد اخلاقی مقابله نمایید و راه نفوذ فرهنگی و جریانی دشمن از طریق چنین سایت هایی را مسدود نمایید.

والسلام

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۷
seyed hossein hovalhagh

نظرات  (۲)

واقعا به اون دوره رسیدیم که مومن بودن، مث نگه داشتن آتیش تو دسته.

سلام، با تشکر از شما

 

"وکیل مدافع شیطان نباشید"

 

با آدرس: http://www.harfeto.ir/News/23610.html

 

در سایت حرف تو انتشار یافت.

 

هدیه سایت حرف تو: پیامبر اکرم (ص) فرمود: کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهد رسید.

 

منتظر مطالب ارزنده شما هستیم.

 

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی