هوالحق

هوالحق
بایگانی




نه تنها مسئولان و سران کشورهای استکباری از این نرم افزارها و شبکه های جاسوسی استفاده نمی کنند که برای مردم عادی هم قوانین سختگیرانه ای وجود دارد.

 آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا آمریکا، آلمان، استرالیا، کانادا، روسیه، چین و بسیاری دیگر از کشورها برای رده های سنی مختلف به خصوص کودک و نوجوان قوانین متعددی را برای حضور در شبکه های اجتماعی دارند؟! 

در قوانین آن سوی دنیا جایی که به اصطلاح مغز جهان را دارد و تمامی اطلاعات اینترنتی جهان در آن به ثبت می رسد صریحا اعلام شده است که اگر کودک در موقعیت های مجازی قرار گیرد و خانواده نسبت به هشدارها بی اهمیت باشند آنها مجرم شناخته خواهند شد و والدین موظف هستند استفاده کودک از فضای مجازی را کنترل کنند و نسبت به نوع استفاده فرزندشان از این فضا به مقامات قضایی پاسخگو باشند، حتی در قوانین آمده است اگر کودکی در اثر استفاده از این فضا دچار آسیب شود دادگاه حق سلب حضانت کودک را از خانواده اش دارد!

 در آمریکا همه مدارس و کتابخانه هایی که اینترنت استفاده می کنند موظفند برخی سایت های مضر برای گروه سنی کودک و نوجوان را فیلتر کرده و بر روی تمامی کامپیوترها ابزار فیلترینگ قرار دهند.

چرا در ایران اسلامی ما وضعیت طور دیگریست؟!! 

چرا نرم افزارها، سایت ها و شبکه های اجتماعی مضر و مستهجن همچنان آزادند و مسئولان ما با قیافه ی حق به جانب بسیار جدی از این فحشاخانه ها دفاع میکنند؟!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی