هوالحق

هوالحق
بایگانی

اطاعت از رهبری اطاعت از امام است.

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۱ ب.ظ





یا أَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ أَطِیعُواْ اللَه وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَ أُوْلِی الْأَمْرِ مِنکمْ.[1]

ای کسانی که ایمان آورده اید! از خدا اطاعت کنید و از پیامبر و اولو الأمر خود، اطاعت نمایید.

پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله:

اِسْمَعُوا وَ أطیعُوا لِمَنْ وَلاّهُ اللّهُ الأَمرَ، فَإِنَّهُ نِظامُ الإسلامِ.[2]

بشنوید و اطاعت کنید از کسی که خداوند او را ولیّ امر شما قرار داده که اطاعت از رهبر، نظام اسلام است.

آیات و روایات زیادی در اطاعت از امر ولایت آمده است که نشان دهنده وجوب اطاعت از ولی خداست؛ و در زمان غیبت نیز اطاعت از امر رهبری اطاعت از امام است و بر همه واجب.

حضرت امام خامنه ای  در دیداری با دانشجویان فرمودند:

دشمن را بشناسید، ادامه صفوف دشمن را در داخل کشور بشناسید، روش های دشمنی را بشناسید، تبدیل شده و ترجمه شده آن روش ها در داخل کشور را هم بشناسید!"[3]

توصیه های رهبری بسیار واضح و روشن است. ایشان سال گذشته در دیدار با معلمان و فرهنگیان به مناسبت هفته معلم فضای مجازی را غیر قابل کنترل و غیر منضبط و رها شده خطاب کردند.  

"فضای مجازی غیرقابل کنترل و غیرمنضبط رها شده"[4] عبارتی تأمل برانگیز و دردناک است؛ که به واسطه ی غفلت و سهل انگاری مسئولان و مدیران دولتی بر فضای مجازی ایران سایه افکنده است! فضایی که متأسفانه علی رغم تأکید مکرر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، جولانگاه دشمنان صهیونیستی شده است(!) دولت هایی که برای به زانو درآوردن این ملت، همه راه های مختلف از جنگ نظامی و کشتار بیرحمانه گرفته تا برپایی فتنه های بزرگ و کوچک را تجربه کرده اند. اما علیرغم بدست آوردن پیروزی های نسبی، همچنان تیرهایشان به هدف نخورده است.  اینک با استفاده از فضای مجازی و هم چنین با زیبا جلوه‌ دادن مظاهر مادی و دنیوی، کشاندن و سوق‌دادن کاربران به آرزوهای واهی و دروغین، القای وسوسه های شیطانی، ارائه تحلیل‌های انحرافی و غلط در لوای چهره یی ناصح و خیر خواه، پنهان شده و در حال اجرای برنامه های شومشان هستند!

شما مسئولان محترم! آیا وقت آن نرسیده است که بعد این همه ضربه های سنگینی که از دشمن خورده اید به خود آیید و پشت سر مقام عظمای ولایت قرار گیرید و فرامین ایشان را به طور کامل اجرا کنید؟

بهتر نیست به جای بله قربان گوی دشمن بودن! سعی کنید دشمنی دشمن را بشناسید و با اطاعت از فرامین رهبری نقشه های او را نقش بر آب کنید؟!

-----------

1- نساء 59

2- امالی مفید ص 7

3- دیدار با دانشجویان 75/8/9

4- دیدار با معلمان و فرهنگیان 95/2/13

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی