هوالحق

هوالحق
بایگانی


چطور می توانید به نرم افزاری اعتماد کنید که سرور آن در کشور انگلستان و شهر لندن است آن هم بر یک سرور کاملاً دولتی که سایت های دولتی انگلیس بر آن سوار است؟! و شرکت اصلی آن در برلین آلمان مستقر می باشد؟!! و حامی مالی آن در ارتش اسرائیل از محبوبترین افراد است؟!!




چگونه می شود نظام سرمایه داری غرب که ملاکش برای همه چیز پول است چنین نرم افزاری را که سرمایه گذاری بزرگ دارد، رایگان در اختیار کشورهای مسلمان به خصوص ایران قرار دهد؟!!

 قانون تجارت اروپا و امریکا می گوید نرم افزار free به شما اجازه می دهد از بخشی از امکانات طراحی شده نرم افزار استفاده کنید و پول ندهید و نرم افزار هم اجازه دسترسی به اطلاعات شما را داشته باشد.

این دسترسی به اطلاعات کاربران چقدر ارزش دارد که باعث می شود نرم افزاری مانند تلگرام و اینستاگرام، با این تشکیلات عظیم و هزینه های هنگفت؛ ارزش رایگان در اختیار ملت ها قرار گرفتن را داشته باشد؟؟!!!

تلگرام نه تنها قوانین کشور را به راحتی نقض می کند؛ بلکه بسیاری از بندهای منشور حقوق شهروندی را که 29 آذر ماه سال 95 با امضای رئیس جمهور روحانی منتشر شد نیز زیر سوال می برد. همچنین رئیس جمهور در 12 دی ماه سال 95 نیز در گفتگوی زنده تلویزیونی گفته بود استفاده از فضای مجازی در چارچوب حق مشروع مردم است و مردم باید از حقوق شهروندی خود مطلع باشند، پس چگونه است که وزارت ارتباطات بر اساس حقوق شهروندی که روحانی نیز بر آن تاکید دارد از حق نادیده گرفته شده ی مردم در تلگرام دفاع نمی کند و اقدامی برای فیلترینگ آن انجام نمی دهند؟!!

در متن حقوق شهروندی ماده 35 آمده است: حق شهروندان است که از امنیت سایبری و فناوری‌های ارتباطی و اطلاع ‌رسانی، حفاظت از داده‌های شخصی و حریم خصوصی برخوردار باشند.

ماده 32 اشاره دارد: کودکان حق دارند به اطلاعات مناسب با سن خود دسترسی داشته باشند و نباید در معرض محتوای غیراخلاقی، خشونت‌آمیز یا هر نوع محتوایی قرار گیرند که موجب غلبه ترس یا بروز آسیب جسمی یا روانی شود.

مسئولان قوه قضائیه و اطلاعات پاسخ دهند! کودکان و نوجوانانی که خود را ازساختمان ها ویا پل ها به پایین پرتاب می کنند تحت تأثیر محتواهای غیر اخلاقی و خشونت آمیز همین جنگ افزار اینترنتی نبوده اند؟؟؟

آیا کودکان و نوجوانانی که دست و پای خود را با چاقو خط خطی می کنند تحت تأثیر این بدافزارهای ضداجتماعی نبوده اند؟!!

اعتقادات و اخلاقیات زیبای اسلامی نوجوانان و جوانان عزیز ما تحت تأثیر کدام جنگ افزار اینترنتی به یغما رفته است؟!!

در پیشگاه الهی بابت این کم کاری خود چه جوابی خواهید داشت؟؟؟ 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی