هوالحق

هوالحق
بایگانی

گره ملوانی در کشتی به گل نشسته

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ

یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:



چرا مسئولین کشور جهت تحقق خواسته های رهبر انقلاب و کمک به حفظ امنیت و آرامش ملت، قدمی در راستای حذف این جنگ افزارهای صهیونیستی (تلگرام و...) برنمی دارند، تا در بین آحاد جامعه متهم به کم کاری و بعضا خیانت نگردند؟

 مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) فرمودند: "جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم؛ نه، پیگیری کردن، مطالعه کردن، درباره مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالأخره خود وارد میدان کار شدن، این ها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم بایستی جوان ما درک کند..."1

 

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که ارائه دهنده الگوی جدید حکومت و زندگی اسلامی در مقابل شرق و غرب بود، دشمنی تاریخی غرب و شرق علیه ایران اسلامی آغاز گردید. این دشمنی ابتدا با دخالت مستقیم نظامی آمریکا در واقعه طبس شروع شده و سپس با جنگ تحمیلی هشت ساله، جنگ اقتصادی و جنگ علمی ادامه یافت و هنگامی که دشمن از تمامی این جنگ ها ناامید گردید به جنگ نرم روی آورد و آن را در صدر راهبرد خود قرار داد. در جنگ نرم که جنگ بر سر آرمان هاست و فریب حرف اول را می زند، جبهه دشمن مشخص نیست و رزمنده باید بصیرت خود را بکار گیرد و دشمنی دشمن را بشناسد.

 

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) فرمودند: "تهاجم فرهنگی؛ مثل خودِ کار فرهنگی، اقدام آرام و بی سر و صداست."2 در حال حاضر جنگ نرم در فضای مجازی اتفاق افتاده است و دشمن در این فضا بدون صرف نیروی نظامی کار می کند. دشمن در بستر اینترنت و خصوصا شبکه های ضداجتماعی صهیونیستی از جمله تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و... صف آرایی کرده و با تمام قوا، توپخانه و تجهیزات خود را فعال نموده و شلیک می کند، اما متاسفانه مسئولین محترم کشور تیر و ترکش ها، اسارت ها و مجروح شدن ها را نمی بینند و یا چه بسا نمی خواهند ببینند!

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت دولت، هفتمین سرفصل از توصیه‌های خود به دولت را مسئله‌ی «فضای مجازی» خواندند و فرمودند: " فضای مجازی، دنیایی رو به رشد، بسیار وسیع و غیرقابل توقف است که فرصت‌های بزرگ و در عین حال تهدیدهایی را هم می‌تواند به همراه داشته باشد". ایشان با تأکید بر ضرورت استفاده‌ی حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و دفع تهدیدهای آن، هدف از تشکیل شورای عالی فضای مجازی را همین مسئله بیان و خاطرنشان کردند: "باید در ایجاد شبکه‌ی ملی اطلاعات و راه‌اندازی آن تسریع شود."3

 

با توجه به صحبت ها و تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردد نشدن مسئولین در مبارزه با فساد، این سوال به ذهن می رسد که چرا مسئولین کشور خود را موظف به انجام دستورات ولایت فقیه نمی دانند و همچنان در انجام بسیاری از کارها علی الخصوص بحث فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تعلل می کنند؟ آیا بعد از این همه آسیب های فرهنگی که توسط جاسوس کده های همیشه همراه از جمله نجس افزار تلگرام و اینستاگرام، گریبانگیر جامعه اسلامی و خصوصا نوجوانان و جوانان شده و تیشه به ریشه اعتقادات ملت ما می زند، وقت آن نرسیده که مسئولین به طور اساسی در جهت جلوگیری از این مفاسد برآیند و شبکه های ضداجتماعی دشمن را در داخل فیلتر نمایند؟ مگر مسئولین کشور نمی دانند که نجس افزار تلگرام تحت مدیریت پاول دروف مشهور به زوکربرگ روسی و عنصر تحت تعقیب سرویس امنیتی روسیه، و مدیر اجرایی شبکه اجتماعی VK  که در میان صهیونیست های موجود در فلسطین اشغالی محبوبیت ویژه ای دارد و خود بیان کرده که فردی ضد دین و ضد خداست و پیامبران الهی را مورد تمسخر قرار می دهد، اداره می گردد؟ قطعا مسئولین می دانند که اینستاگرام تحت مدیریت کوین سیستروم قرار دارد. او کسی است که خود می گوید: "هدف ما این نیست که فقط یک برنامه اشتراک گذاری عکس باشیم بلکه می خواهیم روشی باشیم که شما زندگیتان را به اشتراک بگذارید!" نگاه استثمارگرایانه و سلطه جویانه سیستروم به کاربران فضای مجازی و ارتباطات وی با سرویس های جاسوسی- تروریستی دولت های صهیونیستی مانند آمریکا و انگلیس و همچنین مدیریت او بر اینستاگرامی که متعلق به فیسبوک و مدیر صهیونیست آن مارک زاکربرگ می باشد خود دلیل بسیار کافی در تأیید این حرص و ولع سرویس های امنیتی دولت های جهانخوار است. اگر مسئولین کشور به آیه ای از قرآن کریم که می فرماید: " إِنَّما جَزاءُ الَّذینَ یُحارِبُونَ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ یَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَساداً أَنْ یُقَتَّلُوا أَوْ یُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَیْدیهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلافٍ أَوْ یُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذلِکَ لَهُمْ خِزْیٌ فِی الدُّنْیا وَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ عَذابٌ عَظیمٌ"4 توجه می نمودند در روش برخورد خود با دشمنان اسلام و مسلمین تجدید نظر می کردند.

 

مگر در قانون مجازات اسلامی عنوان نشده که هر کس علیه نظام جمهوری اسلامی ایران یا به نفع گروه ها و سازمان های مخالف نظام به هر نحو فعالیت تبلیغی نماید به حبس از سه ماه تا یک سال محکوم خواهد شد؟5 پس چرا قوه قضائیه که حافظ امنیت کشور است در برخورد با این جنگ افزارهای ضداجتماعی در داخل کشور هیچ اقدام قاطعی انجام نمی دهد؟ آیا کشوری را سراغ دارید که اینگونه راحت، بدون دردسر و هزینه، نیروی انسانی و اطلاعات خود را در اختیار سرویس های جاسوسی تروریستی قرار دهد و امنیت ملی، اقتصاد و فرهنگ خود را نابود سازد؟

 

و یا چه بسا مسئولین روشن فکر(!) فکر می کنند که چه دشمن مهربان(!) و خوبی(!) داریم که به صورت رایگان، امکانات خود را در اختیار ما می گذارد تا در زمین وی، علیه او اقدام کنیم!

چرا قوه مجریه به فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) توجه ندارد و جهت راه اندازی هر چه سریعتر شبکه ملی اطلاعات تلاش نمی کند. مگر فرق بین حق و باطل، و یا فرصت و تهدید را نمی داند؟

همانطور که می دانید امروزه تبلیغات در صدا و سیما در بین مردم جایگاه ویژه ای دارد. چرا باید شبکه ضداجتماعی صهیونیستی تلگرام در نشریات و رسانه های ملی، علی الخصوص صدا و سیما که مورد پسند و اعتماد آحاد جامعه است خیلی راحت تبلیغ گردد و حتی کودکی سه ساله نام و طریقه استفاده از تلگرام را بداند ولی به شبکه های اجتماعی داخلی هیچ اهمیتی داده نشده و تبلیغی برای آنها صورت نمی گیرد.

 

وقتی در داخل کشور، شبکه های اجتماعی بومی مثل سروش و سلام را داریم و می توانیم با تبلیغ و حضور در آن دست دشمن را از دریافت اطلاعات کوتاه کنیم و در صدد تقویت شبکه های داخلی برآییم، چه لزومی به حضور در شبکه های ضداجتماعی صهیونیستی مانند تلگرام، اینستاگرام و... می باشد؟

امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) فرمودند: "... نبایدهایش مهمتر است. نبایدهای اقتصاد مقاومتی مهمتر است. یک کارهایی را نباید کرد. شناسایی این نبایدها خیلی مهم است. بعد جرأت اقدام این نبایدها خیلی مهم است. در زمینه‌ی بازرگانی نمونه‌های مهمش هست، در زمینه‌های صنعتی و فنّی همین‌جور، در زمینه‌ی آموزش دانشگاه‌ها همین‌جور. اقتصاد مقاومتی معنایش این است که انقلاب نشان بدهد که هویّت درونی این کشور و این ملت قادر است خود را اداره کند و رشد بدهد و تعالی بدهد. این معنای اقتصاد مقاومتی [است]. این باید تحقق پیدا کند."6

 

چرا مسئولین کشور جهت تحقق خواسته های رهبر انقلاب و کمک به حفظ امنیت و آرامش ملت، قدمی در راستای حذف این جنگ افزارهای صهیونیستی (تلگرام و...) برنمی دارند، تا در بین آحاد جامعه متهم به کم کاری و بعضا خیانت نگردند؟ مگر اقتصاد مقاومتی و کالای ایرانی، فضای مجازی را شامل نمی شود؟! اگر شامل نمی شد که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) تأکید بر ایجاد شبکه ملی اطلاعات و راه اندازی هر چه سریعتر آن نداشتند. وقتی کالای قاچاق را آتش می زنیم چرا نباید این فحشاخانه های همیشه همراه (تلگرام، اینستاگرام و...) را فیلتر و مسدود نماییم؟ چرا مسئولین عالی رتبه کشور جرأت مقابله با دشمن را ندارند؟ مسئولین کشور چه نفعی از وجود این شبکه های ضداجتماعی می برند؟ آیا جز این است که روز به روز بر قدرت دشمنان اسلام و مسلمین می افزایند و برای دشمن مشروعیت درست می کنند و آنان با سودی که از حضور حداکثری ملت ایران در شبکه های خود می برند شیعیان را در سراسر جهان قتل عام می کنند؟ اگر واقعا و از ته دل شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر صهیونیست" سر می دهید پس چرا دست دشمن صهیونیستی را از کشور کوتاه نمی کنید؟ مگر نه اینکه برطرف کردن مشکلات کلان کشور بر عهده مسئولان عالی رتبه است؟

 

امیدوارم مسئولان عالی رتبه کشور دشمن خود را بشناسند و وی را در رسیدن به مقاصد شوم و پلیدش یاری ننمایند و با حذف و مسدودسازی نجس افزارهای ضداجتماعی صهیونیستی، دشمن را در خانه خود زمین گیر کنند تا هموطنان عزیز ما در محیطی امن و به دور از فساد در تحقق آرمان های انقلاب های اسلامی بکوشند. ان شاءالله تعالی...

 قال الله تعالی: «ألَم یَعلَم بأنَّ اللهَ یَری»7 (آیا نمی دانید که خداوند می بیند.)

معصومه کرمی؛ فعال فضای مجازی

__________________________________________________________________________
1- بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان نخبه و نفرات برتر کنکور و فعالان تشکل های سیاسی فرهنگی دانشگاه ها 17/7/86

2- امام خامنه ای (مدظله العالی) 21/5/71

3- بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت 3/6/95

4- سوره مائده آیه 33 (همانا کیفر آنان که با خدا و رسول به جنگ برخیزند و در زمین به فساد کوشند جز این نباشد که آنها را به قتل رسانده ، یا به دار کشند و یا دست و پایشان به خلاف یکدیگر بِبُرند و یا به نفی و تبعید از سرزمین (صالحان) دور کنند. این ذلت و خواری عذاب دنیوی آنهاست و اما در آخرت به عذابی بزرگ معذّب خواهند بود.)

5- ماده 500 قانون مجازات اسلامی ایران

6- دیدار عیدانه جمعی از مسئولان کشور 24/1/95

7- سوره علق آیه 14

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۳
seyed hossein hovalhagh

جبهه اقدام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی