هوالحق

هوالحق
بایگانی

جاسوسی بر مدار قانون نداری!!!

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ


جاسوسی بر مدار قانون نداری!!!

ما به عنوان جوانان این مرز و بوم از شما مسئولین انتظار داریم که با فیلترینگ این فحشاخانه های همیشه همراه، امنیت، اعتقاد، عفت و حیا و غیرت را به جوانان این مرز و بوم باز گردانید!

 امام خامنه ای حفظه الله در تاریخ 13/4/95 ابزار های جدید در فضای مجازی را ابزارهایی برای "مهندسی اطلاعات"و "تسلط غرب بر فرهنگ ملت ها" بر شمردند و فرمودند: "این ابزار ها البته می توانند مفید باشند اما باید سلطه ی دشمن را  از آن ها سلب، و به گونه ای عمل کرد که فضای مجازی به وسیله ای برای نفوذ و سلطه ی فرهنگی دشمن تبدیل نشود."

عصر حاضر را عصر "انفجار اطلاعات" نامیده اند؛ چیزی که تولید، نگه داری، پردازش و تبادل اطلاعات را سهل تر و ارزان تر نموده است، فناوری اطلاعات است.

در تاریخ 17/10/92 شورای عالی فضای مجازی به دستور مقام معظم رهبری تشکیل و رئیس دولت را به  ریاست این شورا منصوب کردند؛ و در تبیین وظایف این شورا فرمودند: "این شورا وظیفه دارد مرکزی به نام مرکز ملّی فضای مجازی کشور ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت افزاری، نرم افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. "

به دلیل تغییرات سریع به وجود آمده در جامعه اطلاعاتی حوزه امنیت ملی و بین المللی، کشور ها به سرعت در حال تکمیل سازمان های دفاعی خود برای پوشش امنیت در فضای مجازی هستند! به عنوان مثال: مرکز دیپلماسی عمومی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به ضرورت استفاده ناتو از رسانه های اجتماعی جهت مأموریت های بعدی خود تأکید می کند.

شبکه ملی اطلاعات، تنها وسیله ای است که مدیریت و سلطه ی دشمن را از فضای مجازی کوتاه می کند. و با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات راه نفوذ و در نتیجه سلطه ی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بر دشمنان خواهد بست.

دومین کشوری که در غرب آسیا به اینترنت دسترسی پیدا کرد، جمهوری اسلامی ایران بود؛ همراه با ایران کشورهای دیگری نیز به اینترنت دسترسی پیدا کردند و به سرعت به اهمیت تشکیل شبکه ی ملی اطلاعات پی بردند. اما متاسفانه هنوز شبکه ی ملی اطلاعات در کار نیست! کشورهایی که دیرتر از ما به اینترنت دست پیدا کردند، متوجه شدند که باید زودتر فضای مجازی اختصاصی و دور از دسترس جاسوسان خارجی ایجاد کرد، اما متاسفانه مسئولین ما علیرغم دستورات رهبر عظیم الشأن مبنی بر لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، راضی به این امر نمی شوند! کشورهایی مانند: چین، برزیل، کره و ژاپن اینترنت خود را ملی کرده اند اما کشوری اسلامی مانند ایران، هنوز هم منتظر مهر تایید مسئولین منفعل خود، اینترنتی با ۱۵واسطه از آمریکای مستکبر دریافت می کند!!! امروزه اینترنت ملی در کشورهای دنیا، اشتغال ایجاد کرده است، اما جوانان و نوجوانان ما به خاطر نبود شبکه ی ملی اطلاعات و حمایت نکردن مسئولین از شبکه های داخلی، در کانال های ضد اخلاقی و فاسد تلگرام نجس صهیونیستی، در ۱۱سالگی به بلوغ میرسند! هنوز هم دریغ از یک میلیارد تومان برای ملی کردن اینترنت!!!

در دهه ی اخیر شبکه های اجتماعی تعیین کننده ی تهدید و نیز تضمین کننده ی امنیت بوده اند. یکی از مهم ترین پدیده های عصر نوین در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی هستند که توانسته اند تأثیرات گریز ناپذیری بر قدرت و امنیت ملی کشورها بر جای بگذارند.

دشمن در بستر تلگرام صهیونیستی، با ترویج انحرافات جنسی مانند همجنس گرایی، در حال نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران است؛ و این در حالیست که مسئولان ذی ربط چشمان خود را بر انحرافات اخلاقی و نقض امنیت ملی در بستر این نجس افزارها بسته اند و برای بدست آوردن سود بیشتر، اینترنت نجس آمریکایی را با دو هزار برابر قیمت خریداری شده به کاربران عرضه می کنند.

کشور کمونیستی چین تلگرام نجس را به دلیل کاربرد مخابرات رمز فیلتر می کند؛ اما دولت مردان ما اصلا نگران این جاسوسی بزرگ نیستند!!!

رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، با تصویب دو قانون، ۹۷%سایت ها را فیلتر کرده است! قانون اول: هیچ نرم افزاری حق ندارد در کشور ما فعالیت کند و مالیات ندهد! قانون دوم: هیچ نرم افزاری حق ندارد در کشور ما فعالیت کند و اطلاعات ما را از کشور خارج کند!

زمانی که ما شبکه ی ملی اطلاعات را راه اندازی نمی کنیم و زمانی که از شبکه های داخلی حمایت نمی کنیم، این گونه می شود که فحشا خانه ی تلگرام، ۸۲% اکانت های خود را به ایرانیان اختصاص می دهد!!!

قطع به یقین در این سه سال اخیر، کشور اسلامی ایران، به وسیله ی جنگال (جنگ الکترونیک)، تلفات مالی، اعتقادی و فرهنگی زیادی از جوانان و نوجوانانش داده است!

جناب رئیس شورای عالی فضای مجازی! آقای رئیس دولت!!! چه علتی می تواند باعث تغافل شما از به سرقت رفتن اطلاعات کاربران ایرانی شود؟؟؟

مسئولانی که مدعی قانون مداری و حقوق دانی(!!!) هستند، باید به صراحت بیان نمایند که به استناد کدام ماده ی قانونی اجازه ی جاسوسی به جنگ افزار های صهیونیستی داده اید؟!

جناب مسئول! هزینه ای که به خاطر ورود پهنای باند به داخل کشور به عوامل خارجی داده می شود، می تواند صرف اشتغال و درآمد زایی جوانان تحصیل کرده و بیکار کشور شود...!! پس چگونه پاسخ وجدان خود را می دهید هنگامی که بر سر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات که نوید دهنده ی اینترنتی امن، سریع، ارزان و همیشه در دسترس است، سنگ می اندازید؟!

ما به عنوان جوانان این مرز و بوم از شما مسئولین انتظار داریم که با فیلترینگ این فحشاخانه های همیشه همراه، امنیت، اعتقاد، عفت و حیا و غیرت را به جوانان این مرز و بوم باز گردانید!

دولت مردان ایرانی! حال که به قوانین بهایی نمی دهید... لااقل کن در  این سخن مولی المتقین امام علی علیه السلام کمی تامل نمائید...

"تکادون ولا تکیدون و تنتقص اطرافکم فلا تمتعضون لا ینام عنکم و انتم فى غفله ساهون غلب والله المتخاذلون"؛ خطبه 34 نهج البلاغه؛ "دشمن طرحهاى مکارانه دارد ولى شما هیچگونه برنامه جهت خنثى سازى طرحهاى آنان ندارید، به محدوده هاى تحت اختیار شما حمله مى کنند و آنها را تصرف مى کنند و شما ناراحت نمى شوید، دشمن در مبارزه با شما به خواب نمى رود ولى شما در غفلت و فراموشکارى هستید به خدا سوگند چنین افراد (بى برنامه و بى تفاوت و غافل) شکست خورده و مغلوبند."

فاطمه طاهر؛ فعال فضای مجازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
seyed hossein hovalhagh

جبهه اقدام

نظرات  (۱)

سلام ، تشکر از مطالب خوب وبلاگ.

منبع آمار مربوط به فیلتر در اسرائیل را ذکر میکنید؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی