هوالحق

هوالحق
بایگانی

فضای مجازی قتلگاه جوانان"امروز ما مواجه با همه قدرت ها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزی می‌کنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیف هایی است که خدا دارد؛ یعنی، حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر -ولو امام عصر باشد- اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‌کند برای اسلام".1


به گزارش جبهه اقدام؛ "امروز ما مواجه با همه قدرت ها هستیم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ریزی می‌کنند؛ برای اینکه این انقلاب را بشکنند و این نهضت اسلامی و جمهوری اسلامی را شکست بدهند و نابود کنند. و این یک تکلیف الهی است برای همه که اهمّ تکلیف هایی است که خدا دارد؛ یعنی حفظ جمهوری اسلامی از حفظ یک نفر -ولو امام عصر باشد- اهمیتش بیشتر است؛ برای اینکه امام عصر هم خودش را فدا می‌کند برای اسلام".1
 وظیفه هر حکومتی به خصوص حکومت اسلامی، تأمین امنیت و حفظ آن است. امنیت به قدری مهم شمرده شده است که ابراهیم خلیل الله (علیه السلام) در دعاهای خود مخصوصا برای امنیت مکه دعا کردند، فرمودند: «رب اجعل هذا بلدا آمنا»2
امنیت باید در تمام ابعاد و زمینه های حکومت وجود داشته باشد. اگر در یک بعد به امنیت اخلال وارد شود، ابعاد دیگر نیز با مشکل روبرو خواهند شد. همانطور که شاهد آن هستیم، وضعیت تأسف بار کشور در حال حاضر حاصل عدم استقلال و امنیت در فضای مجازی و توجه نداشتن به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است؛ که نتیجه آن نفوذ استکبار و صهیونیسم جهانی به این عرصه و تولید و عرضه شبکه های به ظاهر اجتماعی برای نفوذ، جاسوسی، تسخیر افکار و هدایت جریان ها و نیرو های ضد انقلاب برای نابودی امنیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران است.
 آشوب طلبی ها و اغتشاشات نیروهای منافق و ضد انقلاب بر علیه ایران اسلامی، در این چند روز اخیر که با هدایت کانال های ضد انقلاب تلگرامی و اینستاگرام انجام گرفته از همین قبیل است؛ که به موجب آن، تلگرام و اینستاگرام به طور موقت مسدود شد.
اعضای محترم شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی امنیت ملی کشور!!! آیا به راستی فکر می کنید این فیلترینگ کار آمد است؟! آیا با فیلتر شکن قابل دور زدن نیست؟!! چرا راه حل این مسئله که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است را نمی بینید(؟!!) که به موجب آن با افزایش سرعت اینترنت و خدمات و کاهش هزینه ها، محیطی امن و سالم را نیز به همراه دارد.
 با شبکه ملی اطلاعات می توان تمامی جریانات را در فضای مجازی کنترل نمود و دست صهیونیست را از این عرصه کوتاه کرد. کشور هایی که اقدام به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات نموده اند بسیار در این زمینه پیشرفت کرده اند و سودهای بسیاری برده اند. به عنوان نمونه کره جنوبی با شبکه اینترنت ملی از ارتباطات خارجیِ بیهوده، بی نیاز شده است و از نظر آمادگی الکترونیکی و پهنای باند رتبه نخست در دنیا را دارد.
 کشور هند نیز با استفاده از شبکه اینترنت ملی، به دانش های جدیدی دست یافته است. کشورهایی مثل کویت، چین، برزیل هم به همین ترتیب، اکنون دارای شبکه اینترنت ملی هستند. مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات دارند، ولی کو گوش شنوا؟!!!
 متاسفانه مسئولین بدون توجه به فرامین امام خامنه ای، در مورد راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، درصدد رفع فیلتر برخی از شبکه های ضداجتماعی چون "توئیتر" نیز هستند! بدون توجه به ضد امنیتی بودن این نرم افزار و نقش موثر آن در ایجاد فتنه 88 و غافل از این که همین شبکه اجتماعی با هدایت انتخابات آمریکا موجب رای آوری ترامپ شد.
وزارت ارتباطات! شما در برابر عدم فیلترینگ و راه اندازی نکردن شبکه ملی اطلاعات مسئول هستید؛ اگر ضربه ای از طریق این فحشاخانه ها به اسلام وارد شود، شما هم مسئولید!!!
کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه! با به تأخیر انداختن فیلترینگ نرم افزارهای صهیونیستی، امنیتی که حق مسلم هر فرد است را از بین برده اید!!! با این که دیر شده است و بسیاری از جوانان ما دچار فساد های اخلاقی و اجتماعی شده اند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، فضای مجازی قتلگاه جوانان شده است؛ اما از مسئولان انتظار داریم که هر چه زودتر با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، محیطی سالم، امن و ارزان را به مردم مظلوم، شجاع و غیور ایران هدیه دهند.
علیرضا کچوئی؛ فعال فضای مجازی
-------------------------------------------------------
 1- صحیفه امام خمینی جلد 15صفحه 365
 2- بقره/126
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی