هوالحق

هوالحق
بایگانی

رگبار شبهات دروغین از مسلسل دشمن

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ

یادداشت؛


آب در آسیاب دشمن
بسیارند کسانی که به بهانه توهم تأثیر گذاری برای مقابله با شبهات در زمین دشمن باقی مانده اند و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند. دشمنان در این فضا با شایعه سازی و ایجاد شبهات همچنان در حال حمله هستند و ما همیشه در حالت پدافند و پاسخگویی.


به گزارش جبهه اقدام ; «وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیرٌ» و با آنان بجنگید تا فتنه‏ اى بر جاى نماند و دین یکسره از آن خدا گردد. پس اگر [از کفر] باز ایستند قطعا خدا به آنچه انجام مى‏ دهند بیناست.۱ 
بر اساس دستورات اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه، در هیچ شرایط مکانی و زمانی نباید از فتنه دشمنان غافل باشیم. بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایستادگی ملت ایران در برابر تهاجمات گوناگون سلطه غرب، تئوری استحاله جمهوری اسلامی با استفاده از جنگ نرم، توسط دشمنان اسلام کلید خورد. ماهواره و فضای مجازی از مهمترین ابزارهایی هستند که دشمنان توانسته است افکار، فرهنگ و باورهای ملت ایران، به ویژه سبک زندگی آنان را تغییر دهند. و حتی بابت آنها میلیاردها دلار هزینه کنند.
به تعبیر حضرت آیت الله خامنه ای «امروز دشمنان این ملت، بزرگترین جایزه را به کسی می دهند که بتواند این پایه ها را متزلزل کند و با ایمان مردم بجنگد؛ ایمان به خدا، ایمان به مردم، ایمان به راه و ایمان به موفقیت را در دل های مردم تضعیف کنید».۲
در همه کشورهای دنیا حتی کشورهایی که مقید به آزادی بدون قید و شرط هستند، مسئولین آنان در فضای مجازی قوانین و شرایطی را به منظور نظارت و کنترل تعیین می کنند. طبق گزارش شبکه خبری آمریکا (CBS)، «در انگلیس بزرگترین مرکز کنترل اینترنت و شبکه های اجتماعی در اروپا به نام (GCHQ) در شهر لستر این کشور قرار دارد. این مقر مرکز رصد و نظارت دولت انگلیس و تبادل اطلاعات با دیگر کشورهاست. همچنین طبق قانون امنیت سایبری آمریکا (مصوب سال ۲۰۱۲) که مشتمل بر ۱۵ بند است. هر گونه رفتاری در فضای مجازی اگر معارض با امنیت کشور آمریکا تشخیص داده شود، قابل پیگیری است».۳
این در حالی ایست که در ایران، فضای مجازی، میدان تاخت و تاز سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم صهیونیستی مانند فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و تلگرام شده است. دولت های صهیونیستی با بهره گیری از قدرت رسانه ای به ویژه شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی مانند اینستاگرام و تلگرام توانسته اند موجی از شایعات و شبهات را در میان مردم ایجاد کرده و با انتشار مطالبی دروغین، سعی در از بین بردن عقاید و باورهای دینی و انقلابی مردم دارند. از مهمترین اهداف دشمن بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. آنان ضمن تبلیغ صلح و سازش با دشمن، ضرورت تسلیم و عقب نشینی را نیز به مردم القاء می کنند.
البته بسیارند کسانی که به بهانه توهم تأثیر گذاری برای مقابله با شبهات در زمین دشمن باقی مانده اند و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزند. دشمنان در این فضا با شایعه سازی و ایجاد شبهات همچنان در حال حمله هستند و ما همیشه در حالت پدافند و پاسخگویی. در حالی که پدافند همیشه در این فضا قادر به دفع حمله نیست. چون در زمینی که توسط دشمن طراحی شده و با قواعد خودش مدیریت می شود، دیگر پدافند قادر به دفع شایعات و فرافکنی دورغین نمی باشد. اینکه افراد با صرف زمان زیادی شبهات دروغ را پاسخ می دهند، خطای تحمیل شده دشمن و پذیرفته شده از طرف حزب اللهی ها است. یعنی اجازه می دهند دشمن شبهه سازی کند و آنان پاسخ دهند!!! در حالی که نمی دانند در خوشبینانه ترین حالت، این کار تنها اتلاف وقت و سواری دادن و کمک مالی و اطلاعاتی به دشمنان است. اینجاست که مسلح کردن این فضا با پدافند غیر عامل موضوعیت پیدا می کند. پدافند غیر عامل، یعنی زیر ساخت های اعتقادی را محکم کنیم. که در زمان آنچه که حضرت امام خامنه ای تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و قتل عام فرهنگی نامیدند، محکم باشیم و دچار تزلزل نشویم و در مقابل استراتژی، تاکتیک و ابزار دشمن به خطا در تحلیل و اقدام نیفتیم.
مقام معظم رهبری بعد از جریان فتنه ۸۸ فرمودند: من از بعد از جنگ، از سال ۶۷ همیشه این را گفته ام؛ بارها و بارها. علت این است که من صحنه را می بینم؛ چه بکنم اگر کسی نمی بیند؟! چه کار کند انسان؟! من دارم می بینم صحنه را، می بینم تجهیز را، می بینم صف آرائی ها را، می بینم دهانهای با غیظ به هم فشرده علیه انقلاب و علیه امام و علیه همه ی این آرمانها و علیه همه ی آن کسانی که به این حرکت دل بسته اند را.۴" رهبر معظم انقلاب فتنه ۸۸ را درس عبرت بزرگ و چراغ راه حرکت برای ملت ایران دانستند، اما منفعل بودن ما در برابر تهدیدات و جریان سازی های هدایت شده توسط شبکه های ضداجتماعی و ضدتعاملی چون تلگرام و اینستاگرام باعث شده تا فتنه های دیگری در بستر این شبکه ها به وجود بیاید.
سرویس های جاسوسی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مانند تلگرام و اینستاگرام، نقش بسزایی در اغتشاشات زمستان ۹۶ داشتند. تلگرام و کانال های معلوم الحال آن، مردم را ترغیب به آتش زدن و تخریب اموال عمومی، کشتار مردم و آموزش ساخت مواد منفجره می کردند. به طوری که این تحریک باعث شد مقدسات کشورمان نیز مورد توهین قرار گیرد. نقش آفرینی تلگرام در اغتشاسات اخیر به گونه ای بود که پایگاه تحلیلی-خبری آمریکا، گلوبال ریسرچ نوشت: «سرویس های اطلاعاتی (جاسوسی) خارجی با استفاده از شبکه های اجتماعی و رادیویی سعی در ترغیب مردم ایران به بیرون آمدن و تظاهرات کردن داشتند؛ یکی از این پایگاه ها، کانالی تلگرامی به نام «آمدنیوز» (جاعل نیوز) بود که از خارج از ایران اداره می شود و از آشوبگران می خواست تا به پایگاه های پلیس و ساختمان های دولتی حمله کنند. این کانال تلگرامی از جمله پایگاه های پوششی دولت آمریکا است که عوامل اسرائیلی فارسی زبان آن را اداره می کنند».۵
جناب وزیر ارتباطات! شاید فراموش کرده اید که ما برای حفظ این انقلاب و بر پاداشتن آن هزاران شهید تقدیم کرده ایم. و همچنان برای حفظ این نظام، عزیزان این ملت در حال پرپر شدن هستند. پس چرا جنابعالی علی رقم اغتشاشات اخیر که هدفی جز براندازی نظام نداشتند، به جای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، این نجس افزارهای صهیونیستی را رفع فیلتر کرده اید؟!! و صرفا برای بستن چند کانال تلگرامی، با مدیر این پیام رسان وارد مذاکره شدید؟!!
وقتی حضرت علی علیه السلام خبر دار شدند که یک خلخال از پای زن یهودی دزدیده اند، فرمودند: اگر انسانی از این خبر بمیرد، جای تعجب نیست. حال چرا مسئولین ما در برابر این همه ظلم و جنایت هایی که در بستر شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی مانند تلگرام علیه امینت کاربران و امنیت ملی کشور انجام می شود، بی اعتنا هستند؟!!
چرا نجس افزاری مانند تلگرام صهیونیستی، _که مدیر آن پاول دروف عضو یکی از فرقه های شیطان پرستی است_ می تواند بدون هیچ قوانین و شرایطی آزادانه علیه دین و فرهنگ و سیاست کشور ما، سم پاشی کند و افکار  و اعتقادات ملت ما را تسخیر نماید؟!!
چرا به جای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از نرم افزارهای داخلی، باید ۶۰ درصد پهنای باند اینترنت کشور در اختیار تلگرام صهیونیستی باشد؟! چرا قوای سه گانه با این همه تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هیچ گونه تلاش و کوششی نمی کنند؟ گویا این سخن گهر بار حضرت امام خمینی "ره" مصداق امروز جامعه ما است: «امروز ضد انقلاب کسی است که آن کاری که مشغول است در آن کار سستی کند، در آن بیکاری کند، یا وادار کند اشخاصی که آنها کم کاری کنند و از زیر بار شانه خالی کنند که این ضربه است به کشور...».۶
دلسوزان نظام!! خواهشمندیم با فیلتر کردن دائمی شبکه های صهیونیستی، (کاری که آقا رسول الله (صلوات الله علیه و آله) در جنگ نرم با کفار به دستور خداوند متعال انجام دادند و  مسجد ضرار را تخریب کردند) و اطلاع رسانی درست و به موقع به مردم (کاری که مقام معظم رهبری روی آن بسیار تاکید می ورزند یعنی اهتمام به تخاطب واقعی، میزگرد، سخنرانی، نشریه و بحث های دو نفره و سه نفره و..) میزان نفوذ و حوزه تاثیر، اشراف، تسلط و حاکمیت دشمن را در فضای مجازی کاهش دهید.
مرضیه سادات حسینی
 
۱-انفال/۳۸
۲-بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین۱۴/۳/۸۵
۳-گزارش خبری تحلیلی کیهان ۲۵/۱۰/۹۶
۴-بیانات مقام معظم رهبری در دیدار شعرا۱۴/۶/۱۳۸۸
۵-پایگاه خبری صدای ایران۲۵/۱۰/۱۳۹۶
۶-صحیفه امام ره ج۱۱-ص۱۷۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی