هوالحق

هوالحق
بایگانی

جشن هالووین دیگر چه صیغه ایست!!

پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ب.ظ


اینکه این جشن مبتذل چگونه شکل گرفته و از چه سالی و با چه هدفی و از چه کشورهایی شروع شده و چه تغییراتی کرده بماند!!! اما آنچه که امروزه در حال اجراست اینکه ده‌ها سال است که هالووین، به جشنی برای پرستش شیطان، مضحکه کردن ادیان، بی‌قیدی تام جنسی، مصرف موادمخدر و افراط در مشروبات الکلی و... تبدیل شده و بدتر از همه اینکه بیشترین تمرکز روی کودکان معصوم گذاشته شده!!!

"زیگرید کیکینگردر" (Sigrid Kickingereder) رئیس "مرکز کاتولیک‌های جوان اتریش" (KJS) القای ترس‌های سهمگین هالووینی در کودکان را بسیار آسیب‌زننده می داند! و می گوید: «این مدل سرگرمی که از آمریکا به کشور ما وارد شده، به قیمت آسیب به سلامت جسمی و روحی فرزندان ما تمام می‌شود. در این شب، داستان‌های ترسناک تعریف و فیلم‌های وحشتناک و مشمئزکننده تماشا می‌کنند، در حالی که کودکان و نوجوانان هم در بین بزرگسالان هستند.»

 اسقف اعظم، "ولفگانگ هوبر" (Wolfgang Huber) رئیس شورای ایالتی کلیساهای پروتستان آلمان، ‌آداب و رسوم هالووین را "بسیار پوچ" دانسته و می‌گوید: «هالووین، مثل ویروسی خطرناک از آمریکا آمد و به ما تحمیل شد. بعید می‌دانم که به این زودی‌ها بتوان به این سرگرمی بی‌محتوا پایان داد.»

 کلیسای کاتولیک در لهستان نیز با شیطانی خواندن هالووین، در سایت خود نوشت: «ترویج هالووین، جوانان را به فساد می‌کشاند. ابداع‌کننده شیطان‌پرستی مدرن، "آنتون لاوی" شب هالووین را بزرگترین جشن پرستش شیطان می‌دانست و ما باید نسبت به آداب شیطانی این جشن هوشیار باشیم.»

 لودویگ شیک ( Ludwig Schick )اسقف اعظم شهر بامبرگ آلمان نیز درباره برگزاری جشن های هالووین به شیوه های امروزی، می گوید: شیطان گرایی و ارتباط با جن و ارواح در هالووین، باعث نابودی ارزش ها می شود. ما نباید اجازه دهیم بی فرهنگی شیطانی، فرهنگ مسیحی مان را له کند. من از تمام خانواده ها، معلّمین مدارس، مسئولان تربیتی و مربیان مهدکودک ها می خواهم جلوی جشن های هالووینی را بگیرند.

 ده ها و صدها استاد دانشگاه و اسقف اعظم و دست اندکاران مسائل تربیتی در جهان نسبت به برگزاری جشن های شیطانی هالووین ابراز نگرانی کرده اند حال چرا باید در کشور جمهوری اسلامی ایران انجام بازی‌هایی که آدمکشی، آشامیدن خون مقتول و مومیایی شدن را تمرین می‌دهد، برای شادی و هیجان جوانان و نوجوانان رواج پیدا کند؟!!!

چرا باید در دل شهر رشت شاهد برگزاری جشن هالووین در” کافه کودک” باشیم؛ جشنی که به بهانه ایجاد فضایی شاد و پرنشاط، ماسک ها و لباس های این جشن شیطان پرستی را بر تن کودکان معصوم کرده و آنانرا به رقص وا دارند.

آیا نباید نظارتی از جانب نهادهای مسئول بر چنین کافه هایی که نه تنها به قبح زدائی در ایام محرم می پردازند، بلکه فکر و ذهن کودکان را از مفاهیم منحط غربی پر می کنند صورت گیرد؟!!

اما آنچه که باعث گسترش روزافزون این مراسم شده، تبلیغات رسانه ها و شبکه های صهیونیستی برای این جشن است. تا کی و کجا باید شاهد خیانت مسئولان باشیم؟!! این روزها اینستاگرام، پر شده از عکس های جوانان و نوجوانانی که خودشان را شبیه حیوانات و یا موجودات وحشتناک تخیلی ساخته اند؛ که ناخودآگاه تأثیر بسیار منفی بر جوانان ما دارد!

حال که مسئولان ما فیلترینگ این بازوی قوی صهیونیست ها را از برنامه خود خارج کرده اند، لااقل رسانه ملی ما بیکار ننشیند با پخش کلیپ های کوتاه، شیطانی بودن و صهیونیستی بودن این برنامه ها را برای مردم توضیح دهد و اجازه ندهد تا این جشن های شیطان پرستی به عنوان یک جشن معمولی در بین کودکان و نوجوانان ما محبوبیت پیدا کند. گرچه هر انسان عاقلی با کمی دقت در می یابد که اسکلت، ماسک دراکولا، زخم مصنوعی روی صورت، ماسک های گربه و سگ و خفاش، کدو و شلغم نورانی و...، فقط یک جشن معمولی برای تفریح و سرگرمی نیست.

 

برگرفته از پایگاه فرق و ادیان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۰

نظرات  (۱)

هالووین چه ربطی به شیطان پرستی داره ؟
تاریخچه اون هست
 واینکه چرا اینکار رو میکنن و اینکه نقابهایی که میزنن برای چیه

درسته ما بحث انحراف رو تو هرچیزی داریم و اینهایی که شما برای هالووین اسم بردید مخصوص هالووین نیست و به بهونه هر چیزی اینکارهارو میکنن
حالا یکیش شده هالووین
این دلیل بر این نیست چون هالووینه اونها این کارارو میکنن اونها دنبال یه بهونن
و این بهونه هر چیزی میتونه باشه
حتی پرستش خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی