هوالحق

هوالحق
بایگانی

این شیطان افزارها متعلق به کدام کشورهاست؟

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

 


امام خامنه ای همواره تأکید دارند که "جوان دانشجو باید مطالبه گر، پرانگیزه، پرنشاط، حاضر در صحنه و ناظر به مسائل کشور باشد که به فضل خداوند این روحیه امروز در میان دانشجویان وجود دارد...البته روحیه مطالبه گری و انتقاد در میان دانشجویان باید همراه بارعایت اخلاق و انصاف و حدود شرعی و پرهیز از بیان مطالبی باشدکه به آن علم و یقین وجود ندارد". ایشان در جای دیگری فرمودند: "امیدوارم این روحیه احساس تکلیف، مطالبه گری و انتقاد تا زمانیکه به عنوان مسئولان آینده کشور، مسئولیت ها را در دست میگیرید، درمیان شما باقی بماند زیرا اگر این گونه شود، کشور نجات پیدا خواهد کرد".

من جوانی هستم که به تازگی متوجه پشت پرده بعضی از این نرم افزارها و شبکه های اجتماعی شدم و میخواهم همه هموطنان عزیزم هم بدانند.

 

در حال حاضر شاهد آنیم که بسیاری از مردم بالاخص جوانان و نوجوانان، بیشترین و یا همه اوقات فراقت خود را در شبکه های به اصطلاح اجتماعی می گذرانند. از مهم ترین، پر مخاطب ترین و البته خطرناک ترین این نرم افزارها (بخوانید جنگ افزارها) می توان به تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام اشاره کرد. و اما آیا میدانید این نرم افزارها متعلق به کدام کشورهاست؟

·        مالک واتس اپ، یک صهیونیست به نام زاکربرگ است؛ وی یکی از تاثیرگذارترین صهیونیست های جهان است، وی مالک فیس بوک و اینستاگرام نیز هست. زاکربرگ رسماً اعلام کرده است منکر وجودخدا است. وی سرورها ونسخه های کاملی از اطلاعات مبادله شده بین کاربران خود را در اختیار آژانس امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار می دهد.

·        مدیر سایت تلگرام نیز، پاول و نیکولای دروف هستند که مدیر سابق شبکه اجتماعی ویکی در روسیه نیز بودند. پاول که به زاکربرگ روسی و یا زاکربرگ دوم معروف است، به کمک مایکل میری لاشویلی، مدیر مالی قلعه دیجیتال، تلگرام را راه اندازی کرد. شرکت قلعه دیجیتال اکنون مدیریت مالی تلگرام را بر عهده دارد. مایکل میری لاشویلی میلیاردر صهیونیست روسی-گرجستانی و رهبر کنگره یهودیان روسیه و تاثیرگذارترین عضو کنگره جهانی یهود می باشد و در حال حاضر ساکن تل آویو است. سرور نرم افزار تلگرام نیز در کشور انگلیس و شهر لندن، آن هم بر سروری کاملاً دولتی سوار است.

این شبکه های ضد اجتماعی، اطلاعات کاربران را در اختیار سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی قرار می دهند؛ این اطلاعات توسط نرم افزارهای تحلیل و کارشناسان ویژه، دسته بندی شده و سطح فکر، مطالبات و تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نخبگان و به خصوص افراد عادی جامعه را بررسی می کنند.  همین موضوع کافی است تا برنامه ریزان امریکایی و رژیم صهیونیستی متوجه شوندکه از چه راه هایی برای پیشبرد جنگ نرم استفاده کنند.

چگونه است که نهادهای مسئول مانند دستگاه های قضایی و اجرایی از موضوع ورود جاسوس کده های صهیونیستی به راحتی می گذرند؟ چه کسی پاسخگوی استفاده بیش از اندازه کاربران ناآگاه از این نجس افزارها و کوتاهی مسئولین در ایجاد امکانات برای ساخت نرم افزارها و برنامه های داخلی به وسیله کارشناسان توانمند ایرانی خواهد بود؟ کوتاهی صدا و سیما در تبلیغ برنامه ها و نرم افزارهای ایرانی و از طرفی تبلیغ غیر مستقیم برخی از این شبکه های ضد اجتماعی-صهیونیستی در برنامه های پر بیننده تلویزیون مزید برعلت شده است که کاربران استفاده از اینگونه نرم افزارها را صحیح بپندارند. چرا نهاد های مسئول، از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد به راحتی اجازه می دهند این شیطان افزارهای متعلق به سرویس های جاسوسی- تروریستی (واتس اپ، اینستاگرام، تلگرام و...) به راحتی و بدون مجوز در کشور فعالیت کنند اما یک نرم افزار یا برنامه داخلی که قصد فعالیت داشته باشد، باید با بروکراسی سختی رو به رو شود؟!!

نهاد های مسئول چرا امر به جهاد فرهنگی حضرت آقا رالبیک نمی گویند؟ جهاد فرهنگی و توجه به تولیدات داخلی نیازمند توجه تمامی ارگان ها از جمله وزارت ارتباطات، وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت اطلاعات، قوه قضائیه، قوه مقننه و صداوسیما است. بی توجهی و کوتاهی مسئولان باعث شده است که جوانان خام و ناآگاه از پشت پرده این نجس افزار های صهیونیستی بیخبر باشند و به راحتی از این جاسوس کده های همیشه همراه استفاده کنند و با بی خردی کمکی باشند بر تقویت مالی و امنیتی صهیونیست ها. البته در اینجا جا دارد از وزارت ارتباطات بابت راه اندازی فیلتر شکن های طلاگرام و هاتگرام و فعال نگه داشتن تلگرام علیرغم فیلتر بودن آن، و اینکه قانون را دور زده اند به شدت گله کنیم.

در پایان از دولت محترم تقاضا داریم که هرچه سریعتر احکام قضایی در رابطه با مسدود سازی این جنگ افزارهای اینترنتی را اجرا کرده و مانع از سوءاستفاده سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی از اطلاعات کاربران و نقض حقوق شهروندی آنان شود.

 

 

۱- بیانات در دیدار با فرماندهان نیروی دریایی در تاریخ ۷/ ۹/ ۱۳۹۵ ،

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۵
seyed hossein hovalhagh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی