هوالحق

هوالحق
بایگانی

خفاش صفتان صهیونیستی

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۴۶ ب.ظ



یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ  اى کسانى که ایمان آورده ‏اید دشمن من و دشمن خودتان را به دوستى برمگیرید [به طورى] که با آنها اظهار دوستى کنید.۱

بی گمان، ویژگی ضد استعماری انقلاب اسلامی ایران، راه هرگونه سوء استفاده بیگانگان از منافع ملی را سدّ کرد و عزم دشمنان را در از بین بردن اهداف ضد استعماری نظام اسلامی دو چندان نمود. چنانکه طرح نقشه های جدید در جهت دستیازی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت شهید پرور ایران، در دستور کار دشمن صهیونیستی قرار گرفت. مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: "وقتی انسان می بیند دستگاه های تبلیغاتی دشمن، دستگاه تبلیغاتی مزدور آمریکا، دستگاه تبلیغاتی دولت انگلیس، دستگاه تبلیغاتی دولت غاصب صهیونیست، برای فلان لایحه در مجلس یقه می درانند، جنگ روانی می کنند، به خاطر فلان زندانی، به خاطر فلان مسئول، دلسوزیِ دایه مهربان تر از مادر را نشان می دهند، انسان حق دارد به شک بیفتد... دشمن، امروز امیدوار است، شاید بتواند از ساده اندیشی استفاده کند، جای پای خود را در دستگاه های سیاسی کشور و دستگاه های فرهنگی کشور باز کند... ."۲
به جرأت می توان گفت؛ ظهور و ترویج شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی هم چون، واتس اپ، توئیتر، فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و... حربه ی نرم و خائنانه ی دشمن صهیونیستی است! تا این جاسوسکده های همیشه همراه در لوای ظاهری جذاب و فریبنده به تضعیف و تخریب باورهای دینی، تضعیف ارکان نظام اسلامی، تضعیف روحانیت و... بپردازد! و به جهت رسیدن به این مقاصد شوم با بی شرمی تمام، پشت نقابی عوام فریبانه، چنان به تطمیع افراد و سازمان های موثر اقدام می کند که هرگز کوچکترین ردپایی از خفاش صفتان صهیونیستی در تفرقه افکنی، تحقیر فرهنگ اسلامی و ایجاد نا امنی، تبلیغ و ترویج فساد و فحشا، هرج و مرج و آشوب، اباحی گری و لامذهبی و... دیده نشود!! آری! منافقان هر زمان نام، شکل و عنوانی دارند و می توان بر اساس لحن قول، رفتار و افکار شان تشخیص داد که منافقین امروز چه کسانی هستند؟!

این عناصر خود فروخته ی منافق و اربابان صهیونیست آنها با وقاحت تمام و به جهت تحقیر مردم مسلمان دنیا، قرآن و مسجد آتش می زدند، با جسارت تمام کاریکاتور پیامبر اکرم صل الله علیه و آله را می کشند... هزاران فیلم ضد ارزش های مسلمانان می سازند و با خباثت و بی شرمی، نام مقدس پروردگار را تحقیر و توهین می کنند! و هر فرد یا گروهی را معترض رفتار ضد انسانی و ضد ارزشی خود ببینند، عقب مانده، کودن و متحجر می نامند! تا با انواع این روش ها، روح حقیقت طلبی، ایثار و شهادت را از ریشه بخشکانند! عالیجنابان! مبادا دشمن صهیونیستی بهتر از شما کلام رهبر معظم انقلاب را درک کرده است(؟!) که فرمودند: "تهاجم فرهنگی مرگ تدریجی یک ملت است!"۳ مبادا در این کشتار تدریجی هم دست خفاشان صهیونیستی شده اید؟!

اما متأسفانه این خیانت و اسلام ستیزی به همین جا ختم نمی شود! مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند: "دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط، فرهنگ فساد و فحشاء، سعی می کند جوانهای ما را از ما بگیرد. کاری که دشمن از لحاظ فرهنگی می کند یک تهاجم فرهنگی بلکه باید گفت یک شبیخون فرهنگی و یک قتل عام و غارت فرهنگی است."۴ آری! دشمن صهیونیستی، زیرکانه دشمنی می کند! و در این جنگ روانی با بی اعتبار کردن رهبران دینی و انقلابی، ایجاد و گسترش اختلاف میان جناح های مختلف حاکمیت با هم  و با مردم، نفوذ در مجامع روشنفکری و تصمیم سازی نظام مانند دانشگاه ها، مطبوعات و مراکز نشر و فیلم ها افکار عمومی را به سوی استکبار جهانی سوق می دهد! سپس برای تثبیت این تهدیدات، با ایجاد شبهه در آموزه های دینی، تدارک شبکه های متعدد رادیو تلویزیونی برای ایرانیان با استفاده از جدیدترین فن آوری ها، بی اهمیت جلوه دادن منابع خبری نظام به ویژه صدا و سیما، ایجاد تصویری دل فریب از بی بند و باری در اذهان مردم، به القا ی حس ناتوانی و بدبینی به آینده، تنبلی و هوس رانی در کاربران همت می گمارد!

آری! دشمن، زیرکانه دشمنی می کند و متأسفانه شما مسئولین ، نهادها و سازمان های ارزشی با فعالیت در جاسوسکده های دولت های صهیونیستی، توهم دشمن ستیزی و با تصور اینکه جنگ افزارهای صهیونیستی، غنیمتی گران بهاست که با اراده ی شما کنترل و هدایت می شود؛ به تقویت دشمنان اسلام و مسلمین مشغولید!! این چنین با غفلت و توهم کودکانه ی شما، حقوق شهروندی مردم شهید پرور کشورمان نقض شده و نادیده گرفته می شود!! آیا نمی دانید که  روش خونخواران صهیونیستی در اجرای نقشه های شومشان حذف افراد و سازمان هایی است که هرگز دچار مرض وادادگی نشده اند؟! همچنانکه توئیتر در اقدامی عجیب و شتاب زده صفحه ی خامنه ای دات آی آر را که محتوی نامه ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپا بود، حذف کرد! و اینستاگرام اقدام به بستن صفحه نشر آثار امام خمینی رحمه الله علیه نمود و صفحه ی سید حسن نصرالله، بدون ارائه دلیلی مشخص ناپدید شد! هم چنین فیس بوک صفحه رئیس جمهور سوریه و شبکه المیادین را بدون ذکر توضیحی مستدل مسدود کرد! و این روزها نیز به بهانه تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، تمامی صفحات منصوب به سپاه و یا حتی کامنت های مربوط به سپاه را حذف می کنند! در حالی که صفحات گروه های تروریستی داعش و جبهه النصره و جیش الاسلام و... باز است و با آزادی کامل به تبلیغات، به خصوص در اینستاگرام و انتشار فیلم و عکس از صحنه های کشتار مردم بی گناه ادامه می دهند.!! تازه ترین نمونه ی آن نیز به شهادت رساندن طلبه همدانی به جرمی واهی و دروغ که نتیجه دروغ ها و شایعه پراکنی های تروریست ها در اینستاگرام است. 

اکنون باید پرسید؛ چگونه است که آن شجره ی خبیثه که طبق فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه "غده ی سرطانی ست و باید از بین برود" نسبت به مردم و مسئولین ایران اسلامی دلسوز و مددکار شده است؟! چگونه به شما اجازه می دهد که آزادانه در شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی به گزارش روادید روز قدس بپردازید و در همان نجس افزارها شعار استکبار ستیزی سر دهید؟! چگونه دولت منحوسی که نوزاد هجده ماهه را آتش می زند، زنان و کودکان پناه گرفته تحت پوشش سازمان ملل را قتل عام می کند و با بی رحمی شکم زنان باردار را می درد و هزاران انسان بی گناه را زنده می سوزاند و مثله می کند... اکنون خیرخواه دولت مردان ایران اسلامی شده است؟!

آقایان مسئول! چگونه در عین حال که شعار استکبار ستیزی سر می دهید؛ در مقام عمل، به فعالیت جاسوسکده های نجس صهیونیستی مشروعیت می بخشید؟! و در کمال تأسف با آن خائنین جنایتکار هم دستی می کنید؟! دردناک است این مهر نفاق بر پرونده ی اعمالتان! چگونه است که افزایش پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی را نوعی توسعه و پیشرفت می دانید(!) اما برای راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات هیچ اقدامی نمی کنید؟! آیا معنای صریح این رفتار دوگانه حمایت از دولت های صهیونیستی و حامیان خونخوارش نیست؟!

آقای رئیس جمهور! اصل سوم قانون اساسی می گوید: "دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است از استقلال و تمامیت ارضی کشور حفاظت کند." این درحالی است ‌که عضویت اعضای دولت در سازمان‌های اجتماعی کشور دشمن، با این اصل قانون اساسی به طور جدی تناقض دارد! چگونه در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد کرده‌اید که پاسدار قانون اساسی کشور باشید؟! و جلوی تخلف از قانون اساسی را بگیرید! اما با وادادگی در زمین دشمن صهیونیستی و سکوت در برابر عضویت و فعالیت دولتمردان در جنگ افزارهای نجس صهیونیستی، آب به آسیاب دشمن می ریزید؟! این گونه از تمامیت ارضی کشور دفاع می کنید؟! آیا نمی دانید حضور شما به معنای اعلام پشتیبانی و حمایت از دشمن صهیونیستی است؟! آیا نمی دانید هدف جنگ افزارهای صهیونیستی هم چون تلگرام، اینستاگرام، واتس آپ، توئیتر، فیس بوک و... ایجاد تله ای بی شرمانه جهت تخلیه ی اطلاعات و شناسایی افراد و سازمان هاست؟! چگونه داغ این ننگ را بر پیکره ی دولت خود تحمل می کنید؟! و مگر نه اینکه خداوند متعال می فرماید: "و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً؛۵ هرگز خداوند برای کافران نسبت به اهل ایمان راه تسلط را باز نگذاشته و باز نخواهد نمود." چگونه برخلاف کلام پروردگار به خفاش صفتان صهیونیستی اجازه ی تسلط بر فضای مجازی کشورمان را می دهید؟! آیا فراموش کرده اید؛ آن شعار عاشورایی سالار شهیدان، امام حسین علیه السلام "هیهات من الذله...!" چگونه هم صدای شیاطین شده اید؟!

زیباست کلام مولا علی علیه السلام که فرمودند: " نتیجه دوستی با اشرار جذب بدی و شر است مانند باد که از گذرگاه متعفّن می گذرد با خود بوی تعفّن می آورد."۶

والسلام

 گردانی نژاد

 

 ۱- ممتحنه/۱

۲- بیانات در اجتماع بزرگ مردم قم‌ ۱۴/۷/۱۳۷۹

۳-منشور سخنان مقام معظم رهبری در مورد تهاجم فرهنگی

۴- بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان گردان عاشورا، ۲۲/۴/۷۱

۵-  نساء/۱۴۱

۶- مستدرک الوسائل جلد ۲ صفحۀ ۶۴

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی