هوالحق

هوالحق
بایگانی

از خواب گران، خیز!!!

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۵۳ ب.ظ


از آن روزی که امام مهربانی ها سنگ بنای ایستادگی در برابر ظالم را نهاد،  تمامی کفر در برابر او ایستاد تا نگذارد کلام آن مجاهد فی سبیل الله به عمق جان مردم آگاه نشیند. اما به لطف خداوند این شیطان بزرگ چونان گذشته پوزه اش به خاک مالیده شد و در اوج ظلمت، امام با اندیشه ی استکبار ستیزی و ایستادگی در برابر بیداد پا به عرصه جهاد گذاشت. اعتقاد امام این بود که برای رسیدن به حقیقت باید مطالبه گری کرد. ایشان می فرمودند: «مطالبه گر اگر بداند و یا احتمال دهد که امر و نهی او با تکرار مؤثر واقع می شود واجب است تکرار کند.» در این برهه ی زمانی که ابلیس کده های بسیاری در جامعه ی ما مشغول فعالیت هستند چرا باید این کلام امام به فراموشی سپرده شود؟!


با پیشرفت علم و فناوری در جهان، یکی از مبارزات مهم برای کشف حقیقت مطالبه گری است. مقام عظمای ولایت امام خامنه ای در این خصوص می فرمایند: «جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمر بخش است و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که مسؤلیت او فقط طرح سوال و پرتاب کردن یک شعار نیست، ... این را هم باید جوان ما درک کند که مطالبه گری همان امر به معروف و نهی از منکر نسبت به مسئولان است.»۱


جوان امروز ما برای کسب علم و دانش، کار و حتی تفریح خود را به فضای مجازی آورده است. فضایی که جولانگاه جاسوسکده های رژیم کودک کش و نجس صهیونیستی است. فضایی که تیغه ای دو لبه دارد و اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد چه بسا لبه ی تیز آن روح و جان جوان را خراش داده و آن را تسخیر خود می کند. در این میان نجس افزارهای صهیونیستی همچون اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، توئیتر و...چند سالی است که تمامی وقت و انرژی این قشر فعال جامعه را مشغول خود کرده است؛ تا آنجا که فردی ساعت ها بدون هدف در این نجس افزار ها مشغول فعالیت می شود و علاوه بر این که عمر و وقت گران بهایش را تباه می سازد دانسته یا ندانسته خود را در معرض ترور از جانب دشمن دون مایه قرار می دهد.!!! حضور و فعالیت آزادانه این سرویس های جاسوسی _ تروریستی در فضای مجازی ایران، تا به جایی موجب شعف دشمنان شده است که کریستوفر استارتینسکی معاون رییس سازمان سیا در مورد این سرویس های جاسوسی گفته است : «برای سیا این کاملا رویایی بود که به حقیقت پیوست.» 


و اما تلگرام؛ این شبکه ی ضدتعاملی و صهیونیستی، که متاسفانه ضریب نفوذ آن در بین مردم ایران طی سال های اخیر بسیار رشد کرده است، مع الاسف علیرغم فیلتر شدن، به علت سهل انگاری دولت و تهیه میدان برای فعالیت آزادانه این جنگ افزار مخوف، باعث گردیده تا دشمنان اسلام و مسلمین و سرویس های جاسوسی-ترویستی دولت های صهیونیستی نیز با استفاده از خواب و خیانت مسئولین داخلی کشور با خیالی راحت بوسیله این ابزار فوق خطرناک و برادرش اینستاگرام، نفوذ شبکه ای خود را در کنار تخلیه اطلاعاتی مردم کشورمان به خوبی انجام دهند. بد نیست بدانید که تلگرام و اینستاگرام محصولی مشترک از تمامی سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های متخاصم با جبهه حق است و اسناد متقنی برای آن وجود دارد. 


با این همه ادله و برهان آشکار که حتی خود دشمنان به آن اذعان دارند هنوز جای این سوال باقی می ماند که چرا مسئولین جامعه به جای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، به دفاع از این سرویس های جاسوسی برخاسته اند؟؟؟ مگر جز این است که این نرم افزار ها با زیر پا نهادن حقوق بشر و حقوق شهروندی امنیت مردم جامعه را به خطر می اندازند؟ که اگر چنین نبود کشور کمونیستی مثل چین و یا روسیه اقدام به حذف این جاسوسکده های همیشه همراه نمی کردند؟ در طول شبانه روز هزاران بار اطلاعات کاربران از این نرم افزار ها هک شده و چه هتک حرمت هایی که صورت نگرفته است!!! این فحشاخانه های جیبی، امنیت روانی، اعتقادی و حیثیتی دختر و پسر جوان جامعه را دزدیده اند و چون موریانه ای به روح و جان جوانان ما افتاده اند. آیا اگر بی آبرویی به جان فلان مسئول افتاد آنوقت باید به فکر چاره بود و یا زمانی که تمامی اطلاعات کشور  در اختیار دشمن قرار گرفت، از خواب غفلت بر می خیزند؟!!


چه خوب است مسئولان مملکتی این سخن گران بهای امیرالمؤمنین علی علیه السلام را نصب العین خود سازند که فرمود : «هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد، زیر لگد دشمنش بیدار می شود.»۲ و هیهات از آن لحظه ای که ما با لگد دشمن از بستر غفلت برخیزیم.

 زمانی


منابع:

۱ : بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان نخبه ۱۷/۰۷/۱۳۸۶

۲ : غررالحکم ص ۴۲۲


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی