هوالحق

هوالحق
بایگانی

برقراری امنیت با همکاری گرگ ها!!!

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ب.ظ

 


اولین انتظار ملت ها از حکومت های خود ایجاد امنیت است که امروزه شکل گسترده ای به خود گرفته است؛ این امنیت تنها به عدم حضور مادی افراد جاسوس و بدخواه کشورهای مختلف خلاصه نمی شود؛ با ورود شبکه های ضد اجتماعی و صهیونیستی به فضای مجازی کشور، جاسوسی شکلی جدیدتر و سرعت بیشتری به خود گرفته است. مساله جاسوسی بقدری مهم است که هیچ دولتی، هیچ قانونی و هیچ کشوری نمی پذیرد که یک سرویس جاسوسی، اطلاعات مردم و مسئولین و سازمان‌های آن  کشور را تخلیه کند.

آیه بیست و سه سوره مبارکه توبه با بیان قاطع به اشخاصی که برای امنیت مردم و جامعه اهمیتی قائل نیستند چنین پاسخ مى‏دهد، نخست مى‏گوید: (یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا آباءَکُمْ وَ إِخْوانَکُمْ أَوْلِیاءَ إِنِ اسْتَحَبُّوا الْکُفْرَ عَلَى الْإِیمانِ)... «اى کسانى که ایمان آورده‏اید! پدران و برادران خود را در صورتى که کفر را بر ایمان مقدم دارند یار و یاور و متحد و ولى خود قرار ندهید». سپس به عنوان تأکید اضافه مى‏کند: «کسانى که از شما آنها را به یارى، دوستى و ولایت برگزینند ستمگرند» (وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَأُولئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ).

آیا ظلمی بالاتر از اینکه انسان با دشمنان حق پیوند دوستی برقرار کند، وجود دارد؟!! آیا این دوستی و پیوند به زیان جامعه و ملت ها و خود او نخواهد بود؟!! آیا این دوستی، ظلم به پیامبر (صلوات الله علیه و آله) و اولیاء خدا (علیهم السلام) که سالها با فدا کردن جانشان با آن مبارزه کردند، نیست؟!! چرا باید جنگ افزارهایی چون تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام، توئیتر و... بدون هیچگونه مجوز و نظارتی، همراه با تاییدات دولتمردان ما مشغول فعالیت باشند؟!! چرا مسئولین عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران تا این حد نسبت به مسئله امنیت ملی بی تفاوتند که نه تنها خودشان در این شبکه های صهیونیستی دارای صفحات متعدد هستند که وقیحانه تبلیغ صفحات خود را در این شبکه ها نیز می کنند؟ چرا قوه قضائیه متخلفان در دستگاه دولت را به علت کمکاری و خیانت مجازات نمی کند؟!!

صدا و سیما که عضوی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی است، نه تنها با ساختن برنامه های مناسب و پخش آن در پر بیننده ترین ساعات، آگاهی لازم را به مردم نمی‌دهند، بلکه غیر مستقیم مُبلغ این نجس افزارهای صهیونیستی هم شده است. و در صورت تولید برنامه های مناسب برای روشنگری و فرهنگ سازی، در بدترین ساعات ممکن آن را پخش می‌کنند!!!

آیا بعد از ۱۰ سال، هنوز وقت آن نرسیده است که حکم مقام معظم رهبری در مورد راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اجرا شود؟!! تا کی باید جوانان و نوجوانان ما قربانی شوند تا دولت تصمیم بگیرد دست این دشمنان اسلام و مسلمین و سرویس های جاسوسی-تروریستی دولت های صهیونیستی را از سر این ملت غیور و مظلوم قطع کند؟!!

تا کی باید چشم به حقایق بست و حقیقت را انکار کرد؟ این ملت برای بریدن پای ظالمین و مستکبرین به کشورش هزاران هزار جوان فدا کرده است. آیا چنین مسئولانی با سهل انگاری خود و صرفا فقط برای دلالی پهنای باند اینترنت آمریکایی، خون این شهدا را پایمال نمی کنند؟!! آیا این کار اشتباه مسئولان، امنیت ملی و اقتصاد و فرهنگ اسلامی ایرانی این ملت را نابود نمی‌کند؟ آیا این کار عین خیانت نیست؟ در کدام کشور آزاد و مستقلی امنیت با همکاری خونخوارترین دشمنان بشریت برقرار شده که ایران اسلامی دومین کشور باشد؟!! 

به والله! تا به امروز نیز فقط دست قدرتمند مولایمان به اذن الله، و راهنمایی های مدبرانه رهبران حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و خون پاک هزاران شهید معصوم و مظلوم، ایران را استوار و محکم نگهداشته است نه دولتمردان آن!!!

از همه مسئولان محترم انتظار داریم تا با اجرای فرامین امام خامنه ای در جهت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات و بها دادن به تولیدات داخلی در حوزه فضای مجازی، دشمنان اسلام و مسلمین را از سلطه بر فضای مجازی کشورمان ناکام گذارند و ضمن فیلتر نمودن شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی، امنیت و نظم را به فضای سایبری ایران اسلامی بازگردانند...

« یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قاتِلُوا الَّذینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَ لْیَجِدُوا فیکُمْ غِلْظَةً وَ اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقینَ »۱

«ای کسانی که ایمان آورده اید! با کافرانی که به شما نزدیکترند، پیکار کنید! (و دشمن دورتر، شما را از دشمنان نزدیک غافل نکند!) آن ها باید در شما شدّت و خشونت (و قدرت) احساس کنند و بدانید خداوند با پرهیزگاران است! »

فاطمه سادات کشاورز؛

 

  1. (آیه ۱۲۳، سوره توبه)

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی