هوالحق

هوالحق
بایگانی

چند گروه در اینستاگرام فعالند؟

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ب.ظ

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

گروه اول: عده ای که تنها دلیلشان خوش گذرانی، وقت گذرانی و هرزه نگاری هستند که معمولا نقش افراد این گروه در مسائل مهم منطقه و ایران، ترویج فساد و فحشا و هرزگی است.

گروه دوم: معاندین و مخالفینی هستند که بسیار به مسائل مهم منطقه حساس بوده و اطلاع رسانی سریع دستور کارشان است و فعالیت اصلی آنها تفرقه افکنی و شبهه افکنی است. در زمینه شهادت حاج قاسم دیدیم که آنها سکوت کرده بودند و هیچ واکنشی از خودشان نشان نمی دادند! اما بلافاصله بعد از سقوط هواپیما کار خود را شروع کرده و از همان ابتدای کار گمانه زنی برخورد موشک های سپاه را بیان کردند.

گروه سوم: افرادی هستند که به گروه خاکستری معروفند و گاهی با معاندین همکاری می کنند و گاهی با به اصطلاح حزب اللهی ها و از خود تحلیلی ندارند و بادی به هر جهت بوده و از این شاخه به آن شاخه می شوند.

و اما گروه چهارم: افرادی هستند که برای حضور در صحنه، ایفای حق و معرفی اسلام و ایران به جهانیان در اینستاگرام فعالیت می کنند. آنها به اتفاقات رخ داده در منطقه سریعا واکنش نشان داده و شروع به بارگزاری استوری ها و تصاویری در صفحه شخصی خود می کنند. این گروه که اغلب به حزب اللهی ها معروفند تصاویر و فیلم هایی را که فکر می کنند  اثر گذار است را با دیگران به اشترک می گذارند. آنها به خیال خود با این اقدامات، دِین خود را به ایران و انقلاب اسلامی ادا کرده و فکر می کنند مؤثر هستند.

البته فکر می کنند!!!
 
گروه اول، دوم و سوم تکلیفشان کاملا مشخص است و حضورشان در اینستاگرام کاملا به نفع دشمن است. بحث اصلی ما گروه چهارم هستند. ما چند سوال از گروه چهارم داریم که مایلیم پاسخشان را بشنویم:
1-  تا کنون چند درصد توانسته اید ایران را از طریق اینستاگرام به جهانیان بشناسانید؟
2-  تا کنون چند درصد از افراد را با مباحثه و جواب به شبهات، توانسته اید در مسائل گوناگون قانع کرده و شبهات را برطرف کنید؟
3-  تا کنون چند درصد از افراد منحرف و ضد دین را توانسته اید به راه راست هدایت کنید؟
4- چقدر باعث عزت و شرف ایران شدید؟
5- چند در صد از تصاویر و فیلمهای مبتذل را با گزارش تخلفات به اینستاگرام، توانسته اید حذف کنید؟

6- آیا توانسته اید ذره ای جلوی قاچاق اسلحه یا مواد مخدر را بگیرید؟

7- از تن فروشی دختران چه؟ توانسته اید جلوی آنان را بگیرید یا آنان را هدایت کنید؟!!

.

.

در کل چقدر در زمین دشمن تأثیرگذار هستید؟!!

چرا نمی خواهید باور کنید که این زمینِ دشمن، جای اثر گذاری نیست! البته اگر به این موضوع باور داشته باشید. تا کنون فکر کرده اید که با این فعالیت های خود، بیشتر به گناه آلوده می شوید؟!! گناهی که آغاز آن با با باز کردن صفحه های رنگارنگ و مبتذل است و چشمانتان کم کم به دیدن برهنگی و بی بند باری عادت میکند!
با این هشدار صریح فیسبوک، ("برایان بَکر" فعال سیاسی و ضدجنگ آمریکایی؛ پیام (شرکت) فیسبوک به ایرانی‌ها: اگر ترامپ را ستایش کنید، مشکلی نیست، اما اگر ژنرالتان (سردار سلیمانی) را ستایش کنید که ترامپ ترور کرده، عکس‌ها و پُست‌هایتان حذف خواهد شد.) دیگر چگونه خود را قانع می کنید که موثرید؟

متأسفانه شما فقط وقتتان را هدر می دهید. وقت گرانبهایی را که میتوانید در دنیای مجازی پاک فعالیت مؤثر فرهنگی داشته باشید.

جا دارد چند سوال نیز از مسئولان فضای مجازی پرسیده شود: با توجه به اتفاقات اخیر و حذف شدن تعداد زیادی از انقلابیون و قشر حزب اللهی از اینستاگرام، چرا همچنان عزت ملی ما را لگد مال می کنید؟ دشمن با چه زبانی باید بگوید که ما در این شبکه ها ( اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، فیسبوک)، عروسک های خیمه شب بازی بیش نیستیم؟ چرا این دنیای بی در و پیکر را سامان نمی دهید؟ آیا شما مسئولان حفاظت از مرزهای مجازی این کشور نیستید؟! چرا مردم را به سرگرمی هایی وا داشته اید که خودتان هم می دانید جز نابودی ثمره ی دیگری برای این مردم ندارد (چرا که فرزندان خود را از آن منع میکنید)؟

 راستی جناب آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات چه شد؟ (البته اگر اعتقادی به راه اندازی آن داشته باشید!!!)

 

انتقام سخت، خارج شدن از زمینی است که برای زمین گیر شدن و نابودی ما ساخته شده است.

پورموسوی

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی