هوالحق

هوالحق
بایگانی

چگونه باید قوی شویم؟

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲ ق.ظ

بسم الله القاصم الجبارین 

آیا ما برای قوی شدن تنها نیازمند تجهیزات نظامی در جنگ سخت هستیم؟ 
آیا برای انتقام از آمریکای جنایتکار، زدن عین الاسدها کفایت میکند؟
چطور می توان ادعا کرد قوی شدن و بیرون راندن آمریکا از منطقه می تواند ما را به سر منزل مقصود برساند! در صورتی که افتخار برخی دولتمردان ایرانی، در توییت بازی با دولتهای مستکبر و آمریکاست و ابهت خود را در سینه سپهر کردن برای حفظ موقعیت نرم افزارهای صهیونیستی آمریکایی در خاک جمهوری اسلامی میدانند؟
جیب کت هایشان مأوای نرم و ضد ضربه ای برای گوشی های آمریکایی شان است و از اهانت به جنس ایرانی نان خود را بر سر سفره ی خانواده شان می برند؟!
چگونه می توان قوی شد در صورتی که به مدد برخی مسئولین غربزده، جهان بینی و نوع تفکر مردم به این است که ایرانی جماعت نمی تواند؟ مسئولی که خود نان سفره ی انقلاب و ایران را میخورد و آروغ روشنفکری می زند!

سپاه پاسداران به مدد ولایتمداریش همیشه سپاه بوده و  همیشه سردمدار ما می توانیم؛
 اما نمی توانیم از دو بعد اصلی ماجرا چشم پوشی کنیم و آن هم مسئولین و مردم هستند؛ مردمی که جان و روح خود را به عرصه آوردند تا پای  انقلاب و  ولایت جان دهند و مسئولینی که با اهرم های فشار اقتصادی و تریبون های رسانه ای غربی-صهیونیستی، جان مردم را به گلوگاه رسانده اند و بدون آنکه عموم مردم مطلع باشند آنها را به خدمت دولت آمریکا و ارتش غاصب و صهیونیستی آمریکا در آورده اند!

بحمدالله به مدد ولایت پذیری، سپاه قویست و آمریکا را از منطقه بیرون می کند ان شاءالله، اما چه کسانی باید جهان بینی و تفکرات آمریکایی را از ذهن ها، جیب ها و دست های ایرانی ها و از کشور بیرون کنند؟!!
چه کسانی باید قوی شوند تا تریبون ها و رسانه های آمریکایی را از بن برکنند؟!!


من، تو و ما

برای قوی شدن و سیلی زدن به دشمن باید چه قدمی برداریم؟
اگر تا به امروز به هر دلیل و توجیهی نخواستیم و یا ندانستیم، بدانیم! الان کشور بیش از همیشه نیازمند قوی شدن من، تو و ماست.
وقتی قوی میشویم که دشمن دخل و تصرف در اقتصاد ما نداشته باشد و منشاء اقتصاد ما داخلی باشد پس از امروز بگوییم،
"اگر با کاشتن گندم بر پشت بام خانه ها
می توانی رفع احتیاج از بیگانه کنی،‌
بهتر است بر این کار اقدام کنی 
تا این که دست گدایی به سوی دشمنان دراز کنی..."
برای خودمان کالای داخلی را واجب کنیم و کالای خارجی را حرام؛ در این میان نیز با خدای خود معامله کنیم بر سر رضایتش و بهشتش؛ چرا که میدان حمایت از کالای داخلی، تقویت اسلام و جریانی جهادی است که در عرصه اقتصاد جاری می شود.
از طریق سه را ه سیلی محکم بر گوش کر اربابان استکبار و نوکران آن ها بنوازیم؛ ان شاءالله
اول آنکه در عرصه ی مجازی خود را از ننگ صهیونیست ها نجات دهیم و با حذف نرم افزارهای آمریکایی-اسرائیلی عزت ایران اسلامی را برگردانیم.

دوم با حمایت از نرم افزارهای داخلی اقتصاد را با نخبگان داخلی در عرصه مجازی پربار کنیم و دست دشمنان را از جاسوسی و هدایت فکری جامعه کوتاه کنیم. این مساله خود باعث کم کردن نفوذ و روسیاهی نوکران داخلی نیز میگردد.
و سوم اینکه موقع انتخابات برگ رأی را چون ارکان نماز بدانیم؛ اگر درست ذکر را ادا نکنیم ودرست ننویسم، نماز باطل است.
درست انتخاب کردن میتواند اسلاممان را و ایرانمان را از گداهای شیک پوش "سلبریتی های غربزده" و جاسوسان مذهبی نما نجات دهد و سیلی جانانه ای باشد بر گوش نوکران داخلیِ استکبار ان شاءالله.


ما میتوانیم فقط به شرط آنکه انتخابمان خدایی باشد نه حزبی.

صدیقه سادات کشاورز

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۳

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۳۲ مهران بیان

ژاپنیا با اینکه بزرگترین ضربه را در جنگ جهانی دوم خوردند اما دنبال انتقام نرفتند و فقط علمشون را افزایش دادند. امروز چه کسی میتونه ژاپن را نادیده بگیره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی