هوالحق

هوالحق
بایگانی

بسمه تعالی

 

روزی که نفوذی های داخلیِ دشمن، اینستاگرام را به عنوان پلتفرم اصلی ۸۵ میلیون ایرانی به ملت تحمیل کردند می‌دانستند حذفی‌ترین و سرکوبگرانه‌ترین سیاست‌ها را نسبت به ملت ایران و نیروهای نظامی ملی ایران و همزمان ملایم ترین و پیشبرنده ترین سیاست‌ها را نسبت به عمال حقوق‌بگیر جنگ رسانه‌ای غرب اعمال کرده اند. و البته هتک حرمت به مقدسات و تشویق به تروریسم خیابانی و اغتشاشات و کشته سازی های مصنوعی را نه فقط حذف نمی‌کنند بلکه به صورت رسمی آنها را تبلیغ می‌کنند! حتما شنیده اید که وزیر مسائل راهبردی و دیپلماسی عمومی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به جک دورسی، مدیرعامل توییتر، از وی درخواست کرده تا حساب‌های کاربری رهبر انقلاب در این شبکه اجتماعی را مسدود کند! در این نامه تصریح شده‌است، رژیم صهیونیستی آماده هرگونه همکاری با توئیتر است تا حساب‌های [دفتر تنظیم و نشر آثار] آیت‌الله خامنه‌ای در این شبکه اجتماعی مسدود شود!
سیاست تمدن غربی، اینگونه است که اگر ظاهرا آزادی بیان هست، اما ابزار بیان کاملا تحت کنترل است. شما تا زمانی اجازه استفاده از این ابزارها را دارید که از جانب بیان شما خطری متوجه استبداد غربی نشود. اتفاقات این روزهای آمریکا بیانگر همین واقعیت است که استبداد غربی تا آنجایی (حتی ملت خود را) تحمل می‌کند که بتواند با مکانیسم‌های غیرمستقیم، اجازه ظهور و بروز (هرگونه اعتراض و اعلام نارضایتی) به آنها ندهد. اگر این مکانیسم‌ها جواب نداد، به وحشیانه ترین شکل ممکن دست به حذف مستقیم می‌زند.

اما از همه دردناکتر، صفحه منسوب به رهبری عزیز در توئیتر و اینستاگرام است که محلی شده برای بدوبیراه گفتن منافقین و ضدانقلاب. فحاشی های شرم آور ضد انقلاب کثیف در اینستاگرام و توئیتر به حضرت آقا و حاج قاسم و مردم و قرآن و امام زمان علیه السلام، آنهم در زیر تابلوی رسمی جمهوری اسلامی ایران!!!

 بسیار دردناک است!

آیا اینست حضور هوشمندانه در فضای مجازی؟!! اینستاگرامی که در روز قدس اجازه ورود به زبان فارسی را نمی دهد! از طرفی لایو اینستاگرامی سخنرانی حضرت آقا نیز با اختلال فراوان، نهایتا 2 هزار نفر بازدید بیشتر نداشته است. ضمن اینکه ذیل پست معروف #قدس_خرمشهر_دیگری_می_شود فقط 6500 پاسخ فارسی مشاهده می شود! آیا نام این، تعامل با دنیاست؟!!

توئیتری که در ایجاد فتنه ها و براندازی ها شهره عالم است. توئیتری که در براندازی نظام ها به قدری مهم و موثر بوده که گاهی این اعتراضات را "انقلاب‌های توییتری" خوانده‌اند! توئیتری که در ایران نیز زمان ناآرامی های پس از انتخابات سال ۸۸، یکی از اصلی ترین پل های ارتباطی میان سازمان دهندگان خارجی و داخلی با معترضین بود! آیا این کلام خود رهبر انقلاب نیست که توئیتر را مستقیما عامل فتنه و فتنه‌گران دانستند؟!!1 چرا این خفت را به ملت ایران میدهید و صفحه ای منصوب به رهبر انقلاب را در نرم افزاری که به علت فتنه گری فیلتر شده، باز و فعال میکنید؟! آیا تا به امروز این فعالیت شما دستاوردی داشته است؟ لطفا دستاوردهای خود را برای ملت بیان کنید. تعداد زیادی از جوانان انقلابی فقط به خاطر حضور شما و با استفاده از فیلتر شکن در توئیتر هستند. خطراتی که نصب این vpnها برای آنان دارد را چه کسانی جوابگو هستند؟!! کدام پیام حضرت آقا را با استفاده از اینستاگرام و توئیتر جهانی کرده اید؟!

 آیا میدانید مجازات توهین به رهبر انقلاب چیست؟

در ماده 514 (قانون مجازات ها و تعزیرات بازدارنده)تاکید شده: اهانت و توهین به امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری به هر شکلی که باشد به حبس محکوم می شود و مدت آن از شش ماه تا دو سال است. در این ماده مجازات توهین و اهانت به بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری را مشخص کرده است.  درماده 514 قانون مجازات اسلامی عنوان نموده "هرکس" …. در این مورد فرق نمی کند که فرد خارجی باشد یا ایرانی. در این ماده عنوان شده "به نحوی از انحا" به نحوی از انحا یعنی توهین، مستقیم باشد یا غیر مستقیم، حضوری باشد یا غیابی شفاهی باشد یا کتبی، و یا بصورت فکاهی یا تصویر کاریکاتوری یا حتی با اشاره به هر حال هر نوع رفتاری که حاکی از اهانت و توهین تلقی شود و نسبت به این مقام ها باشد، فرقی نمی کند که اهانت به تناسب انگیزه شخصی باشد و یا با توجه به سمت و یا به مناسبت و یا سبب وظیفه ایشان باشد، به هرحال مشمول این مجازات می شود. و چنانچه فردی، هم به رهبر و هم به امام خمینی (بنیانگذار جمهوری اسلامی) توهین کند٬ مرتکب دو جرم شده است.

مسبب اصلی این صدها مورد توهین و اهانتی که در این شبکه ها فقط به رهبر انقلاب و در صفحه منسوب به رهبری صورت میگیرد، کیست؟!! آیا حقیقتا فکر میکنید میتوانید در برابر گلوله مستقیم دشمن بایستید و صحبت کنید؟!!

 

و اما چگونه صدای رسای انقلاب و رهبر عزیزمان را به گوش دنیا برسانیم!

از شما بزرگان دینی و سیاسی تقاضا میکنیم که از تمام قدرت ارتباطی و نفوذ سیاسی-اجتماعی خود استفاده کنید و به دولت فشار آورید تا شبکه ملی اطلاعات و فرمان زمین مانده رهبری اجرایی شود و شبکه های داخلی با نظارتی قوی، تقویت شده و سرورها و اینترنتی که به اینستاگرام و تلگرام داده شده در اختیار شبکه های ایرانی قرار بگیرد. در آن صورت مطمئن باشید که با کمترین تبلیغ بیش از 95 در صد ملت ایران، خود به این شبکه ها روی آورده و از کشورهای دیگر نیز سیل کاربرانیست که وارد شبکه های ایرانی میشوند. در آن صورت خواهید دید که صدور انقلاب و اسلام با چه سرعتی پیش خواهد رفت و چگونه توطئه ها و فتنه های دشمن به حداقل میرسد و صدالبته جوانان و نوجوانان این کشور از گرداب گناه و منجلاب فحشا و فساد نجات پیدا می کنند و کشور از این باتلاق مهلک رها می شود.

راه مقابله با بازوهای رسانه‌ای تروریست‌های آمریکایی، تنها و تنها بومی‌سازی فضای مجازی کشور و تقویت توان سایبریست؛ نه فعالیت در شبکه های صهیونیستی.

اتابکی

 

  1. حضرت امام خامنه ای(روحی فداء) در ۲۹ آبان ۹۲، در جمع ۵۰ هزار نفری فرماندهان بسیج سراسر کشور به طور واضح، نقش جاسوسی و فتنه گری توئیتر را بیان داشتند: "در همین زمانِ رئیس جمهور کنونى آمریکا (اوباما)، در فتنه‌ى ۸۸ یکى از این شبکه‌هاى اجتماعى -که میتوانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد، احتیاج به تعمیر داشت (توئیتر)؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهاى رسانه‌اى و شبکه‌ى فِیسبوک و توییتر و امثال اینها، نظام جمهورى اسلامى را براندازند؛ خیالهاى احمقانه‌ى خام! لذا نگذاشتند تعمیراتش را در آن برهه انجام بدهد، گفتند تأخیر بینداز، فعلاً بِرِس به این کار واجب‌تر. همه‌ى وسائل و ابزارها را به خط کردند در مقابل نظام جمهورى اسلامى."

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی