هوالحق

هوالحق
بایگانی

قاتل اصلی رومینا کیست؟!!

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

قاتل اصلی رومینا را باید در فحشاخانه های صهیونیستی جستجو کرد نه در چهار دیواری خانه پدری !!!

 

 

این روزها قتل رومینا (دختر 13 ساله تالشی)، به دست پدرش خبر داغ بسیاری از رسانه‌ها است. اظهار نظرهای داغ تر از داغ نیز تمامی ندارند. اما همه ی اتهامات متوجه پدریست که عزت و آبرویش نقش بر آب شده بود، چون جوان تهدید کرده بود: "هیچ کاری نمی‌توانی بکنی، بازهم دخترت را فراری می‌دهم و عکس و فیلم‌اش را در فضای مجازی پخش می‌کنم!"

رومینا به بهانه استفاده از سامانه شاد از تلفن همراه اولیاء خود استفاده می‌کرده و از آنجا که اینترنت مصرفی آزاد بوده و اینترنت مخصوص شاد وجود ندارد، ارتباط این دختر با فرد غریبه ای در اینستاگرام شکل می‌گیرد و در نهایت او را به کام مرگ می‌کشد.

لذا باید قاتل رومینا را در اینترنت بی در و پیکر و نجس افزارهای صهیونیستی افسار گسیخته و بدون نظارت جستجو کرد نه در خانه پدرش!

در وهله اول باید وزارت ارتباطات محاکمه شود. چه لزومی دارد یک نوجوان سیزده ساله یا حتی یه دانش آموز کلاس اولی وارد دنیای مجازی ِ غیرمجاز شود که با یک جستجوی ساده زشت ترین و عریان ترین صحنه ها را میبیند؟!

باید از مسئولان وزارت ارتباطات پرسید: آن روزی که تبلت را وارد مدارس کردید و دنیای کودکان معصوم را مانند خودتان فرض کردید و آنها در این سن کم درگیر واتس آپ و تلگرام و اینستاگرام کردید چه فکری با خودتان می کردید؟ آیا گمان می کنید همه ی میوه های یک درخت یک طعم شکل و مزه دارند و همه دانش آموزان تبلت را برای صرفا برای درس خواندن میخواهند؟ یا همه ی والدین میتوانند نظارت کامل بر استفاده ی فرزندانشان از اینترنت داشته باشند؟ چه لزومی داشت کودکان معصوم را که در دنیای پاکیزه و کودکانه ی خود به سر می برند به سمت دنیای ناپاک فضای مجازی بکشانید، در حالی که قدرت کنترل و حتی اراده ای برای کنترل آن ندارید؟

قتل رومینا یک حادثه نیست یک فاجعه است فاجعه ای که در پشت آن دستهای پلیدی را می توان یافت که تا کنون به خون صدها و هزاران نوجوان و کودک آلوده شده اند.

پدری که سالها آبروی خود را با عزت و احترام نگه داشته است اکنون با فرار پاره تنش و انتشار عکسهایی نامربوط از وی، در فضای مجازی روبرو میشود و اکنون نه تنها از آن عزت و احترام قبل خبری نیست که انگشت نما نیز شده و مورد اتهام است!!

تمام عزت و آبرویی که طی سالها بدست آمده را یکباره نقش بر آب می بیند. طعنه های برادرانش یک طرف و حرفهای مردم از طرف دیگر باعث میشود که دچار جنون شده و برای برداشتن چنین ننگی دست به داس می برد و پاره ی تنش را مانند گوسفندی سر می برد. ماجرا را ساده فرض نکنیم. بیایید یکبار منصفانه از بعد دیگری به قضیه نگاه کنیم! شاید اگر اینستاگرامی در کار نبود اکنون نه رومینایی کشته شده بود و نه آبرویی برباد رفته بود. باید قبل از پدر رومینا، وزارت ارتباطات  را محاکمه می کردند که به چنین فحشا خانه ایی اجازه فعالیت داده است؟

راستی این همه فیلتر شکن برای چیست؟! چرا باید اینهمه فیلتر شکن در فضای مجازی ما فعال باشد بدون هیچ نظارتی؟!! چرا قانون گذاران خود بزرگترین قانون شکن در کشور شده اند؟! مگر یوتیوب، توئیتر، فیس بوک و تلگرام در ایران مسدود نیستند؟ آیا این میلیونها کاربر با فندق شکن وارد این شبکه ها و نرم افزارها می شوند؟! آقایان مسئول! وزیران محترم! کجا هستید؟ رومینا را اول در نجس افزار اینستاگرام کشتند سپس به دست پدرش کشته شد. قصاص او را باید از شما خواست نه پدرش!

رومینا اولین دختری نیست و آخرینش هم نخواهد بود که فرار کرده یا ربوده شده یا به قتل رسیده؛ تا وقتی کودکان و نوجوانانمان را در فضای مجازی افسار گسیخته بدون نظارت رها کرده ایم.

اما چند مسئله ی دیگر نیز فکر مرا به خود مشغول کرده که بسیار فاجعه بار است. اول سینمای بی پروا و افسار گسیخته ای که مدام فرار، قتل، خودکشی و خیانت را به تصویر میکشد! آیا انتظار سر به راه بودن فرزندانمان انتظاری بیهوده و پوچی نیست وقتی سینمای ما این چنین است؟!!

دوم نویسندگانی به ظاهر مومن و انقلابی که با نوشتن رمان های عاشقانه و مثلا مذهبی با تیراژبالا و محبوبیت زیاد، جوانان و نوجوانان ما را جذب مسائل جنسی کرده و آنان را به تباهی میکشانند. نمیدانم جناب حجت الاسلام جهرمی در پیشگاه الهی چگونه میخواهند جواب تباهی هایی که با داستان های خود به وجود آورده اند را بدهند؟!! رمانهایی که دست رمانها جنسی خارجی را از پشت بسته است. داستانهای تلگرامی که دیگر فازشان مشخص است.

باید خون گریه کرد!

رومینا قربانی خشم پدر نشد. رومینا قربانی اینترنتی شد که بدون حفاظ رها شده و درش برای همه باز است؛ کودک و نوجوان و پیر هم نمی شناسد! قاتل او وزارت ارتباطات ماست که راه ورود جوانان و نوجوانان ما را به فضای مجازی افسار گسیخته هموار کرده است. قاتل او مسئولان ارشد فضای مجازی هستند که راه ورود این نجس افزارها را به کشورمان باز کردند. قاتل او جناب رئیس جمهور و همفکران او هستند که همچنان فرمان فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیزمان مبنی بر راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را بر زمین گذاشته اند. بلی رومینا را همین بی خیال ها کشتند نه پدرش!

نباشیم روزی که جمهوری اسلامی نباشد

 عبادی 13/3/1399

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی