هوالحق

هوالحق
بایگانی

تفکر اوبامانیزم

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ب.ظ

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه کشورهای مختلف جهان علاوه بر مرزهای خاکی دارای مرزهای مجازی نیز می باشند که باید از این مرزهای مجازی نیز مانند دیگر مرزها حراست کنند. چند سالی طول کشید تا کشورهای جهان بتوانند به اهمیت این موضوع پی برده و برای حفاظت ملت و کشورخود دست به اقداماتی بزنند؛ در این فاصله کشورهای زیادی هزینه های سیاسی، فرهنگی و اعتقادی فراوانی را متحمل شدند و بعضا برخی کشورها شاهد براندازی نظام حاکم خود بودند تا توانستند بر این فضا حاکم شوند و با کنترل فضای مجازی کشورشان جلوی آسیب های وارده را تا حدودی بگیرند.

اما ایران عزیز ما سال ها پیش وقتی که هنوز اینترنت نفس های تازه زندگی خود را می کشید و بسیاری از کشور ها نمی دانستند اینترنت چیست و چه کارایی هایی دارد؟ از طریق رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مورد حمایت قرار گرفت و دولت را موظف به ایجاد مرزهای مجازی در کشور کردند. با این حال متأسفانه مسئولان ناکارآمد و بی اعتنا به فرامین رهبری با رها کردن این فضا و سپردن آن به دست دشمن، باعث شدند هزینه های گزافی به این ملت و کشور وارد شود. بالا رفتن بی حساب و کتاب جرایم، از هم پاشیده شدن برخی خانواده ها، افزایش طلاق های عاطفی و ایجاد روابط نامشروع، غرق کردن جوانان و نوجوانان (این امیدهای آینده ایران) در فحشا و فساد، درهم تنیدگی مسایل سیاسی، هدایت جریان های معاند و ضربات میلیاردی به بیت المال، تهدید جان و مال مردم از طریق جولان دادن و هدایت فتنه گران و ایجاد آشوب های گسترده و شهادت تعداد زیادی از نیروهای پاک و مخلص این نظام و... تنها گوشه ای از خسارتهای این فضای رها شده در کشور عزیز ماست!


حوادث تلخی چون ماجرای امیر حسین و در جدید ترین حادثه ها جریان رومینا و دختر تالشی که عواطف مردم را سخت تحت تاثیر قرار داده، همه در اثر بی دروپیکر بودن این فضا در کشور است. متأسفانه تفکرات حاکم بر فضای مجازی کشور ما، تفکر اوبامانیزم می باشد!که در تعریف آن می توان گفت: اینترنت، مطالب و شبکه های اینترنتی و دسترسی آزاد به آن در هر سطحی از دوره کودکی؛ نوجوانی؛ جوانی؛ میانسالی و کهن سالی برای همه آزاد است؛ مگر فرزندان وزیر آن کشور!

 اوباما و همسرش در یک برنامه ی تلویزیونی اعلام کردند که اجازه ورود دخترانشان را به شبکه های مجازی نمی دهند و در صورت استفاده کردن آن ها را تنبیه خواهند کرد. در حقیقت این تفکر اولین بار در آمریکا خود را از صاحب و رهبران اصلی اینترنت جهانی نشان داد.

کشور عزیز اسلامی ما نیز در سایه این تفکر توانست پیشرفت چشم گیری در ایجاد درگیری های داخلی که رهبری آن از خارج مرزهای کشور، شکل می گرفت داشته باشد. پیشرفت در کودک آزاری؛ طلاق؛ روابط خارج از عرف و... و البته فرزندان وزیر از این حوادث کاملا در امانند!! اما به نظر می رسد این نظریه نیز دارد به آخر عمر خود نزدیک میشود؛ وزیر جوان باید خود را برای پاسخگویی به ملت زجر کشیده و اما سربلند ایران و به خدای جبار آماده سازد و در پی جوابی باشد که بتواند زخم هزاران دردمند فضای مجازی؛ هزاران زندگی شکست خورده؛ میلیون ها چشم های آلوده شده؛ خون های پاک به ناحق ریخته؛ آبروهای از دست رفته ی دخترکان و پسرکان این سرزمین و خانواده های محترمی که یک عمر با عزت و آبرو زندگی کرده بودند؛ اشک های مادران و پدران زخم دیده؛ چند صدمیلیارد بیت المال و پول مردم را التیام ببخشد...

ما از مجلس تازه نفس و انقلابی و قوه محترم قضاییه استدعا داریم!

شما را به خدا، این فضای افسار گریخته ی مجازی کشور را مهار کنید و این جریان وحشی را که چون خون آشام به جان فرهنگ؛ اعتقادات و آبروی مردم افتاده است و کسی جز فرزندان وزیر مصونیت ندارد را کنترل کنید.

شما را به خدا، راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را پیگیری کنید و افراد متخلفی که چوب لای چرخ میگذارند تا این شبکه راه اندازی نشود (حتی اگر در حد وزیر یا رئیس جمهور هستند) را مجازات کنید.

شما را به خدا، با مسدودسازی حقیقی این فحشاخانه های همیشه همراه (اینستاگرام و تلگرام و...)، فرزندان و جوانان ما را از منجلاب فساد و گناه نجات دهید. این جوانان قرار است یار مولا در صبح ظهور باشند!

سیده فاطمه محیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی