هوالحق

هوالحق
بایگانی

جناب وزیر! راه نجاتی ندارید...!

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

بعد از پخش یک ویدئو غیر اخلاقی در اینستاگرام و انتشار آن در شبکه های اجتماعی جناب وزیر جوان فرمودند: افرادی که فیلم ها را پخش می کنند طوری سیاه نمایی نکنند که ضدانقلاب تصور کند تمام نوجوان های تربیت شده درجمهوری اسلامی مشکل دارند.

وی گفت: اگر یکی از نوجوانان ما وضعیت این چنین دارد باید به مشکل رسیدگی کرد، این رفتار نتیجه مشکلات دیگر در جامعه است. کشور ما شهید حججی دارد، نوجوانان دیندار دارد. به گونه‌ای سیاه‌نمایی نکنیم که بگویند نوجوانان‌های تربیت شده در جمهوری اسلامی همگی این چنین هستند.

جناب جهرمی از شما سوال میکنیم: آیا این نوجوان تنها دنبال کننده این زن فاسد است؟! آیا در اینستاگرام تنها همین زن فاسد چنین فعالیتی دارد؟! آیا محسن حججی با اینستاگرام به آن مقام والا رسید؟! آیا نوجوانان و جوانان شما اجازه دارند وارد چنین فضاهایی شوند؟! آیا این نوجوان زمینه شهید حججی شدن را نداشت؟!!

آقای جهرمی! حججی اگر حججی شد. چون پاسدار شد، مبارزشد، و مجاهد شد. شهیدحججی در اینستاگرام رشد نکرده بود و  تربیت شده ی تفکر سکولار و لیبرال نبود، از بطن تفکر ولایت بر اهل دوران، حجت شد.

جوان ولایتمدار که می جنگد، می تازد بر نفاق و لیبرال و سکولار. آیا جوانی که در این فحشاخانه رشد کند میتواند ولایتمدار باقی بماند؟!!

جناب وزیر جوان! حججی را مصادره به مطلوب نکنید. حججی ! وقتی هم که بی سر برگشت؛ برای مبارزه با نفاق و تزویر برگشت. یادتان که هست!!!!

 حججی هم جوانی کرد. 

اما! نه به سبکی که شما امروز برای جوانان ما تجویز میکنید، به سبک جوان امام حسین حضرت علی اکبر(علیهم السلام) جوانی کرد با پاسدار بودنش! نه! با لایک جملات قبیح؛ پای پست دخترکان به روز رسانی شده اینستاگرام. به ما بگویید چه قراردادی را با دشمن بسته اید که حاضرید هر بلایی بر سر این ملت مظلوم و زجر کشیده بیایید اما صحبتی از بسته شدن این فحشاخانه ها نباشد؟!! آخرت و ابدیت خود را به چه قیمتی فروخته اید؟!

 جناب وزیر! محسن حججی اگر نور شد! چون امنیت و آرامش طفلان ما و شما را بر آرامش و امنیت فرزند خود ترجیح داد؛  نه اینکه پسرکش را در حصار امنی نگه دارد و فرزندان سرزمینش را جلوی فاحشه ها و سگان هار داعشی بیندازد. اگر بلایی که بر سر این طفل معصوم آمده بر سر فرزند شما آمده بود فضای مجازی را بر سر عاملان این بی بند و باری ها  خراب نمیکردید؟! عجیب نیست که این زن فاسد خجالت کشید و شرمنده شد ولی شما همجنان در پی توجیح هستید و به بیراهه میروید و میگویید "این رفتار نتیجه مشکلات دیگر در جامعه است"؟!!!!!!!!

 آقای وزیر جوان! اقیانوس سرخ شهید را با سفسطه های خود طوفانی و مواج نکنید! که دیر یا زود این طوفان مهار ناشدنی ساحل آرامش کاذبتان را برهم خواهد زد. 

آن روز چون طوفان و سیل حضرت نوح (علیه السلام) خواهد آمد و کنعانیان هیچ راه نجاتی نخواهند داشت...

جبهه اقدام انقلاب اسلامی

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی