هوالحق

هوالحق
بایگانی

سیاست لیبرالی

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۵:۱۹ ب.ظ

 

وزیر خارجه سعودی: برنامه موشکی ایران در مذاکرات اضافه میشود(!!!)

خدا میداند قرار است چه آش شوری در مذاکرات برجامی برای ما بپزند که ریاض هم نخود آن آش شده
و خدا کند که بهانه لغو تحریمها و بهبود معیشت، به جای رفاه و آسانی، لقمه زهرآگین وادادگی را بر سر سفره هایمان نیاورد که این چشم ناپاک طمع به دستاوردهای هسته ای و موشکی فقط با تصاحب و دست اندازی به ناموس این آب و خاک سیر و راضی میشود و لاغیر

ما برای آنکه ایران خانه ی خوبان شود، رنج دوران برده ایم
ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود، خون دلها خورده ایم....

 

جناب ظریف خطاب به همتای انگلیسی: "در نشست وین سازنده ظاهر شوید" (!!!)

اتفاقا وزیر محترم امور خارجه ما نباید تردید کنند که انگلیس کاملا سازنده در وین ظاهر خواهد شد و صد البته آنها قصد دارند کاخ آمال و خواسته هایشان را بر خرابه های دستاوردهای ما بسازند
از بزرگترین معمار لژهای فراماسونری توقع نداشته باشید برای آبادکردن شیعه خانه امام زمان"عجل الله تعالی فرجه" در مقابل شیطان بزرگ بایستد!!!

اشرفی

 

دولت در آستانه انتخابات ۲ سیاست را همزمان پیش میبرد؛ یک پیگیری جدی مذاکره و رفع تحریمها دو بالا بردن نارضایتی عمومی با ایجاد صف های طولانی مرغ و ...
در حالت اول کاندیدای خودشان رأی می‌آورد در حالت دوم مشارکت پایین می آید. در هر دو حالت لیبرال ها به هدفشان میرسند!
غده سرطانی

  میرزا سعید

 

طرح گام به گام احیای برجام یک فریب آمریکایی است!

 آیت‌الله کعبی در رابطه با تمایل برخی مبنی بر پذیرش طرح گام به گام برای احیای برجام اظهار داشت: سیاست گام به گام احیای برجام، افتادن در دام آمریکا و فریب آمریکایی به صورت گام به گام خواهد بود. راه تحقق منافع ملی ایران همان است که رهبری فرمودند یعنی رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی آمریکایی‌ها.

عضو جامعه مدرسین عنوان کرد: ما نباید تجربه ناموفقی که هم در دوران اوباما و دموکرات‌ها و هم در دوران جمهوری خواهان و ترامپ با آن روبرو بودیم و نقض عهد و پیمان را دوباره تکرار کنیم. متاسفانه آمریکایی‌ها فقط روی کاغذ تعهد کردند اما ما در عمل پایبند شدیم.

وی تصریح کرد: هیچکس حق مذاکره گام به گام ندارد و این یک راهبرد ملی است. اگر در این راستا کسانی خودسرانه مذاکره کنند برخلاف مصالح و امنیت ملی اقدام کردند و آن زمان باید با آنها مقابله شود.

 

 

 هلند هفتمین کشوری که تزریق واکسن آسترازنکا را متوقف کرد.

🔹 خبرگزاری دویچوله آلمان: تا کنون هفت کشور تزریق واکسن بریتانیایی-سوئدی آسترازنکا را به‌طور موقت متوقف کرده‌اند. پس از تزریق این واکسن مواردی از لخته خون و یک مورد مرگ ثبت شده است.

🔻 وزارت بهداشت هلند اعلام کرد که تزریق واکسن بریتانیایی-سوئدی آسترازنکا را متوقف می‌کند.
مسئولان دارویی هلند به دلیل اطلاعات جدیدی که درباره واکسن کرونای آسترازنکا به دست آورده‌اند، به مقامات کشور توصیه کرده‌اند فعلا استفاده از این واکسن را متوقف کنند.

🔻 مقامات ایرلند نیز استفاده از واکسن آسترازنکا را متوقف کردند. نخست دانمارک واکسیناسیون با این واکسن را به طور موقت متوقف کرد. در پی آن کشورهای نروژ، ایسلند، بلغارستان و اتریش نیز تزریق این واکسن را متوقف کردند.

🔹 ایتالیا نیز در پی مرگ یک زن واکسینه شده با واکسن آسترازنکا، این ماده را فعلا از دور خارج کرده است.

🔹 مقامات دارویی نروژ اعلام کرده‌اند که چندین مورد ایجاد لخته خون در پی تزریق این واکسن مشاهده شده است.

🔹 اولین محموله شامل ۷۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا از طریق کره جنوبی به ایران وارد شده است!!!!!!!!!!!!!!!!!

ملت مظلوم ایران، موش آزمایشگاهی  صهیونیسم جهانی!!!!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی