هوالحق

هوالحق
بایگانی

۱۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۷
seyed hossein hovalhagh
یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:


امنیت ملی محل معامله نیست

مسئولان قوه ی قضائیه هم بر اساس اختیارات قانونی خود باید با این جاسوس خانه های همیشه همراه و کسانی که باعث نفوذ خصم حیله گر، و جاسوسی دولت های صهیونیستی می شوند، قاطعانه برخورد نماید.

حضرت امام خمینی (ره) در تحریرالوسیله بیان می دارند:«اگر در سکوت علمای دین و رؤسای مذهب (اعلی الله کلمتهم) تقویت ظالم و تأیید او باشد (العیاذ بالله) سکوت کردن بر ایشان حرام است و بر آن ها واجب است اظهار کنند؛ ولو این که در رفع ظلم او مؤثر نباشد».1

اگر افراد یک جامعه با بصیرت و آگاهی، مطالبه گر و ناظر بر دستگاه های تصمیم گیرنده و اجراکننده باشند، قطع به یقین خواهند توانست از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات و کمبودها در این نهادها جلوگیری کنند. زیرا اگر مسئولین بر بصیرت، مطالبه و نظارت مردم واقف باشند بدون شک جرأت کم کاری و قانون گریزی نخواهند داشت. حال جای تاسف است که اکثر مردم ما در برخورد با بی کفایتی ها و تخلفات برخی از مسئولان هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) می فرمایند: «... جوان باید مطالبه کند، باید احساس کند که این مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشویق بشود بر این مطالبه و باید احساس کند که او فقط مسئولیتش طرح سؤال و پرتاب کردن یک شعار نیست، که بگوید خوب، ما کار خودمان را کردیم؛ نه، پیگیرى کردن، مطالعه کردن، درباره ى مسئله اندیشیدن، آن را پخته کردن، راه کار اجرائى را براى آن جستجو کردن، براى طرحش با مراکز دست اندرکار و مجرى تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کار شدن، این ها جزء وظایف و تکالیف جوان ماست که این را هم بایستى جوان ما درک کند...».2

اسلام برای حفظ امنیت مردم و جامعه اسلامی اهمیت بسیاری قائل است؛ بدین سبب با جاسوسی در امور شخصی و اجتماعی افراد و ملت ‌ها به شدت مخالف است. با نا امید شدن دشمنان از جنگ های نظامی و سخت علیه ایران اسلامی، امروز اسلام و جمهوری اسلامی ایران با جنگ نرم مواجه است و نبرد سایبری یکی از پرکاربردترین روش های جنگ نرم است که برای عملیاتی کردن آن نرم افزارهای جاسوسی ضد اجتماعی ابزاری مؤثر به شمار می روند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۷
seyed hossein hovalhagh

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۲
seyed hossein hovalhagh

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۹
seyed hossein hovalhagh

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۴
seyed hossein hovalhagh

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۹
seyed hossein hovalhagh

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۴۲
seyed hossein hovalhagh



نخست وزیر هند!

 ضمن در آغوش گرفتن مارک زاکربرگِ صهیونیست وی را بهترین مشاور برای حاکمان جهان در تمامی مسایل ملی و فراملی دانست!!!


 کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی sapp.ir/jebheeqdam 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۵
seyed hossein hovalhagh


جالبترین نکته در مورد مارک زاکربرگ آنست که اکثریت روسای جمهور، نخست وزیران و مسئولین کشورهای به ظاهر قدرتمند، در مقابل وی سطح مقام و مسئولیت خود را بشدت پائین آورده و بدون در نظر گرفتن آداب دیپلماتیک با وی مراوده می کنند.

و همچنین با تعابیری عجیب از وی تملق می گویند!!! 

 نتانیاهو نخست وزیر رژیم جلاد و سفاک صهیونیستی در کنار مارک زاکربرگ "پسر خوب صهیونیسم جهانی" نتانیاهو او را از وفادارترین اشخاص به آرمان های اسرائیل معرفی کرد!!!


کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی sapp.ir/jebheeqdam 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۲۸
seyed hossein hovalhagh


در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است که رئیس جمهور این کشور در جشن تولد یک شخص به ظاهر غیردولتی (در حقیقت عامل سرویس های جاسوسی – تروریستی NSA و CIA) شخصاً حضور یابد و چندین ساعت به مدح و ستایش از آن شخص گذرانده و خارج از هرگونه تشریفات سیاسی با آن شخص شوخی نماید.

 اوباما:

خدمات زاکربرگ به ایالات متحده غیرقابل تصور و غیرقابل جبران است!

خیلی واضح اعتراف به خدمات مدیر اینستاگرام و قیسبوک دارند...


شما فکر می کنید چرا چنین است؟!!


 کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی sapp.ir/jebheeqdam

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۱:۱۵
seyed hossein hovalhagh