هوالحق

هوالحق
بایگانی

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِم مَّرَضٌ یُسَارِعُونَ فِیهِمْ یَقُولُونَ نَخْشَىٰ أَن تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ ۚ فَعَسَى اللَّهُ أَن یَأْتِیَ بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِّنْ عِندِهِ فَیُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا أَسَرُّوا فِی أَنفُسِهِمْ نَادِمِین. مائده(52)

گروهی منافق را که دلهاشان ناپاک است خواهی دید که در (راه دوستی) ایشان (کفار) می شتابند و می گویند: ما از آن می ترسیم که (در گردش روزگار) مبادا آسیبی از آنها به ما رسد. باشد که خدا فتحی پیش آورد و یا امری دیگر از طرف خود، تا منافقان از آنچه (به نفاق) در دل نهان کردند سخت پشیمان شوند.

اگر ملّت ایران بخواهد به آن هدفها برسد، بخواهد این راه را ادامه بدهد، باید راه امام بزرگوار را درست بشناسد، اصول او را درست بشناسد، نگذارد شخصیّت امام را تحریف کنند، که تحریف شخصیّت امام، تحریف راه امام و منحرف کردن مسیر صراط مستقیم ملّت ایران است. اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم یا خدای نکرده عمداً به کنار بگذاریم، ملّت ایران سیلی خواهد خورد. همه باید بدانند که هاضمه ی سیری ناپذیر استکبار جهانی چشم از کشورشان برنداشته است.امام خامنه ای 14/3/94

 

منافقین از صدر اسلام تا کنون همیشه تلاش کرده اند تا "اسلام" این چراغ هدایت را خاموش کنند. زمانی با ساختن مسجد ضرار سعی در نابود کردن اسلام داشتند و زمانی با برپا کردن سقیفه و غصب کردن حق مولا امیرالمومنین (علیه السلام)... و در نهایت که نتوانستند به اهداف پلید خود دست یابند، افراد سست عنصر و منافقی، از صحابه رسول الله (صلوات الله علیه و آله) را اجیر کردند تا جعل حدیث کنند. بطوری که قرآن را بر سینه آویخته بودند و با لحنی که به زودی از دنیا خواهند رفت و قصد گفتن حقیقت را دارند؛ احادیث را جعل می کردند. به طور مثال می‌گفتند ما خود از رسول الله شنیده ایم که در تفسیر آیاتی از سوره مبارکه صف، (یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۲﴾ ای کسانى که ایمان آورده اید چرا چیزى مى‏ گویید که انجام نمى‏ دهید. کبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۳﴾ نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید) فرمودند؛ منظور از کسی که زیاد حرف می زند ولی عمل نمی کند علی (علیه السلام) است و تحریفاتی از این قبیل، که البته آثار این خیانت بزرگ، متاسفانه همچنان باقی است. این شیوه ی کفار و منافقان، که هر گاه نمی توانستند شخصیتی را نابود یا لکه دار نمایند؛ صحبت ها و اعمال او را تحریف می کردند همیشه مرسوم بوده و هست.

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۶
seyed hossein hovalhagh

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَ النَّصاری أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَ مَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمین. ای کسانی که ایمان آورده اید ، یهود و نصارا را یاوران و دوستان خود مگیرید ، آنها دوستان و یاوران یکدیگرند ، و هر کس از شما آنها را دوست و یاور خود گیرد از آنها خواهد بود ( و ستمکار است و ) بی تردید خداوند گروه ستمکاران را هدایت نمی کند."1    

در طول تاریخ یکی از موثرترین روش‌های دشمن برای از بین بردن حقوق ملت‌ها، نگه داشتن آنان در جهل و بی‌خبری است. دشمنان با استفاده از غفلت و بی‌خبری مردم از امور سیاسی و اجتماعی، می‌توانند به راحتی حقوق و مطالبات آنان را پایمال کنند. لذا از مهم‌ترین وظایف پیامبران، آگاهی دادن به امت‌ها بوده است. آنان به هر شکلی تلاش می‌کردند تا ضمن افزودن بر دانش و آگاهی مردم، با سنت‌ها و عقاید خرافی و نادرست رایج در جامعه که مردم را در نا آگاهی و غفلت نگه داشته بود مقابله کنند.  امیرالمؤمنین علی (علیه السلام)، بصیرت در میان مردم را دلیل گرویدن به حق و   روی گردانی از باطل می داند: "اِنما بَدءُ وُقوعِ الفِتَن أهواءٌ تُتَّبعُ وَاحکامٌ تُبتَدعُ یُخالَف فیها کتابُ الله؛ همانا آغاز پدید آمدن فتنه ها، پیروی از خواهش های نفسانی است و نوآوری در حکم های آسمانی، نوآوری هایی که کتاب خدا آن را نمی پذیرد"2؛ آن حضرت در ادامه تاکید می‌کنند که اگر حق و باطل در برابر مردم آشکار شود زبان دشمنان قطع می‌گردد. لذا کسانی که می‌خواهند مردم را گمراه کنند، باطل را به صورت خالص نمی‌آورند؛ آن را با حق می‌آمیزند در نتیجه، شیطان بر آنان چیره می‌شود.

اینکه در اولین آیات نازل شده بر پیامبر اکرم (صلوات الله علیه واله وسلم) سخن از خدا، انسان و دانش گفته شده نشان دهنده ی اهمیت دانش و آگاهی در زندگی انسان ها است.کشور عزیز اسلامی ما ایران، همواره در طول تاریخ مورد تاخت و تاز متجاوزان و زورگویان جهان بوده و هست و ملت غیور ما همیشه با قربانی کردن جان و مال و عزیزان خود در برابر این تجاوزات قهرمانانه ایستادگی کرده اند. اما امروزه قدرت‌های سلطه گر و متجاوز، برای رسیدن به اهداف سیاسی و اقتصادی خود از ابزارهای اطلاعاتی گسترده و پیچیده ای استفاده می‌کنند و این یعنی مسئولیت رسانه های داخلی ما بسیار سنگین تر از گذشته است.

یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه ها، آگاهی بخشی سیاسی و اجتماعی با توجه به شرایط داخلی و جهانی زمان حاضر است. برای اینکه افراد یک جامعه بتوانند در عرصه سیاسی و اجتماعی خود مشارکت لازم را داشته باشند نیاز به آگاهی و بصیرت روزافزونی دارند. از این رو رسانه ها با پوشش گسترده، می‌توانند افراد جامعه را برای مشارکت آگاهانه و عقلانی سازماندهی و آماده کنند تا ملت غیور و شجاع ما با حضور موثر خود، از پس بحران‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود به خوبی برآید.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۵
seyed hossein hovalhagh

وَ إِنَّ الشَّیاطینَ لَیُوحُونَ إِلى‏ أَوْلِیائِهِمْ لِیُجادِلُوکُمْ وَ إِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّکُمْ لَمُشْرِکُونَ... و شیاطین به دوستان خود مطالبى مخفیانه القا مى‏کنند، تا با شما به مجادله برخیزند؛ اگر از آنها اطاعت کنید، شما هم مشرک خواهید بود! (121) سوره مبارکه انعام

 اکنون پس از سی و هفت سال، اصلی ترین تهدید برای انقلاب ما پروژه نفوذ فرهنگی و نرم است. نقشه نفوذ و استحاله ی دشمن پروژه ی بسیار زیرکانه و خطرناکی است. چرا که توانسته اند بسیاری از افراد انقلابی ما را به راحتی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی جدا نمایند. آنان با هدف قرار دادن فکر و ذهن نخبگان و انقلابیون ما، به مرور زمان از آنها دشمنانی می‌سازند که ظاهری انقلابی و اسلامی دارند. که البته این همان نقشه قدیمی استعمار گر پیر است که با روشی تازه به اجرا گذاشته شده است.

درسی که جوانان غیور و انقلابی-ولایی ما طی هشت سال به دشمن صهیونیستی داده اند باعث شده تا دشمن هرگز به فکر جنگ نظامی نباشد. اما در عوض با حمله به افکار و اندیشه های جوانان انقلابی ما نقشه ی قدیمی خود را با روشی بسیار نرم و پنهانی به اجرا در می آورد.

در این زمینه حتی رهبر معظم انقلاب نیز مکرر، هشدار هایی در مورد تهاجم و شبیخون فرهنگی داده‌اند. ایشان در دیدار مسئولان و مدیران رسانه‌ ملی و اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما در مهرماه ۹۴ با تأکید بر اینکه تغییر باطن و سیرت به معنای تغییر انگیزه‌ها، شعارها، معارف انقلابی و اهداف بزرگ است، افزودند: در چارچوب اهداف جنگ نرمِ دشمن، باقی ماندن نام «جمهوری اسلامی» و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین‌کننده‌ اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه‌ قدرت جهانی باشد.“

دشمن صهیونیستی بسیار امیدوار است که بتواند با استفاده از جنگ افزارهای اینترنتی خود، این تغییر ذائقه را بوجود آورد و جبهه حق را از بین برده؛ یا لااقل با نفوذ و رخنه در میان نخبگان و انقلابیون ما اهداف جامعه اسلامی را تضعیف نماید و در نهایت از درون ملت ما را تسلیم، و تحت سلطه و سیطره خود در آورد. لذا با استفاده از ترفندهای بسیار زیرکانه ای جنگ افزارهای خود را به گونه ای فریبنده و اغواگرانه طراحی می‌کند تا بتواند ضمن کشتن حساسیت‌های لازم و ضروری، در عمق جامعه و در میان آحاد ملت نیز نفوذ کند. که البته در این میان افراد جاهل و بی بصیرت، در پیاده سازی نقشه های شوم دشمن بسیار موثرند.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۴
seyed hossein hovalhagh

رسیدن به کمالات انسانی و شکوفا شدن استعدادهای روحی و ایمانی، علمی و تخصصی در مسیر رضایت پروردگار از اهداف اصلی داشتن یک زندگی مکتبی است. اما تاریخ نشان داده است که همیشه اشخاص و یا نیروها و گروه‌هایی مانع از رسیدن به این مرحله از رشد انسانی هستند؛ آنان دشمنان ما محسوب می‌شوند... و در میان این دشمنان، خطرناکترین آن دشمنی است که همیشه اظهار دوستی می‌کند و ما هم او را رها کرده و سرگرم مشغولیت‌های زندگی خود باشیم. 

امروزه یکی از مهم‌ترین ابزارهای دشمن در جنگ نرم، فضای مجازی است که با زندگی مردم آمیخته شده و در بسیاری از خانواده‌ها، به عضوی جدید مبدل شده است. حضرت امام خامنه‌ای در مورد این فضا فرمودند:

«این فضای مجازی امروز از فضای حقیقیِ زندگی ما چند برابر بزرگ‌تر شده؛ بعضی‌ها اصلاً در فضای مجازی تنفّس می‌کنند؛ اصلاً آنجا تنفّس می‌کنند، زندگی‌شان در فضای مجازی است. جوانان هم سروکار دارند با فضای مجازی، با انواع‌ و اقسام چیزها و کارها، با برنامه‌های علمی‌اش، با اینترنتش، با شبکه‌های اجتماعی‌اش، با مبادلات و امثال اینها سروکار دارند؛ خب، اینجا لغزشگاه است. هیچ‌کس نمیگوید آقا جادّه نکش. اگر شما در یک منطقه‌ای جادّه‌ای لازم دارید، خیلی خب، جادّه بکش، جادّه‌ی اتوبان هم بکش امّا مواظب باش! آنجایی که ریزش کوه محتمل است، آنجا محاسبه‌ی لازم را بکنید. ما به دستگاه‌های ارتباطی خودمان، به مجموعه‌ی وزارت ارتباطات و شورای عالی مجازی -که بنده از آن هم گله دارم- سفارشمان این است. ما نمی‌گوییم این راه را ببندید؛ نه، اینکه بی‌عقلی است. یک کسانی نشسته‌اند، فکر کرده‌اند، یک راهی باز کرده‌اند به‌عنوان این فضای مجازی و به قول خودشان سایبری؛ خیلی خب، از این استفاده کنید منتها استفاده‌ی درست بکنید؛ دیگران دارند استفاده‌ی درست می‌کنند؛ بعضی از کشورها طبق فرهنگ خودشان این دستگاه‌ها را قبضه کرده‌اند. ما چرا نمی‌کنیم؟ چرا حواسمان نیست؟ چرا رها می‌کنیم این فضای غیرقابل کنترل و غیرمنضبط را؟»[1]

 

مقام معظم رهبری در 10 محور حکم دوم، راه را روشن کرده اند؛ اهتمام و سرمایه گذاری در ایجاد و توسعه انواع فناوری ها، ایجاد رشته های نوین دانشگاهی، تربیت نیروهای انقلابی متعهد و کارآمد، تسریع در راه اندازی شبکه ی ملی اطلاعات، سالم سازی و حفظ امنیت فضای مجازی و... از آن جمله اند؛ که اگر مسئولان محترم به همین 10 محور عمل کنند تمام مشکلات عمده در فضای مجازی کشور عزیزمان حل خواهد شد.

 فضای مجازی همان فضای واقعی است و آنچه در فضای مجازی اتفاق می‌افتد به سرعت اثرات خود را در زندگی بیرونی نشان خواهد داد. حتی دولتمردان، به خصوص وزرای ارتباطات، و فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی متوجه ضرر و زیان توجه و تکیه به شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی و پشت پا زدن به توانمندی جوانان ایرانی در تولید نرم افزارهای مشابه داخلی خواهند شد... البته قطعا بطن جامعه زودتر متوجه می شوند...

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۲۱
seyed hossein hovalhagh

در نظام تربیتی اسلام انسان بدون الگو تربیت نمی شود. اما امروزه برخی خانواده‌ها خود را از داشتن یک الگوی اسلامی محروم کرده‌اند و رفتار اقشاری از مردم ما هدفمند و الگو دار نیست.

درعصر جدید متاسفانه خانواده به عنوان نهادی بنیادین و مهم در بستر جامعه در از سوی موج های ضد فرهنگی تحمیلی از سوی کشورهای غربی مورد تهدید واقع شده و این خود هشداری است برای آیندگان.دست های پنهان در حوزه جنگ نرم که از آستین موسسات آمریکایی – صهیونیستی بیرون آمده است توانسته اند در راستای تغییر سبک زندگی با روش های مختلفی به‌اهداف عمده خود دست یابند.سایت ها و شبکه های به اصطلاح اجتماعی امروز توانسته اند ابزاری مناسب برای دشمنان اسلام و مسلمین باشند تا صهیونیسم جهانی در راه آندلسیزاسیونی کردن ممالک اسلامی بهره کافی و وافی را از تولیدات خود ببرد.

یکی از معضلات فضای مجازی که کمتر کسی بدان توجه داشته وجود سایت ها و حتی گروه هایی در برخی شبکه های ضد اجتماعی صهیونیستی می باشد که با وجود تعارض شدید با فرهنگ اسلامی ایرانی ما به‌صورت غیر مجاز در حال فعالیت می باشند برای نمونه سایت های فروش حیوانات خانگی بخصوص سگ وگربه است. یکی از مشکلات سالیان اخیر در شهرهای بزرگ، نگهداری از حیواناتی از این قبیل می باشدکه متاسفانه تبدیل به معضلی فرهنگی اجتماعی شده که حاصل تقلید کور کورانه از فرهنگ غرب است.

در اسفند سال ۱۳۸۹ طرحی در مجلس به تصویب رسید که گرداندن حیوانات خطرناک یا حیواناتی از قبیل سگ که برای سلامتی عمومی مضر هستند و یا نجس العین می باشند در اماکن و معابر عمومی و وسایل نقلیه ممنوع است و مرتکب شونده علاوه بر جزای نقدی به ضبط حیوان مذکور نیز محکوم میشود . همچنین نگهداری حیوانات مذکور در آپارتمان ها هم ممنوع است و... .

شاید برخی مطلع نباشند که سگ از نظر فقه اسلام جزء نجاسات شمرده شده و خرید و فروش آن حرام است البته در مورد سگ شکاری ویا سگ گله و مزرعه و.. حکم خرید و فروش آن متفاوت است، اما نجاست آن به قوت خود باقی است.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۹
seyed hossein hovalhagh

سوره مبارک کهف آیه 10

زیانکار ترین مردم آنهایی هستند که عمرشان رادر راه حیات دنیای فانی و تباه کردند و به خیال باطل می‌ پنداشتند نیکو کاری میکنند.

جنگ نرم چیست؟وبا علم سایبرنتیک چه ارتباطی دارد؟

و افسران جنگ نرم چه کسانی هستند ؟

علم سایبرنتیک

علم سایبرنتیک علم نوپایی است که موضوع آن بررسی و کنترل ارگانیسم های زنده ،مثل انسان،حیوان و حتی ماشین است.امروزه علم سایبرنتیک در جهان به عنوان یکی از علوم پیشرو که توانایی پاسخگویی به بسیاری از سوالات و ابهامات دنیای علم را دارد،مطرح میباشد،

مغز انسان از نظر اندیشه احتیاج به کنترل دارد و فردی که قدرت کنترل اندیشه اش را پیدا کند،میتواند مشکلات روانی خود را حل نماید.سایکو سایبرنتیک (سایکو =ذهن ، سایبرنتیک=راننده) میگوید مغز انسان دارای مکانیسمی هدف جو است که به فرمان ذهن در جهتی که خود فرد تعیین میکند به کار میافتد مثل خوشبختی و موفقیت یا بدبختی و شکست .

جنگ نرم

جنگ نرم یک جنگ اطلاعاتی،روانی،تبلیغاتی و جنگ سایبری است.جنگ نرم با شروع دوره انقلاب علوم وفناوریها ،خصوصا فناوریهای اطلاعات،ارتباطات، الکترونیک و رایانه ای که در سالهای اخیر طراحی شده ودر حال حاضر سیر تکاملی خود را طی میکند.

جنگ نرم در شکل امروزی خود ،مقابله وتلاشی  از طرف جبهه شیطانی باطل برای به نابودی و مذلت کشاندن و برگرداندن مسلمانان از راه نجات است که شیطان وعده آن را داده است .آنانی  که در جنگ نظامی حریف وحدت و ایمان ما نشدند حال در جنگ نرم سعی و توان خود را معطوف داشته که ضمن تضعیف باورها و اعتقادات وحدت ما را از بین ببرند.

با ذکر آنچه بصورت موجز دربالا بیان شد دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین علم را مسخر اغراض پست و شیطانی خود کرده اند و این چنین است که در بستر جنگ نرم آنچه مانع رسیدن به اهداف خویش می بینند را دشمن و از هیچ تلاش و کوششی برای از میان برداشتن آن کوتاهی نمی ورزند.

در سالهای اخیر محصولات فن آوری اطلاعات با نرم افزارهای جاسوسی که توسط سرویس های جاسوسی دولت های صهیونیستی در خانه ها و خانواده های ایرانی نفوذ عمیقی پیدا کرده است گواه این مدعاست که دشمن با تمام وجود قصد آن دارد ضربات مهلکی را بر بدنه مهمترین بنیان جامعه و یک یک افراد آن وارد آورد.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۴
seyed hossein hovalhagh

 

بسمه تعالی

(( وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ )) سوره مبارکه الحج آیه شریفه 40

براستی یاری رساندن به دین الهی، توفیقی خاص و هدایتی مستمر در این مسیر را از سوی حضرت حق را لازم می نماید. و این خود ملزوماتی را چه برای شخص و چه برای ابزار، روش و اهداف در این راه بدنبال می آورد.

شخص در طی طریق یاری و مدد رسانی به دین خدا باید بصیرت و شجاعت در عمل را در کنار هوشیاری دائمی قرار داده و مصلحت را منحصر به انجام مخلصانه تکلیف دانسته و از سرزنش هیچ ملامتگری نترسیده و چنان که می باید در این راه اهل صمود و مقاومت باشد.عنصر دشمن شناسی شرط لازم جهت ورود به این مهم است و آنچه که مجاهد فی سبیل الله باید بدان اهتمام ورزد شناخت و شناساندن دشمن و حربه های آن به عوام و خواص است.

در این میان یاری دین الهی به مبارزه با دشمنان آن نیز منجر می شود و دخول به چنین مواجهه ای قطعاً نیاز به تبیین صحیح از جنگ و شیوه جنگیدن خواهد داشت و این خود باب جدیدی را در عرصه مجاهدت در راه حق و حقیقت باز می نماید.

فضای مجازی نیز با توجه به اهمیت آن علی الخصوص تاکید ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفداء) که اهمیت آن را به اندازه اصل انقلاب اسلامی دانسته اند ازین قاعده مستثنی نیست و حتی می توان بیان داشت که با فراگیر شدن آن و مباحث مرتبط بدان، پرداختن به چنین موضوع حساس و پراهمیت و حیاتی باید به عنوان اولویت کار یک انسان مومن، معتقد و ملتزم قرار گیرد.این امر زمانی حائز اهمیت بیشتری می شود که دشمنان اسلام و مسلمین که خود ایجادکننده، مدیریت،کنترل و هدایت کننده این بستر بوده آنرا یک میدان جنگ دانسته و برای حضور و فعالیت خود یک نقشه راه و پیوست عظیم و حساب شده در عرصه های مختلف امنیتی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی طرح ریزی نموده و براین اساس در پیشبرد اهداف خود اقدام می نمایند.

اگر شخص مسلمان و معتقد نیز صحنه فضای مجازی را میدان قتال ببیند و بر خود وظیفه و تکلیف متصور شود که اینگونه نیز باید باشد، ضمن شناخت کامل باید به برنامه ریزی دقیق رهنمود و خویشتن را آماده ی حضور در چنین کارزاری نموده و همانند عالمی عامل حربه ها و نقشه های دشمنان را از میان برده و طرح و برنامه خود را پیاده سازد.

همانطور که قرآن کریم می فرماید : (( فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا )) در عاقبت امر کید و حیله شیطان و جنودش ضعیف است و راه به جایی نخواهد برد بإذن الله (( اللّهَ مُوهِنُ کَیْدِ الْکَافِرِینَ )) و همچنان که شیطان لعین رجیم گفت: ((قَالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِینَ / إِلَّا عِبَادَکَ مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ )) ملاک و معیاری است که بدانیم شیطان و جنودش که دشمنان اسلام، مسلمین و مستضعفین می باشند از ضعف ها و رخنه های موجود در ماست که در ما نفوذ و بر ما تسلط و سیطره می یابند، که چنان که هست از ناخالصی ها در میان ماست.در باب فضای مجازی و علی الخصوص بستر اینترنت نیز دشمنان حق و حقیقت بر مبنای نقاط ضعف ماست که به مانند راهزنان قاتل و فاجر چنین شبیخون گسترده ای را به راه انداخته و ضرباتی را به پیکره امنیت، اقتصاد، سیاست، اجتماع و فرهنگ وارد کرده و وارد می کنند. عمده نقاط مشخص و محرض ضعف را باید در عدم عمل به دستورات فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری دانست که مقتدری مظلوم در این میان است و اگر اوامر ایشان توسط سه قوه و نهادهای مرتبط اجرا میشد قطع به یقین امروز ما شاهد جولان دشمن در فضای مجازی نبودیم و آنچه می ماند قدرت نمایی ما در این عرصه بود.لذا واجب می نماید که افراد و آحاد مردم ضمن اطلاع از دستورات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها خصوصاً فضای مجازی آن را از مسئولین امر مطالبه نمایند که براستی راه نجات کشور در آنست.

فلذا باید دانست دشمنان تشنه به دین و خون ما از جهالت،خیانت و کم کاری یا بیهوده کاری مسئولین و عوام وخواص است که توفیقاتی کسب می کنند و اگر این نبود امروز ما به مدد پیروی محض و بی چون و چرا از اوامر نجات بخش قرآن کریم، حضرات معصومین(ص) و نائبان بر حق آخرین امام همام حضرت حجت(عج) حضرات امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه) و امام خامنه ای(اروحنه له الفداء) بر قله های نصر با صلابت ایستاده بودیم و می توانستیم با قدرت تاثیر خود را بر فضای مجازی تحمیل نماییم.

ما فدائیان ولایت ضمن اعلام بیعت جانانه با آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی و حضرت امام عظیم الشأن خمینی کبیر(سلام الله علیه) و ولی امر مسلمین و مستضعفین جهان حضرت امام خامنه ای(اروحنا له الفداء)، بیان می داریم راه حل رفع جهالت ها، خیانت ها، کم کاری و بیهوده کاری ها و عدم عمل به وظایف مسئولین و عوام و خواص را در مطالبه حداکثری و امر به معروف و نهی از منکر آنان می دانیم و ضمن مبارزه ی عالمانه، هوشمندانه، مبتکرانه، فعال و موثر در این عرصه خطیر، مطالبه گری را که از دستورات عالی مقام معظم رهبری می باشد به عنوان وظیفه و رسالت خویشتن دانسته و بر آن تاکید می نماییم.

جبهه وبلاگ نویسان مطالبه گر انقلاب اسلامی

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۷
seyed hossein hovalhagh