هوالحق

هوالحق
بایگانی

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است



«إِنَّ اللَّهَ لَا یَغْفِرُ أَن یُشْرَکَ بِهِ وَیَغْفِرُ مَا دُونَ ذَٰلِکَ لِمَن یَشَاءُ ۚ وَمَن یُشْرِکْ بِاللَّهِ فَقَدِ افْتَرَىٰ إِثْمًا عَظِیمًا؛ هر آینه خدا گناه کسانی را که به او شرک آورند نمی آمرزد ، و گناهان، دیگر را برای هر که بخواهد می آمرزد و هر که به خدا شرک آورد، دروغی ساخته و گناهی بزرگ مرتکب شده است.»1

در درون ما، هم عناصر فرشته خوی و هم عناصر سبعیت وجود دارد؛ لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِی أَحْسَنِ تَقْوِیمٍ. ثُمَّ رَدَدْنَاهُ أَسْفَلَ سَافِلِینَ.2

استعداد ترقی و تعالی و استعداد تنزل و سقوط در ما انسان ها در حد بی نهایت وجود دارد. اما فلسفه ی آفرینش و خلقت انسان این است که با اختیار خود انسان و با مجاهدت های انسانی آن استعدادهای مثبت و آن ارزش های الهی را رشد داده و بر آن خصلت های حیوانی غلبه پیدا کند و آنها را در جهت درست قرار دهد.

در دنیای کنونی شخصیت پردازی کاذب یکی از قدیمی ترین شیوه های استکبار جهانی است که اکنون با بکارگیری جدیدترین وسایل تبلیغاتی و رسانه ای جهان، مجددا در دستور کار دشمنان اسلام و مسلمین قرار گرفته تا آنچه را که نتوانسته اند با زور القاء کنند از طریق نفوذ فرهنگی اعمال نمایند. در حقیقت ام الامراض، همان رواج روز افزون فرهنگ استعماری است. 


در سال‌های اخیر رشد قارچ گونه شبکه های صهیونیستی و سایت های ضدتوحیدی در فضای مجازی ایران باعث شده تا تفکرات شرک آمیز با سرعت زیادی در حال گسترش باشد. سال هاست سایت هایی با عنوان خودشناسی یا شناخت قهرمان درون، ویژگی‌های شخصیتی خاصی را به جوانان و نوجوانان ما تلقین می‌کنند و سعی در القاء وجود خدایان بی شمار دارند (خدابانوی عشق و زیبایی، خدابانوی شکار و ماه، خدای خورشید، خدای جهان زیرین، خدای جنگ، خدای خدایان، خدا بانوی ازدواج)، و ده ها خدایانی از این قبیل...

شاید بیشترین تأثیر این القائات بر روی دختران بوده! آنان با تلقین به اینکه شما زنانی جنگجو هستید و در زندگی نیازی به حضور دایم مردان ندارید، شما قهرمان، زاده شده اید، شما همانند کودک آزاد و رها هستید، تعهدات زندگی مشترک حکم زندان را برای شما دارد، شما اهل کار و محیط کار نیستید، شما نوجوان ابدی در وجودتان، و معصومیت و پاکی در چهره تان قابل مشاهده است اما اعتماد به نفس کمی دارید و دروغ زیاد می گویید، شما مشخصا فاقد توانایی اظهار وجود هستید و به نوعی نامرئی و بی هویت و گمنام هستید، شما از کشتن انسان ها لذت می‌برید زیرا لحظه خروج روح از بدن به زیبای همان لحظه دمیدن روح در جسم است، شما احساس غریزه مادر بودن و مادر شدن را ندارید... و هزاران تلقین نادرست دیگر و القاء شخصیت کاذب به جوانان و ساختن شخصیت دروغین برای آنان باعث می‌شوند که جوانان اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و با باور اینکه شخصیت آنان همین است که در این سایت گفته شده، هرگز به دنبال خود سازی و رشد و تعالی نمی روند. تلقین اینکه شما رفتارهای سلطه جویانه، سختگیرانه و مستبدانه ای دارید باعث می‌شود که هرگز زیر بار حرف حق نخواهند رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۳
seyed hossein hovalhagh



امام خامنه ای (مدظلّه العالی) :

"پی گیری کردن، مطالعه کردن، درباره ی مسأله اندیشیدن، آن راپخته کردن، راه کار اجرایی را برای آن جستجو کردن، برای طرحش با مراکز دست اندرکار و مجری تلاش کردن و فعالیت کردن و بالاخره خود وارد میدان کارشدن و در کنار آن، مطالبه و طلب کاری و مدعا داشتن؛ این ها جزء وظایف و تکالیف جوان است که این را بایستی جوان ما درک کند. "۱

امروزه با توجه به پیشرفت سریع علم و بالا رفتن سطح آگاهی عمومی ملت های جهان، بیش از یک قرن است که استعمارگران از طریق برنامه ها و سیاست های فرهنگی، روش نفوذ در کشورها را تغییر داده اند و تلاش می کنند از راه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به اهداف شوم خود برسند؛ چرا که فهمیده اند بهترین راه نفوذ در سایر کشورها، نفوذ در فرهنگ و استحاله ی درونی آنهاست. دشمنان می خواهند فرهنگ و ارزش های مورد پسند خود را، به عنوان الگوی مترقی در جامعه هدف جلوه داده و از این طریق به راحتی معیارهای بومی و ملی کشورها را مورد هجوم و شبیخون قرار دهند. بنابراین برای پیروزی در این تهاجم و نبرد نیاز به مهم ترین، دقیق ترین و راحت ترین ابزار جنگ روانی دارند و آن، شناخت و مطالعه روحیّات و خُلقیّات کشور مورد تهاجم می باشد تا بتوانند با محاسبه دقیق تری به جنگ علیه آن کشور بپردازند.

 

 در عصر کنونی، هیچ ابزاری مانند فضای مجازی و شبکه های به اصطلاح اجتماعی حاصل از آن، به این قدرت و سرعت نمی تواند به تحقق این جنگ روانی کمک کند؛ به گونه ای که به راحتی در این جاسوس کده های همیشه همراه، نقض حریم خصوصی و حقوق شهروندی و همچنین جاسوسی اتفاق می افتد؛ و این در حالی است که هیچ دولت و هیچ قانونی، در هیچ کشوری نمی پذیرد که یک سرویس جاسوسی_تروریستی، اطلاعات مردم و مسئولین و سازمان هایشان را تخلیه کند و منجرِّ به خطر انداختن امنیّت ملّی آن کشور شود.

از جمله نرم افزارهای جاسوسی جمع آوری اطلاعات۲، شبکه فیس بوک و سرویس های موبایلی و اشتراک عکس آن کمپانی صهیونیستی یعنی "واتس اپ" و "اینستاگرام" است که مدیریت تمام این مجموعه ها به عهده "مارک زوکربرگ" تأثیر گذارترین صهیونیست جهان می باشد. جالب است بدانید تنها ده درصد افراد فعال در این شبکه های ضد اجتماعی_صهیونیستی، آمریکایی اند! اصولا روش کسب درآمد این شرکت ها، استفاده از داده های رد و بدل شده و کاوش میان آن هاست و این درحالی است که در این شرکت ها حقوق مردم قابل استیفا نخواهد بود.

 

مدیران صهیونیستی این شبکه های ضد اجتماعی به دنبال رسیدن به مهم ترین هدف خود یعنی "گسترش صلح به سبک صهیونیستی" می باشند که در پشت پرده وحقیقت این شعار سیاست مدارانه و وحشیانه، نه تنها خبری از صلح نیست بلکه جنگ وکشتار خونین میلیون ها مسلمانِ فلسطینی، لبنانی، یمنی، سوری، افغانی، میانماری، نیجریه ای و هزاران هزار مسلمان دیگر در نقاط مختلف دنیا، تجاوز به سرزمین و خاک آنان و بیرون کردن از سرزمین هایشان است که همگی در راستای هدف تبدیل اسرائیل منفور، نامشروع و کوچک به اسرائیل بزرگ می باشد! این دشمنان خبیث، ایران اسلامی را بزرگ ترین خطر بر سرِ راه رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود می دانند؛ بنابراین با سعی به نفوذ در ایران و ایجاد زمینه برای استحاله فرهنگی و با استفاده از ابزار جنگ روانی در صدد برطرف کردن این مانع می باشند. سرویس های جاسوسی_تروریستی دولت های صهیونیستی با بکارگیری تمامی جذابیت های ممکن همانند شبکه های ضد اجتماعی و ماهواره ای آمریکایی_صهیونیستی، نهایت خدمت رسانی را به دشمنان اسلام و مسلمین در راستای رسیدن به اهداف شوم و شیطانی شان انجام می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۸
seyed hossein hovalhagh


 «وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛۱ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است.»

بحث ضدامنیتی و ضددین بودنِ یک نرم افزار، گروه و تشکیلاتی که رسما خودشان را دشمن سرسخت یک ملت و نظام، معرفی می کنند؛ اهمیت بسیار بالایی دارد. وقتی دشمن خود در مورد مالک یک یا چند نرم افزار اعلام می کنند: "مارک زوکربرگ _مالک جوان فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس اپ_ اولین یهودی تاثیرگذار در دنیاست" و نتانیاهو در مقابلش خم می شود و القابی چون "پسر خوب یهود و امید غلبه تفکر یهود بر جهان"، را به او داده اند، یعنی ما تبر را به ریشه خواهیم زد.


اینستاگرام چشمی مسلط بر جهان
پس از گذشت ده سال از ساخت فیس‌بوک _اولین دستاورد زوکربرگ_ تحلیلگران آمریکایی اذعان دارند که این نرم افزار به "سیا" کمک می‌کند تا بداند که افراد قصد دارند در چه مکانی و در چه زمانی دست به انجام چه کارهایی بزنند و باعث صرفه جویی در هزینه های سازمان "سیا"  شده است.

مطمئنأ این تحلیلگران در سال های آتی جملاتی بسیار گسترده تری در مورد اینستاگرام خواهند گفت: "قدرتمندترین ابزاری که توانستیم مردم را حتی در اتاق خواب هایشان کنترل کنیم."، "در جهت منافع صهیونیزم جهانی و دولت آمریکا برای از بین بردن حرکت های مقاومت و آزادی خواهانه در جهان با استفاده از این ابزار به پیروزی های بزرگی دست یافتیم."، "اعتقادات جوانان را به اسلام و خدا و مذهب نابود کردیم و آنچه را که مد نظر ما بود _شیطان پرستی و تقویت هوا و هوس_ را جایگزین کردیم"، " اینستاگرام چشمی مسلط بر تمام جهان، تمامی رفتارها و گفتارهای شما مقابل چشمان ماست" و...!

چگونه است که یک جوان یهودی-آمریکایی و عضو انجمن برادری یهودیان «آلفا اپسیلون پی» که البته خود را آتئیست (ضد خدا) می داند. می تواند با نرم افزارهای جاسوسی خود در فضای مجازی ما جولان دهد و هیچگونه عکس العملی در دولتمردان ما دیده نشود؟!!

این عجیب نیست که وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران، تمام هم و غمش، از فیلتر خارج کردن ابزارهای جاسوسی_صهیونیستی باشد؟!!

از یک طرف به دنبال از فیلتر خارج کردن توئیتر این ابزار نحسی که حضرت آقا مستقیمأ از فتنه گر بودن آن نام بردند؛ است! و از طرفی برای دور زدن فیلترینگ تلگرام فیلتر شکن های داخلی قوی را فعال می کند تا همه به راحتی وارد تلگرام صهیونیستی شوند!!! و از طرفی دیگر نیز هر چند وقت یکبار اعلام می کند که فیلتر اینستاگرام این فحشاخانهِ صهیونیستی، به هیچ وجه در دستور کار ما نیست! نام اینگونه رفتارها را اگر خیانت نگوییم چه باید بگوئیم؟!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۲
seyed hossein hovalhagh


آیا کسی که برای کشور دشمن قسم وفاداری یاد کرده است! می تواند خدمتگزار این ملت و اسلام و انقلاب باشد؟!!


وزارت اطلاعات ایران، تا کنون نام 240 مدیر دو تابعیتی ایرانی با پست های کلیدی را منتشر نموده.


 47 مورد از این دو تابعیتی‌ها در مراکز دولتی و حکومتی، 37 مورد در پست‌های دولتی، 28 مورد در مراکز حساس و دولتی، 13 مورد در مراکز علمی، دانشگاهی و آموزشی و 12 مورد در مراکز نظامی حضور دارند.

#خیانت

#جاسوسی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۵
seyed hossein hovalhagh


ایران؛ کشوری که اسطوره مقاومت هاست، کشوری که توپ و تانک و جنگ تحمیلی نتوانست آن را از اهداف اسلامی حتی یک قدم به عقب براند، امروزه در زیر نوازش های شوم شبکه های رنگارنگ صهیونیستی به غفلتی عمیق فرو رفته است!

و بدین صورت صاحبان شبکه های تروریستی_صهیونیستی که از رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی مأیوس گردیدند، با تغییر تاکتیک نظامی به جنگ نرم، افکار و اعتقادات نسل جوان و نوجوان انقلاب را مورد تهاجم قرار داده اند! این تهاجم شوم با شبکه های به اصطلاح اجتماعی هم چون واتس اپ، وایبر، توئیتر، یوتیوپ، اینستاگرام، تلگرام و... آغاز شد. آری! دشمن صهیونیستی چنان به آرایش پیاده نظام شیطان پرداخته است که کمتر کسی باور می کند این جاسوسکده های صهیونیستی خطراتی به مراتب بیشتر نسبت به جنگ نظامی دارند و می بایست رعب و وحشتی دو چندان در دلها ایجاد کنند... با این اوصاف و در کمال تعجب، عده ای از مسئولین به دلایلی نامعلوم مُهر خاموشی بر لب زده اند و در مقابل دولت های صهیونیستی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، سر تعظیم فرود آورده اند!

این سکوت مشکوک، کار را به جایی رساند که تعداد شبکه های به اصطلاح اجتماعی صهیونیستی (بخوانید جنگ افزارهای صهیونیستی) با هدف جاسوسی و با رشدی قارچ گونه در طی چند سال از 3 عدد به 125عدد رسیده و افکار کودکان و جوانان ما را مورد هجوم قرار داده اند! این در حالی است که حتی کشورِ غرب زده ای مانند کوبا که ادعای دموکراسی و آزاد اندیشی دارد، جستجوگرهای یاهو و گوگل را فیلتر کرده است! همچنین کشور کمونیستی چین جنگ افزار اینترنتی تلگرام را مسدود نموده است! دولت نامشروع اسرائیل با منع سربازان خود از عضویت در واتس اپ، نشان از رسوایی امنیتی این نجس افزارها می دهد! و این چنین زیرکانه با تحریم نجس افزارهای صهیونیستی، ملت و فرهنگ خود را از عواقب نقشه های شوم و خودساخته حفظ کرده اند! نقشه های شومی که به طور خاص، به منظور تخریب فرهنگ و اعتقادات جوانان مسلمانان و در رأس آنان جوانان مسلمانِ شیعیِ ایرانی طرح ریزی شده اند!

گواه این ادعا، وجود سرور تلگرام در کشور سلطنتی انگلستان است. اما روباه صفتان بریتانیایی علاوه بر اینکه در این جاسوسکده همیشه همراه صهیونیستی کاربری ندارند، با ایجاد اینترنت خانواده پسند و تجهیز آن به قفل مخصوص والدین در فضای مجازی و شبکه های اینترنتی، نظارتی نا محسوسی بر کودکان و نوجوانان انگلیسی دارند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۶
seyed hossein hovalhagh


فَکَیْفَ إِذَا تَوَفَّتْهُمُ الْمَلَائِکَةُ یَضْرِبُونَ وُ جُوهَهُمْ وَ أَدْبَارَهُمْ. ذَلِکَ بِأَنَّهُمُ اتَّبَعُوا مَا أَسْخَطَ اللَّهَ وَکَرِهُوا رِضْوَانَهُ فَأَحْبَطَ أَعْمَالَهُمْ. پس چگونه [تاب مى‏آورند] وقتى که فرشتگان [عذاب] جانشان را مى‏ستانند و بر چهره و پشت آنان تازیانه مى‏نوازند. زیرا آنان از آنچه خدا را به خشم آورده پیروى کرده‏اند و خرسندیش را خوش نداشتند پس اعمالشان را باطل گردانید."۱

آنچه به طور اعجاب انگیز و باور نکردنی زمینه ی نفوذ "رسانه های بیگانه " در بستر خانواده ها را فراهم می آورد، مجموعه ای هدفمند از القائاتی است که از سوی قدرت های استکباری و با هدف نهایی فروپاشی ارکان و پایه های نظام جمهوری اسلامی شکل می گیرد. لذا صهیونیسم رسانه‌ای می کوشد تا در این زمینه از سایر بسترهای عوام‌ فریب خود نیز کمک بگیرد! تأسیس شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، تهیه و تولید سریال های تلویزیونی با اهدافی خاص و از پیش تعیین شده، ترویج و تبلیغ کتب ممنوعه در فضای مجازی، تهیه و انتشار تصاویر مستهجن، ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی سازی روابط دختران و پسران، هویت زدایی از مفهوم خانواده، تعصب زدایی و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده، پی ریزی و ایجاد آمادگی ذهنیِ تفکر شیطان پرستی در نوجوانان و جوانان و... تنها بخش کوچکی از خباثت و خیانت استکبار جهانی و عوامل دست نشانده ی آنان است! 

 

اما هدف دشمن صهیونیستی به طور خاص، ایجاد نوعی سلیقه و نیاز در افراد، علی الخصوص قشر نوجوان است! لذا در اولین گام به این عطش شدت می بخشد و با عرضه ی انواع شبکه های ضد تعاملی و صرف هزینه های گزاف، چنان نوجوان را به سمت جاسوسکده های صهیونیستی سوق می دهند؛ گویی پاسخ همه ی نیازها، کنجکاوی ها و سوالات نوجوانی در این بستر به ظاهر زیبا و البته مهلک و خطرناک نهفته است! سپس با اشاعه ی سوء فرهنگ‌ها و تحمیل نرم آن به عنوان یک فرهنگ نوین و غالب، شخصیت، رفتار، صحبت‌ها، نوع پوشش، سرگرمی ها... و در یک کلام عقاید و باورهای دینی و مذهبی نوجوان را متزلزل می سازند! و سرانجام در گام آخر با ترویج فرهنگ مادی‌ نگر و لذت‌ جو و فردگرایانه ی غربی، مبتنی بر کاهش تعلقات دینی و اخلاقی در نوجوانان، زمینه ی انحطاط و سقوط در بساط شیطان فراهم شده و هویت ملی نوجوان، تحت الشعاع تفکرات "سکولاریستی" قرار می گیرد! و این یعنی خالی کردن ذهن او از دین و مذهب و به عبارت ساده تر" اشاعه ی دین زدایی!" اما نقشه پلیدانه ی دشمن صهیونیستی به این جا ختم نمی شود! بلکه با کمک مزدوران خائن و وطن فروش و با بی شرمی تمام، شروع به ایجاد فرقه هایی ساختگی می کند! و این بار هم با شبهه افکنی و گسترش انحرافات اعتقادی، اخلاقی و با ترویج آزادی به شیوه فساد و بی بند و باری، چنان به سست کردن عقاید و بنیان خانواده می پردازد که مسائلی چون خیانت، تجمل گرایی، مدگرایی، مصرف گرایی، بارداری قبل از ازدواج، سقط جنین، زندگی انفرادی به جای زندگی همراه خانواده، اشتیاق به مصرف مواد مخدر و توهم زا و در نهایت کم رنگ شدن نقش و احترام  والدین، ساده، عادی و بی ارزش جلوه کنند! این گونه آنان نیت پلید و خائنانه ی خویش را به منصه ی ظهور می رسانند! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۴
seyed hossein hovalhagh


«أَلا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ: آگاه باشید، تنها با یاد خدا دل‌ها آرامش مى‌یابد!»1 

داشتن خاطری آرام و ذهنی آسوده آرزوی هر انسانی است. بسیاری از تلاش‌های بشریت نیز برای رسیدن به این هدف است. در آموزه‌های دینی، رسیدن به این هدف تنها در گرو رشد معنوی است؛ برخلاف بسیاری از مکاتب مادی که رسیدن به آرامش را در گرو رسیدن به ثروت بیشتر و مقام بالاتر و...، می‌دانند

به طور خلاصه می توان گفت طبیعت انسان ها و محیطی که در آن رشد می کنند کاملا با هم متفاوت است.

هر محیط آموزش هایی به افراد می دهد.(خانه، محل کار، مدرسه، دانشگاه، فضای مجازی و...)  این اموزش ها  گاهی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم باعث ایجاد گرایشاتی در افراد می شود.


اما دین و شرع مقدس می گوید بر اساس بینش مادی که همان گرایش ها و سلیقه های مادی است رفتار نکنید! چرا که این سلایق از محیط آموزش و تبلیغات گرفته شده در حالی که آرامش و امنیت در داشتن بینش معنوی است.


در بینش های مادی، بازی می شود شغل. بسیاری از سرگرمی های هنری و... می شود شغل. چرا که تمام هدف خود انسان است.

اما دین تمام کارهای غیر مفید و آنچه که نداشتنش ضرری نمیزند و داشتنش هم منفعتی ندارد را شستشو و تخلیه می کند و کمالات را جایگزین آنها قرار می دهد.


شما می بینید لذت های مادی به سرعت تمام می شوند و در بسیاری از موارد آثار سوء آنها باقی می ماند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۳
seyed hossein hovalhagh



من نام لم ینم عنه

هر که آسوده بخوابد دشمن او بیدار و هوشیار است1


 امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) اولین و بزرگترین دشمن انسان ها را نفس خود انسان می داند. دشمنی که همیشه و همه جا، از بدو تولد تا هنگام مرگ کنار انسان است.

  اگر انسان بتواند این دشمن بزرگ وبی رحم و فریب کار را مهار کند و آن را به زمین بزند قطعا دشمنان بیرونی انسان نمی‌توانند انسان را از پای درآورند. و باعث گمراهی و نابودی او شوند.

 دشمنان بیرونی فقط از طریق تحریک و تهییج این دشمن درونی، می توانند به اهداف شوم خود برسند، لذا اسلام تاکید فراوانی به تهذیب و کنترل نفس دارد.


اما دومین دشمن بزرگ انسان در نهج البلاغه، شیطان رجیم معرفی شده است. کسی که قبل از ورود انسان به عالم خاکی، شمشیر دشمنی را از رو بسته و قسم خورده که تا قیامت انسان ها را گمراه خواهد کرد.


 جامعه ای که انسان ها نتوانند بر نفس خویش چیره شوند و عنان آن را در دست بگیرند، باید فاتحه انسان ها و انسانیت خوانده شود، زیرا خدای این افراد، نفس ها و امیالشان خواهد بود و جولانگاه امنی برای شیطان هستند...


مولا امیرالمؤمنین (علیه السلام) در خطبه قاصعه، به انسان ها نسبت به دشمنی های شیطان هشدار می دهند و می‌فرمایند: "ای بندگان خدا از دشمنی با خدا پرهیز کنید، مبادا شما را به بیماری خود مبتلاء سازد و با ندای خود شما را به حرکت در آورد و با لشکرهای پیاده و سواره خود بر شما بتازد و به جان خودم سوگند که  شیطان تیر خطرناکی را برای شکار شما در چلّه کمان گذاشته و تا حَدِّ توان کشیده و تا نزدیکترین مکان شما را هدف قرار داده است."

متأسفانه مدتهاست که این تیر به قلب افراد زیادی اصابت کرده و اکنون در سپاه شیطان حرکت می کنند. 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۳
seyed hossein hovalhagh



جهانِ طبیعت و مادی که انسان ها در آن زندگی می کنند دارای دو جنبه است. جنبه ای اخباری دارد که خبر از هست هاست و از آن تعبیر به واقعیت ها می کنند، ولی جنبه ی مهمتری نیز در این عالم هستی وجود دارد که با رویکردی ارزشی، سخن از باید ها و نباید ها به میان می آورد و از آن تعبیر به حقیقت می کنند. اگر جامعه ی انسانی خصوصا جامعه اسلامی و شیعی بخواهد پیشرفت کند و حرکت سودمند داشته باشد باید به وضع موجود و واقعیت ها و هست ها اکتفا نکند و همیشه به دنبال رسیدن به بایدها وحقیقت ها باشد. یک انسان آگاه و بیدار همیشه به دنبال حقیقت است. آنچه باعث می شود میل به حق همیشه زنده بماند، مطالبه حق می باشد.

مطالبه گری امری است که با ماهیت انسانِ مسلمانِ شیعه آمیخته است و از اوصاف ذاتی اوست، وآنچنان اهمیت ویژه ای دارد که مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این باره می فرمایند: "...جوان باید مطالبه کند."

اکنون که مطالبه گری یک تکلیف الهی است، بر ما جوان های شیعی ولایی فرض می باشد که صدای خود را با زبان کلمات و نوشته هایمان به گوش متصدیان امر برسانیم؛ همانطور که نسل قبل از ما با خون خود صدایشان را به جهانیان رساندند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ودیعه نهادند.

 

 اسلام آخرین دین الهی است که توسط پیام رسان وحی به جهانیان ابلاغ شده است و قرار است "لیظهره علی الدین کلّه" باشد، پس عقلاً باید احکام و قوانین آن همیشه در همین راستا باشد. لازم است بدانیم که احکام اسلام بر دو قسم هستند:

۱-    احکام اولیه که حکم آن در صورتی قابل اجراست که با احکام دیگر تعارضی نداشته باشد.

۲-    احکام ثانویه که حکم آن ها با احکام دیگر تعارض ندارد و اگر هم ظاهرا با حکم دیگر تعارض کند، همیشه مقدم است.

مثلا وجوب وضو که حکمی اولیه است زمانی قابل اجراست که با مسأله دیگر تعارض نداشته باشد. حال همین حکم وجوب وضو، اگر ضرر داشته باشد، قاعده ی لاضرر که از احکام ثانویه است مقدم بر وضو می شود و تا ضرر باشد، وضو از وجوب ساقط می شود.

یکی از احکام ثانویۀ بسیار مهمی که مورد پذیرش همه علمای اسلام قرار دارد، "قاعده نفی سبیل" است. خداوند در سوره نساء آیه ۱۴۱می فرمایند: «ولن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا»؛ "لن" برای نفی ابد است و "سبیل"را نیز مفسران بزرگ، به معنای قانون می دانند. پس آیه شریفه می فرماید که خداوند هیچ قانونی را که باعث تسلط کافران برمسلمانان شود، تشریع نفرموده و اجازه آن را صادر نکرده است. پس هر قانون، قرارداد و یا قراری که باعث تسلط فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامیِ کافران بر مسلمانان شود از لحاظ حکمِ وضعی، محکوم به بطلان است و از لحاظ حکم تکلیفی محکوم به حرمت است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۷
seyed hossein hovalhagh

 "وَ خَسِرَ هُنالِکَ الْمُبْطِلُونَ. در قیامت اهل باطل و اتلاف گران وقت زیان خواهند دید."1

امام علی (علیه السلام) می فرمایند: "در غفلت یک انسان همین بس است که همت و تلاش خود را صرف چیزی کند که به دردش نمی خورد و به کارش نمی آید."2



امام خامنه ای (مد ظله العالی) نیز سفارش می کنند: وقتتان را بیهوده به هدر ندهید. خیلی از بچه های جوان ما -دانشجو و غیر دانشجو- وقت هایشان را هدر می دهند، در این شبکه های اجتماعی و مانند این ها می گردند. یا در بعضی جلسات بیهوده ی بحث و جدل های این جوری می نشینند. وقتتان را هدر ندهید، وقتتان را درست مصرف کنید، هم به درس برسید و هم به کار تشکیلاتی برسید. به هر دوی این ها باید برسید.3

تشکیلاتی کار کردن به معنای مسئولیت پذیری، نظم، پرهیز از خود محوری، عدم تناقض در حرف و عمل و گروهی کار کردن افرادی همفکر و هم هدف است. هیچ کار مهمی در دنیا بدون تشکیلات، پیش نمی رود. انقلاب اسلامی ایران هم سال ها با هدایت و راهنمایی های رهبر کبیر انقلاب، همراه با تشکیلاتی بسیار گسترده و هدفمند پیروز شد.


کارکرد پیدا و نهان فضای مجازی

 شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی نیز با تشکیلاتی بسیار عظیم، از جمله ابزارهای متعدد فضای سایبری هستند که در خدمت استراتژی های مقابله جویانه آمریکا و صهیونیسم جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته اند و کارکردهای امنیتی دارند.

 به جهت تشریح این موضوع باید افزود که قطعاً شبکه های ضداجتماعی در حال حاضر، ابزارهای قدرت جنگ نرم آمریکا و صهیونیستم جهانی در فضای مجازی هستند که با ایجاد ارتباط بین افراد مختلف، با سطوح مختلف دسترسی، همانند فضاهای واقعی، به وجود آمده اند و دارای کارکردهای آشکار (برای کابران) و نهان (برای استراتژی های امنیت ملی آمریکا) هستند. ایجاد ارتباطات جمعی و میان فردی، تشکیل اجتماعات مجازی، اطلاع رسانی، تبادل اطلاعات و نظرات و... از کارکردهای آشکار این فضاها هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۵۷
seyed hossein hovalhagh