هوالحق

هوالحق
بایگانی

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

به نشانه اعتراض، رأی نمی دهیم

 

 روی سخنم با کسانیست که به نشانه اعتراض و یا از روی ناامیدی از بهبود اوضاع، میگویند رای نمی دهیم،

زمانه زمانه غربال است. کوچکترین اهمال و کوتاهی در انتخابِ حق، باعث سقوط می شود. اگر حق را بشناسیم هرگز پشت انقلاب را خالی نمی کنیم.

هموطنان عزیزی که می گویند رآی نمی دهیم! آیا واقعا فکر می کنید اگر این حکومت صدمه ای ببیند دشمنان به شما اجازه می دهند که بشینید فکر کنید که چه نوع حکومتی می خواهید؟!!! میدانید حمله داعش به سوریه، درست زمانی شروع شد که دشمنان احساس کردند مردم سوریه با نظام حاکم، همراه نیستند؟ مردم سوریه هزینه های زیادی دادند تا فهمیدند امنیت گاهی با دادن سر حاصل می شود و گاهی با دادن رای. دشمن کافیست احساس کند که ملت ما با این نظام مشکل دارد. از هم اکنون آماده شده اند و پیام داده اند "شما رأی ندهید سرنگونی نظام با ما"!!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۰۲
seyed hossein hovalhagh

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا

 

شعب ابی طالب نماد انتها و تمامیت مکر دشمنان اسلام است، آنگاه که مسلمانان به خاطر عدم تثبیت جایگاه خود و تعداد اندک شان اجازه و اذن الهی برای جهاد نداشتند و تنها تجویز الهی برای برون رفت از مشکلات جامعه نوپای اسلامی، مأمور به صبر در برابرمشکلات طاقت‌فرسایی که از سمت دشمنانی تحمیل می‌شد، بودند. کسانیکه رابطه خونی با پیامبر خدا داشتند. آیه ۲۶انفال

 در چنین شرایطی قریش با محاصره اقتصادی آخرین ضربه ی مهلک و جانکاه خود را بر پیکره جامعه توحیدی آن دوران وارد نمودند. محاصره ی اقتصادی که سه سال طول کشید. گرسنگی، سرما و گرمای طاقت‌فرسای صحرای حجاز، تورم چند برابری قیمت های اجناس و بیماریها، کمترین آثار این محاصره بود.

 اما بعد از صبر و استقامت این وعده الهی بود که مسیر شکست این حصار را فراهم نمود و موریانه ها مأموریت الهی یافتند تا عهدنامه مشرکین در باب محاصره اقتصادی را نابود کنند چیزی جز باسمک اللهم باقی نگذارند. شرایط شعب ابی طالب با دو رمز صبر و امداد الهی تهدیدهای قریش، قوی ترین دشمنان اسلام را تبدیل به فرصتی نمود که در سال دوم هجری مسلمانان در مقام بدریون وارد میدان جهاد با مشترکان شدند. ۳۹.۴۰حج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۴۳
seyed hossein hovalhagh