هوالحق

هوالحق
بایگانی

۵۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است



مراقب باشید در کودک کشی های صهیونیسم ها شریک نشوید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۵۹
seyed hossein hovalhagh
یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت؛

مروری بر تعریف این شبکهشبکه ملی اطلاعات، شبکه ای بومی و ملی است و شامل یکپارچه و به هم پیوسته از مراکز داده ی دولتی و خصوصی، زیرساخت های ارتباطی سخت افزاری و نرم افزاری، شبکه ها و منابع اطلاعاتی مختلف است که در داخل کشور بر روی بستر فیبر نوری، با میزبانی در داخل کشور، با یکدیگر ارتباطی بسیار پر سرعت دارند.
به گزارش جبهه اقدام؛ با پیشرفت روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)1 و استفاده از آن موجب شده است تا این فناوری به عنوان ابزاری رقابتی، به بخش اصلی از زیر ساخت یک کشور تبدیل شود. شبکه وسیع اطلاعاتی ابزاری است از تمامی نقاط جهان با کمترین محدودیت در دسترسی به اطلاعات، که نظارت گسترده و اداره آن همواره مورد بحث بوده است و ایجاد امنیت اطلاعات کاربران عضو در آن، دغدغه اصلی کشورهای مختلف محسوب می شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۱
seyed hossein hovalhagh

تلاش آمریکا برای تکرار ماجرای لیبی در ایران




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۹:۵۹
seyed hossein hovalhagh
سخنرانی سانسور شده سید مرتضی آوینی



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۷
seyed hossein hovalhagh


سوال:

با توجه به تاکید رهبری به منظور فعالیت در عرصه فضاهای مجازی در صورت خروج از نرم افزارهای صهیونیستی چطور می شود به این ندا لبیک گفت؟

پاسخ: 

مقام معظم رهبری دستور به حضور در فضای مجازی داده اند نه حضور در هر فضایی...

ما نباید فضای مجازی را معادل با چند تا سایت و نرم افزار صهیونیستی بدانیم.

اینها محصول فن آوری فضای مجازی هستند نه خود فضای مجازی...

ما اگر هنر داشته باشیم خیلی کارها میشود کرد، همانطور که بقیه هم توانستند. 

 باید باور داشته باشیم که اولاً باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین نشویم ثانیاً باعث تقویت جبهه خودی باشیم...

فضای مجازی فضای گسترده ای است و منحصر در این چند نرم افزار و سایت نمیشود...

پس باز هم تکرار می کنیم کسی نگفته از فضای مجازی خارج شوید. می گوییم از جاهایی که باعث تقویت دشمنان اسلام و مسلمین می شوند خارج شوید...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۹:۴۲
seyed hossein hovalhagh
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۷:۲۰
seyed hossein hovalhagh
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۱
seyed hossein hovalhagh


جاسوسی بر مدار قانون نداری!!!

ما به عنوان جوانان این مرز و بوم از شما مسئولین انتظار داریم که با فیلترینگ این فحشاخانه های همیشه همراه، امنیت، اعتقاد، عفت و حیا و غیرت را به جوانان این مرز و بوم باز گردانید!

 امام خامنه ای حفظه الله در تاریخ 13/4/95 ابزار های جدید در فضای مجازی را ابزارهایی برای "مهندسی اطلاعات"و "تسلط غرب بر فرهنگ ملت ها" بر شمردند و فرمودند: "این ابزار ها البته می توانند مفید باشند اما باید سلطه ی دشمن را  از آن ها سلب، و به گونه ای عمل کرد که فضای مجازی به وسیله ای برای نفوذ و سلطه ی فرهنگی دشمن تبدیل نشود."

عصر حاضر را عصر "انفجار اطلاعات" نامیده اند؛ چیزی که تولید، نگه داری، پردازش و تبادل اطلاعات را سهل تر و ارزان تر نموده است، فناوری اطلاعات است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۵
seyed hossein hovalhagh
یکی از اعضای جبهه اقدام در یادداشتی بیان داشت:


ریشه ی فتنه ها را باید خشکاند

مسئولین دولت و شورای عالی فضای مجازی باید هرچه سریعتر خود را در عمل به قانون و حفظ امنیت عمومی و ملی موظف دانسته و علاوه بر ترک زمین و پازل طراحی شده توسط دشمن، سد محکمی را در برابر سیل برنامه­ های ضد اجتماعی ایجاد نمایند و این نیز جز با پیاده سازی شبکه­ ی ملی اطلاعات، فیلتر نمودن جنگ افزارهای اینترنتی-صهیونیستی، قرار دادن اینترنت سالم، ارزان، سریع، امن و همیشه در دسترس کاربران ایرانی امکان پذیر نخواهد بود.

 "و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم: دشمنان شما همواره با شما در جنگ هستند به این امید که اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند."1

"اگر شما ملت و عناصر فرهنگی، خدای ناخواسته بیدار نباشید، صدای فرو ریختن ارزش­های معنوی که ناشی از تهاجم پنهان و زیرکانه دشمن است، هنگامی در می­آید که دیگر قابل علاج نیست، اینکه کسی بتواند جوانی را در اوج نیروی جوانی فاسد کند، کار مشکلی نیست. به خصوص اگر مفسدین تشکیلاتی هم داشته باشند."2

دشمنان انقلاب اسلامی در دهه اول انقلاب، تمامی قدرت سخت افزاری خود را برای شکست جمهوری اسلامی به صحنه آورند و به شکل­های گوناگون از قبیل راه اندازی عائله­ های تجزیه طلبی در مناطق قومیتی، راه اندازی تروریسم داخلی، طراحی کودتای نظامی و تجاوز نظامی در قالب جنگ تحمیلی، تلاش کردند به اهداف خود برسند ناکامی دشمنان در همه این اقدامات سبب گردید آنان به این جمع بندی برسند تا زمانی که مردم ایران براساس باور­ها و اعتقادات دینی خود عمل نمایند؛ مدافع نظام اسلامی، ولایت فقیه بوده و هیچ قدرتی قادر به شکست ایران نخواهد بود. بنابراین طبق چنین جمع بندی بود که دشمنان از دهه دوم انقلاب با هدف ایجاد تغییر در باور­ها و اعتقادات مردم ایران تهاجم فرهنگی خود را آغاز کردند. دشمنان بر این باور هستند که با ایجاد تغییر در موارد سیاسی می­توانند جمهوری اسلامی را ساقط و یک نظام غیر دینی جایگزین آن کنند. "دیوید کیو" مامور سازمان سیا در دیدار با برخی عناصر ضد انقلاب می­گوید: "مهم ترین حرکت براندازی جمهوری اسلامی، تغییر فرهنگ جامعه فعلی ایران است و ما هم در صدد آن هستیم"3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۴
seyed hossein hovalhagh



❁ ﷽ ❁

ای راحت دل، قرار جانها برگرد

درمان دل شکسته ما، برگرد

ماندیم  در انتظار دیدار،  ای داد

دلها  همه تنگِ توست  آقا برگرد


🌺🍃🌺

🍃🌺

🌺

سلام امام زمانم...

سلام مولا جان...

دارد زمان آمدنم دیر میشود...

باید اینطور خوانده شود،تا به خود بیاییم،

شما که حاضری،

غیبت ما دارد طول میکشد..

مولاجان باز هم شروع هفته ای دیگر و شنبه ای دیگر بدون شما...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۶ ، ۰۹:۴۳
seyed hossein hovalhagh