هوالحق

هوالحق
بایگانی

هر کاربر یه موش آزمایشگاهی

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۰۶ ق.ظ

گفت و شنود

 گفت: ما که داریم رایگان از این نرم افزارها استفاده میکنیم چطور می گید دشمن را تقویت می کنیم؟؟؟

 گفتم: میدونی واحد اندازه گیری و سوددهی در اینترنت ◀کلیک و تاچ هستند؟ 

گفت: بله خب این را که همه میدونن.

 گفتم: خیلی خوب! پس این را هم میدونی که این نرم افزارها کاربر محور هستن و این کاربران هستن که دارن تولید محتوا میکنن؟ 

گفت: خب بععله میدونم هر چی تعداد کاربران بیشتر باشه بهتره.

 گفتم: خب پس معنی تولید محتوا را هم حتما میدونی...

 گفت: بعععله! یعنی فعالیت... و هرچی بیشتر باشه اون سایت فعالتره و هر چقدر یوزرها بیشتر بشن و بیشتر فعالیت کنن مقدار بازدید و کاربر به تبعش زیادتر می شود... 

گفتم: احسنتم... حالا بذار بقیه ش را من برات بگم... 

با بالا رفتن امار کاربران، بوسیله رنکینگ و رنتینگ بالاتر به جذب سرمایه مشغول میشن... 

گفت یعنی چی؟ 

گفتم: یعنی این سرمایه از طریق: گرفتن تبلیغات در سایت... 

و درآمد زایی از این راه...

 شرکت در بورس... 

تولید پهنای بیشتر... 

و فروش اطلاعات کاربران بدست میاد...

گفت: آهان 

خب گفتی اطلاعات قدرت میآره و هر که اطلاعاتش بیشتر باشد قدرت بیشتری دارد؟

 گفتم: بله با تجمیع اطلاعات اشخاص وگروه ها ‌بعدش دیتا ماینینگ = روش روانشناسی اجتماعی و مهندسی اجتماعی...

 و سپس فروش آنها به سرویس های جاسوسی کشورهای مختلف، هم سود سرشاری براشون داره و هم در نهایت قدرتشون را زیادتر میکنه...

گفتم: مثلا، صفحه شفاف سازی گوگل و فیسبوک، تلگرام، واتس اپ، وایبر و...

 و همچنین مؤسساتی که در زمینه مهندسی اجتماعی کار می کنند و براساس اون طرح و برنامه ریزی می کنند...

گفت: واقعا!!! 

این چت های معمولی ما به چه دردشون میخوره چطوری مهندسی اجتماعی می کنند؟!! 

چه طرح و برنامه ریزیی می کنند؟!! 

گفتم: پس خوب گوش کن تا برات کامل توضیح بدم... 

ببین جان من: چت های شخصی افراد هر چقدر هم ساده باشه؛ 

اولا هویت های افراد رو مشخص می کنه

 دوما سرویس های جاسوسی تروریستی با دیتاماینینگ طرح و برنامه ریزی می کنند. 

یعنی دست به روانشناسی اجتماعی و فردی میزنند...

چون شخص در یک جا بصورت ثابت حضور دارد و مورد آزمایشی خوبی برای شناختن روحیات، عواطف، احساسات، اعتقادات، باورها، علایق و...هست. 

 "هر کاربر یک موش آزمایشگاهی " 

از تجمیع این اطلاعات ظاهراً بی ارزش برای ما، معلوم میشه که فلان خانواده یا فلان گروه یا فلان شهر یا فلان استان و ...آماده پذیرش چه طرحی هستند. 

از مسائل اقتصادی گرفته تا مسائل و مشکلات پزشکی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی ... 

گفت: لطفا برام مثال بزن... 

گفتم: ان الله مع الصابرین...

ادامه دارد... 



کانال جبهه اقدام انقلاب اسلامی

 http://sapp.ir/jebheeqdam 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی