هوالحق

هوالحق
بایگانی

رفع فیلتر توئیتر یعنی خیانتی بزرگ

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ب.ظ



توئیتر سبب شد که دشـمن بـا استفاده از آن، به‌ آشوب ها و ایجاد فضای نامساعد داخلی کشورهای مورد نظر، دامن بزند و عملا با سیستم سیاسی آن کشورها وارد مبارزه شود. 

جمهوری اسلامی از جمله کشورهایی است که بیشترین ضربه را از توئیتر دریافت کرده؛ در ماجرای فتنه ی هـشت مـاهه ی 1388 توئیتر خدمت بزرگی به سازمان های خارجی‌ و جاسوسی برای هماهنگی با اعضا و هوادارانشان در داخل کشور جهت اجتماعات و اغتشاشات داخلی انجام داده است. 

علاوه بر رهبری و هدایت خبرهای دروغین از جمله قتل های ساختگی برای تحریک مردم علیه نظام و حکومت، عده ای نیز در این شبکه اجتماعی، از دولت آمریکا تقاضا می کردند که با حمله نظامی، ایران را نجات دهد! از نـقش هـای دیگـر توئیتر در ناآرامی های ایران می توان به این مـطلب‌ اشـاره کـرد

 کـه تـوئیتر فضایی را‌ به‌ وجود‌ آورده‌ بود‌ که افرادی از‌ مناطق‌ مختلف جهان، منطقه ی جغرافیایی خود را بر روی تهران تنظیم کرده بودند و با پیوستن‌ به‌ گروه ‌های حامی میرحسین موسوی در شبکه هایی چون فیسبوک، از علائم سبز رنگ‌ یا‌ تصاویری‌ برای‌ نشان‌ دادن‌ همراهی خود با گروه های مخالف ایران استفاده می کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی