هوالحق

هوالحق
بایگانی

روزهای با تو بودن قسمت 8 و 9

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ب.ظ

به گزارش جبهه اقدام ;

 #روزهای_با_تو_بودن

 #قسمت_هشتم


سیدحسین که هنوز مشغول صحافیست بدون اینکه سرش را بلند کند می گوید: "بهت قول میدم اینا تو تلگرام هماهنگ می شدن. برای همین تونستن در برن. تو تلگرام پیاما رمزگذاریه، اینا توش راحتن. حالام هر کی تو تلگرامه، توی جنایات داعش و خون 17نفر ایرانی سهیمه!"
با تعجب نگاهش می کنم و می پرسم: "دستت درد نکنه آقاسید! یعنی چی که من تو جنایت این داعشیا سهیمم؟"
سیدحسین باز هم سرش را از روی حافظی که صحافی می کند، بر نمی دارد.


اما با همان لحن آرام همیشگی ادامه می دهد: "ببین داداشم! این پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی همگیشون کاربر محورن. یعنی اینکه شبکه های اجتماعی، باید دو طرف گوینده و شنونده، یا خواننده و نویسنده داشته باشه تا پیام ها شکل بگیره و به همدیگه متصل بشه و شبکه اجتماعی را به وجود بیاره، پس اگر کاربرا نباشن این نرم افزارها و شبکه های اجتماعی هیچ هویتی ندارن.
خب، هر کاربر با عضویت در این شبکه ها یک واحد به تعداد اعضای اون اضافه می کنه. بعد با بالا رفتن تعداد اعضای اون نرم افزار یا سایت، کم کم اون سایت می تونه ادعا کنه که حوزه تاثیر فراوانی داره.


مثل فیسبوک، که مدیرش ادعا می کنه رئیس جمهور بزرگترین و پرجمعیت ترین کشور دنیاست و در کنار رهبرای کشورهای دیگه تو جلسات جهانی شرکت می کنه. چون کاربران و اعضای این شبکه اجتماعی در حال حاضر حدود دو میلیارد نفر هستن!!"
بخار از لیوان دمنوش هایمان بلند می شود و بلافاصله خودش را در هوا گم می کند.
حسن در تایید حرف سیدحسین می گوید: "درست مثل این بخارهایی که بلند میشه، بخار تا وقتی بخار هست که مولکول های آب کنار هم باشن. وگرنه بهش نمیگیم بخار!"
دمنوشم را که با هل معطر شده، با شاخه ای نبات هم میزنم تا خنک تر شود. درهمان حال می پرسم: "حالا صاحبای این شبکه ها، کی هستند؟ ما چطوری با این عضویت، بهشون کمک می کنیم؟؟!! ما که موقع عضویت پولی نمی دیم."
سیدحسین که از سوالم خوشش آمده ادامه می دهد: "تا اینجا اولین سود مشخص شد. ما با عضویت به اندازه خودمون برای این شبکه ها حوزه ی تاثیر می سازیم. یعنی مهمشون می کنیم."


سریع می گویم: "خب، بله این کاملا طبیعیه، جمعیت یکی از اصلی ترین مؤلفه های قدرت و پیشرفته."
و بدون مکث سوال می کنم: "خب مدیرای این شبکه ها چه کسایی هستن؟؟"


 #قسمت_نهم


 با این حرفم چشمهای سیدحسین کمی گرد می شود، بعد کمی صدایش را بلند می کند: "مسلمون؟؟ نهههه باابااا! مسلمون که نیستن هیچ، سرسختترین و بیرحمترین دشمن مسلمونا هم هستن، یه مشت یهودی خبیث!"


حسن هم لیوان دمنوش را روی لبش می گذارد و می گوید: "یا بقول سیدحسین یه مشت جوجه صهیونیست که از خودشون هم اختیاری ندارن تحت کنترل اربابای صهیونستی هستند."


عموجان محمود هم که تا الان ساکت بوده با همان صدای آرام می گوید: "صهیونیست ها آقایی و سروری بر کل دنیا را میخوان و ایران تنها مزاحم اصلی اونهاست در واقع تفکر شیعه بزرگترین و قوی ترین سد در برابر زیاده خواهی های اونهاست برای همین تمام هدف و تمرکزشون را رو ایران گذاشتن چون دیدن ایران داره انقلابش را صادر میکنه و اگر جلوش را نگیرن تمام دستاورداشون از بین میره. برای همین با هزینه های هنگفت و تشکیلات عظیمی این شبکه ها را به منظور جاسوسی دقیق از مسلمونا بخصوص ایرانیا ساختند تا اهداف خودشون را خیلی آرام و نرم پیاده کنند و کلا نوع نگاه و تفکر نسل جدید را تغییر بدن، نسل قدیمی هم که داره کم کم پیر میشه و از یادها میره."


سیدحسین هم که دیگر کار صحافی آن دیوان حافظ را تمام کرده، کتاب قطور دیگری را برای صحافی برمی دارد و می گوید: "اینستاگرام و فیس بوک، متعلق به یه بچه صهیونیسته بنام مارک زاکربرگ و مدتی قبل هم نرم افزار واتس اپ، را به مبلغ نوزده و نیم میلیارد دلار خریداری کرده."
"زاکربرگ، خودشو یه آتئیست (ضد خدا) میدونه اما روزنامه ی صهیونیستی اورشلیم پست و خیلی از خبرگزاری های خارجی دیگه، اونو تأثیرگذارترین صهیونیست جهان معرفی کردن و گفتن به سرعت در حال تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد جهانه و چند سال پیش هم شیمون پرز رئیس جمهور قبلی رژیم منحوس صهیونیستی او را پسر خوب یهود خطاب کرده بود."


و نفسی تازه می کند: "در لیست تأثیرگذارترین صهیونیست های جهان، اولین نفر زاکربرگه بعد بنیامین نتانیاهو و نفر سوم قائم‌مقام زاکربرگه! یعنی خود اسرائیلی‌ها زاکربرگ را تاثیر گذارتر و صهیونیست تر از نخست‌وزیرشون می‌دونن! اینقدر این مسئله جاسوسی کردن از تمام دنیا براشون مهمه که اقرار کردن فیس‌بوک تنها و قدرتمندترین ابزار کنترل مردمه که تا کنون اختراع شده. برای سازمان سیا، فیس‌بوک به حقیقت پیوستن یه رویا بوده."


حسن هم همراهش را درمیآورد و در حال نشان دادن عکسی توضیح می دهد: "مارک زاکربرگ" در هشتمین کنفرانس "AllThingsDigital" کاپشنش را از تنش بیرون میاره و وقتی با سوال متعجبانه مجریان از علائم و نقوش چاپ شده داخل لباسش، مواجه می شه می‌گه: "این لباس شرکت‌مونه و طرح مأموریت ما داخل آن چاپ شده. طرح کاپشن زاکر برگ که لباس رسمی شرکت و کارکنان اونه نشون میده که چطور باید اسرائیل کوچک تبدیل به اسرائیل بزرگ بشه. در واقع مربعی که ما همیشه در فیسبوک میبینیم یعنی اضافه کردن ما به عنوان یک دوست و حامی اسرائیل در فیس بوک."


«یعنی مردم ما واقعا حامی رژیم جنایتکار اسرائیل شدن؟؟!!» این جمله را بلند گفته ام و حسن جواب می دهد: "ظاهرا که همینطوره بدون اینکه بفهمیم اسممون تو لیست حامیان اسرائیله!!!"


هنوز جوابم را کامل نگرفته ام، می پرسم: "صاحب تلگرام کیه؟ تلگرام هم مال این جوجه صهیونیسته؟"


سیدحسین هم با همان خونسردی و در حالی که با کتاب و وسایل صحافی کشتی می گیرد می گوید: "یه آدم شیطان پرست به نام پاول دروف که اصلیتش روسیه ولی تو آمریکا و آلمان و... زندگی می کنه. اما مقر اصلی تلگرام تو قلعه دیجیتال در آمریکاست و یکی از سروراش در کاخ انگلستان بر روی سرورهای دولتی سواره..."


ادامه دارد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی